Puala houdt van de bloemetjes en de bijtjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef Puala het volgende:
foto mag wel weer uit de OP
IS niet de bedoeling dat hij 100 topics mee gaat
Nou, Timmos zit op de eerste rij in ieder geval.quote:DE BILT - Het KNMI heeft iets voor zes uur een waarschuwing voor extreem weer (code oranje) afgegeven voor de provincies Zeeland, Noord-Brabant en Zuid-Holland.
Foto: NU.nl/Bernard Duvnjak
In Zeeland worden vanaf omstreeks zeven uur zware onweersbuien verwacht, die gepaard kunnen gaan met veel bliksemontladingen, windstoten tot 80 kilometer per uur en hagel.
Bedankt voor je medeleven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
Had er weer spijt van dat ik geen vest mee had op 't werk. Veel te koud daar.
Kom je buiten.. BAM.
Gelukkig wel airco in de auto, mooi om al die zwetende mensen te zien fietsen.
Volgens mij heb ik daar wel iets besteld.. flitser oid? Nja, ging allemaal wel vlotjes dacht ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:
Iemand trouwens ervaring met cameranu.nl?
Die komt als goedkoopste uit de bus. Liever bestel ik alles bij camera express maar daar is het niet voorraADIG.
Dat dacht ik ook ja. Zag ook alleen maar goede reviews maar vraag het toch altijd nog even na. Is ook een voor 21:00 bestellen volgende dag in huis service.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar wel iets besteld.. flitser oid? Nja, ging allemaal wel vlotjes dacht ik.
En dit ziet er ook wel goed uit: http://tweakers.net/shopreview/5637/cameranu-punt-nl.html
Hey, dat is mijn blikjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zitten er alleen lelijke horizontale strepen in. Lelijk.
Heb er mijn 50 mm besteld. Ging perfect.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:
Iemand trouwens ervaring met cameranu.nl?
Die komt als goedkoopste uit de bus. Liever bestel ik alles bij camera express maar daar is het niet voorraADIG.
Klopt.quote:
Ja. Maar mijn salaris zou ik rond deze tijd moeten hebben. Dan is er geen probleem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe moet je anders eten man. Ga je die 1.2 halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |