Hij is wel mooi compact jaquote:
Is fijn om een nummer te kiezen. Ook heb je foto's en zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef Koen. het volgende:
Ja, maar wat voegt dat scherm voor 80 euro meer nou eigenlijk toe?
Zo'n klein touchscreenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hij is wel mooi compact ja
Maar toch, de nieuwe nano is bijna net zo klein en heeft wel een scherm. Kost wel iets meer natuurlijk.
echt hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:58 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Zo'n klein touchscreendaar heb je nauwelijks wat aan.
mis je het schetm nietquote:Op maandag 2 januari 2012 18:12 schreef -Nouvelles het volgende:
Dit is inderdaad een ideale iPod voor sporten naar mijn idee. Ik gebruik de iPod iedere dag als ik ga fitnessen en ga hardlopen. Ik maak de iPod altijd vast aan mijn joggingbroek en hij valt nooit.
Scherm boeit tijdens het sporten toch niks? En afspeellijsten werken prima op dit ding.quote:
Daar ben ik het nou wel mee eens!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:57 schreef DolfijntjesLove het volgende:
De laatste jaren verneukt apple zn producten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
quote:Op zondag 22 april 2012 20:08 schreef SpikedPsych het volgende:
Apple![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*tot het oneindige*
Waarom verkoop je je iPhone niet dan? Had vrijdag die van mij op Marktplaats, binnen 1 dag wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |