Moest ik ook meteen aan denken.quote:
Wie is hier de flikker danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die flikker van the bold toch? Waarom weet ik dit
dat staat er nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef De_Viborateur het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die denken een cartridge te zijn
Hij had altijd wel een geile broek!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Hem wil ik niet zijn (het personage dat hij speelt dan) .. arrogante kwal dat het is.
kan toch dat hij zo heetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Hem wil ik niet zijn (het personage dat hij speelt dan) .. arrogante kwal dat het is.
Hij heet Ronn Moss.quote:
Nog steeds hoor .. met een strakke kont, zeker voor iemand van 59.quote:
Is zij 59??????quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heet Ronn Moss.
[..]
Nog steeds hoor .. met een strakke kont, zeker voor iemand van 59.
Hij.quote:
quote:Ronald Montague "Ronn" Moss (born on March 4, 1952 in Los Angeles) is an American actor, musician and singer/songwriter, a member of the band Player, and best known for portraying Ridge Forrester, the dynamic fashion magnate on the CBS soap opera The Bold and the Beautiful since 1987.
RTL8. Eén van de vier hoofdrolspelers uit The Bold & The Beautiful.quote:
Dat is wel schandelijk,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die flikker van the bold toch? Waarom weet ik dit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |