abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98937749
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bij brittany, maakt het niet uit, die is altijd lekker :P
Lijkt wel alsof ze een boobjob heeft gehad, ze lijken groter :9 (en niet meer zo 'scheef' als eerst) maar er is niet echt tijd voor om die te bewerken :P dus weet niet wat het is.
pi_98937763
Melvin Guillard in de prelims :N
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_98937796
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:14 schreef Hooidraad het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen.. sowieso vind ik hem vaak onder gewaardeerd :P Hij is al heel lang in de UFC, very exciting.. alleen in het verleden veel moeite met worstelaars maar fights ging het goed, en hij sloopte Dunham.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:15:55 #179
107445 Jajong
Hadouken!
pi_98937811
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:14 schreef Hooidraad het volgende:
Wel op Facebook though.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_98937925
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:15 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet kunnen.. sowieso vind ik hem vaak onder gewaardeerd :P Hij is al heel lang in de UFC, very exciting.. alleen in het verleden veel moeite met worstelaars maar fights ging het goed, en hij sloopte Dunham.
Hij is echt de dupe van het gekut in de LW divisie, hij had nu tegen een top contender moeten vechten en daarna een title eliminator of title shot. Als hij nu wint schiet hij nog niet veel op aangezien Roller nog niet echt een naam heeft in de UFC. Als hij verliest is hij helemaal zuur.
pi_98937956
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:20 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Hij is echt de dupe van het gekut in de LW divisie, hij had nu tegen een top contender moeten vechten en daarna een title eliminator of title shot. Als hij nu wint schiet hij nog niet veel op aangezien Roller nog niet echt een naam heeft in de UFC. Als hij verliest is hij helemaal zuur.
Klopt.. sonde, ik had hem ook graag gezien dicht bij een title shot, Pettis vs Guillard :P
pi_98938050
Main event is echt lastig :P twijfel nu al :D
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:29:58 #183
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_98938193
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:13 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Lijkt wel alsof ze een boobjob heeft gehad, ze lijken groter :9 (en niet meer zo 'scheef' als eerst) maar er is niet echt tijd voor om die te bewerken :P dus weet niet wat het is.
die had ze toch al!
pi_98938239
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die had ze toch al!
Ja, maar.. dan nog een bedoelde ik :P
pi_98938283
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:15 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wel op Facebook though.
Neen, op Spike TV.
pi_98938305
Taz :@ ..ik heb een pick gewijzigd, ik kies toch voor Buttchin Faber.
pi_98938324
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:33 schreef Geo3kant het volgende:
o|O
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:38:59 #188
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_98938469
Bantamweight Championship bout: Dominick Cruz (c) vs. Urijah Faber
Middleweight bout: Wanderlei Silva vs. Chris Leben
Light Heavyweight bout: Tito Ortiz vs. Ryan Bader
Welterweight bout: Carlos Condit vs. Dong Hyun Kim
Lightweight bout: Dennis Siver vs. Matt Wiman
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:41:36 #189
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_98938534
tijdschema:

facebook: 00.15 uur
spike fights: 02.00 uur
main card: 03.00 uur
pi_98938839
Dominick Cruz (c) vs. Urijah Faber
Wanderlei Silva vs. Chris Leben
Tito Ortiz vs. Ryan Bader
Carlos Condit vs. Dong Hyun Kim
Dennis Siver vs. Matt Wiman

De eerste 2 zijn voor mij 50-50. Ik denk dat voor Cruz zijn snelheid de doorslag zal geven. Wandy vond ik er vrij goed uitzien tegen Spitsping en ik hoop maar dat die neuscorrectie hem echt een niveau omhoog heeft gebracht. Maar Leben ziet er wel een stuk krachtiger uit, als hij connect dan kan het snel over zijn voor Wandy.

Voor Tito hoop ik op een andere uitkomst maar ik denk dat hij kansloos is.
Maar goed, Any Given Sunday zullen we maar zeggen ;)
pi_98941573
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:41 schreef THEFXR het volgende:
tijdschema:

facebook: 00.15 uur
spike fights: 02.00 uur
main card: 03.00 uur
Wel minder dat het op een zondag is, op een zaterdag vallen die Facebook fights prima te kijken.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 10:53:22 #192
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_98942282
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:33 schreef Geo3kant het volgende:
Aight.

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 09:54 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Wel minder dat het op een zondag is, op een zaterdag vallen die Facebook fights prima te kijken.
Het is toch gewoon van zaterdagnacht op zondag?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:06:23 #193
107445 Jajong
Hadouken!
pi_98942489
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 09:54 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Het is vannacht heur :).
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_98943516
Ah oké, ik dacht dat ik dat hier las, maar goed nieuws in dat geval, mooie tijden. Als ik uit de kroeg kom maar eens een poging wagen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:02:19 #195
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_98943750
Beetje off-topic hier in het MMA topic maar om 22:00 uur live op RTL 7 de langverwachte clash tussen
de 2 beste heavyweight boksers op dit moment.

Wladimir Klitschko vs. David Haye

Lekkere opwarmer als je toch opblijft om de facebook fights te kijken.

Deze 2 heren kunnen elkaar niet uitstaan en eindelijk eens een tegenstander voor Klitschko waar
hij (waarschijnlijk) niet zomaar van kan winnen.

Ik heb wat geld op Haye gezet want stylewise is dat voor hem een goede match-up denk ik.

Loop binnen als Haye de (T)KO in de 11 ronde zou pakken, dus duim met me ;)

+

Dominick Cruz vs. Urijah Faber
Met deze fight zou de beslissing in The UP wel eens kunnen vallen aangezien de meningen flink verdeeld zijn.
Denk dat dit ook de lastigste fight is om te voorspellen. Faber heeft een easy win over Cruz en beschikt over bizarre wrestling skills, maar aan de andere kant is Cruz in zowat elk opzicht verbeterd sinds hun fight in 2007.

Normaal zou ik mijn pick voor Urijah maken omdat hij de betere all round fighter is, maar er is iets dat me naar Dominick toetrekt in dit gevecht. Speed kills.

Wanderlei Silva vs. Chris Leben
K.O. of the Night written all over this fight, wat een gave staredown ook tijdens de weigh-ins!! :D

Leben heeft een levensgrote kans om zich onsterfelijk te maken en ik moet zeggen dat die kans best aanwezig is. Er is veel gesproken over de kin van Wandy, je kunt er inderdaad niet omheen. Hij zag er vorige keer @ middleweight erg goed uit, met wat vernieuwde skills.

Ik gok erop dat hij door zijn set-ups het voordeel heeft over Leben en hem met een geweldige klap in de 2e naar parts unknown kan slaan.

Tito Ortiz vs. Ryan Bader
Mede dankzij Tito is de sport de afgelopen jaren zo hard gegroeid, maar we moeten ook eerlijk zijn en toegeven dat zijn beste tijd gewoon voorbij is. There is no way in hell dat Ortiz deze fight zal gaan winnen. Hij mag dan wel roepen dat er holes zitten in de TDD van Bader.. maar je moet al Davis of Jones zijn om te kunnen profiteren van deze holes.

Ik hoop echt op Tito maar er is geen enkel scenario waarin ik hem iets van belang zie uitrichten. Ik zit me trouwens net te bedenken.. wat als Tito gecut zou worden door de UFC maar Strikeforce biedt hem een contract aan. De UFC is dan niet verplicht hem over te nemen mocht het ooit zo ver komen, maar hij blijft dan wel een fighter onder de Zuffa banner.

:D

Carlos Condit vs. Dong Hyun Kim
Stungun mag dan wel de veel betere worstelaar zijn, Condit gaat deze pot pakken
met een geweldige submission. Carlos is gewoonweg awesome :)

Dennis Siver vs. Matt Wiman
Lastige match-up voor beide fighters maar Siver heeft uiteraard veel meer te verliezen.

Ik denk echter dat de stand up skills van Siver dusdanig zijn om er een (T)KO of anders de decision uit te slepen. Ik vond dat Wiman er tijdens de weigh-ins best vreemd uitzag.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tazmaniac op 02-07-2011 12:16:13 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_98944483
Ik had ook de hele tijd dat gevoel dat Cruz hem ging pakken.. heb hem toch gewijzigd dus ik kan me straks wel (weer) voor me kop slaan wellicht :P Maar ondanks de speed van Cruz.. Urijah zelf is ook heel snel, beter allround en heeft echt power in zijn handen..

Ik zie hem wel van die gekke takedowns doen zoals tegen Wineland :P
Tja Condit, ik vond het ook een moeilijk maar ik denk dat DHK gewoon 2 rondes misschien 2 en half boven op hem gaat liggen en dat Condit deze keer niet de finish krijgt zoals tegen Rory Macdonald.

Ik vond trouwens Tito er bij de weigh ins wat raar uit zien.. leek ook heel nerveus allemaal aan het rond lopen en bij zaken, op het eind echt heel veel moeite doen om Bader te imponeren met zijn punk move om zo met ze hoofd naar voren te doen..
pi_98945502
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_98945746
Had hem al gezien.. vond het niet zo spannend, hij was ook zijn motor vergeten te starten.
pi_98946375
Een natuurtalent zoals Rampage is Shields niet in moterboating.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')