Beetje off-topic hier in het MMA topic maar om 22:00 uur
live op RTL 7 de langverwachte clash tussen
de 2 beste heavyweight boksers op dit moment.
Wladimir Klitschko vs. David HayeLekkere opwarmer als je toch opblijft om de facebook fights te kijken.
Deze 2 heren kunnen elkaar niet uitstaan en eindelijk eens een tegenstander voor Klitschko waar
hij (waarschijnlijk) niet zomaar van kan winnen.
Ik heb wat geld op Haye gezet want stylewise is dat voor hem een goede match-up denk ik.
Loop binnen als Haye de (T)KO in de 11 ronde zou pakken, dus duim met me

+
Dominick Cruz vs. Urijah FaberMet deze fight zou de beslissing in The UP wel eens kunnen vallen aangezien de meningen flink verdeeld zijn.
Denk dat dit ook de lastigste fight is om te voorspellen. Faber heeft een easy win over Cruz en beschikt over bizarre wrestling skills, maar aan de andere kant is Cruz in zowat elk opzicht verbeterd sinds hun fight in 2007.
Normaal zou ik mijn pick voor Urijah maken omdat hij de betere all round fighter is, maar er is iets dat me naar Dominick toetrekt in dit gevecht. Speed kills.
Wanderlei Silva vs. Chris LebenK.O. of the Night written all over this fight, wat een gave staredown ook tijdens de weigh-ins!!

Leben heeft een levensgrote kans om zich onsterfelijk te maken en ik moet zeggen dat die kans best aanwezig is. Er is veel gesproken over de kin van Wandy, je kunt er inderdaad niet omheen. Hij zag er vorige keer @ middleweight erg goed uit, met wat vernieuwde skills.
Ik gok erop dat hij door zijn set-ups het voordeel heeft over Leben en hem met een geweldige klap in de 2e naar parts unknown kan slaan.
Tito Ortiz vs. Ryan BaderMede dankzij Tito is de sport de afgelopen jaren zo hard gegroeid, maar we moeten ook eerlijk zijn en toegeven dat zijn beste tijd gewoon voorbij is. There is no way in hell dat Ortiz deze fight zal gaan winnen. Hij mag dan wel roepen dat er holes zitten in de TDD van Bader.. maar je moet al Davis of Jones zijn om te kunnen profiteren van deze holes.
Ik hoop echt op Tito maar er is geen enkel scenario waarin ik hem iets van belang zie uitrichten. Ik zit me trouwens net te bedenken.. wat als Tito gecut zou worden door de UFC maar Strikeforce biedt hem een contract aan. De UFC is dan niet verplicht hem over te nemen mocht het ooit zo ver komen, maar hij blijft dan wel een fighter onder de Zuffa banner.
Carlos Condit vs. Dong Hyun KimStungun mag dan wel de veel betere worstelaar zijn, Condit gaat deze pot pakken
met een geweldige submission. Carlos is gewoonweg awesome
Dennis Siver vs. Matt WimanLastige match-up voor beide fighters maar Siver heeft uiteraard veel meer te verliezen.
Ik denk echter dat de stand up skills van Siver dusdanig zijn om er een (T)KO of anders de decision uit te slepen. Ik vond dat Wiman er tijdens de weigh-ins best vreemd uitzag.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tazmaniac op 02-07-2011 12:16:13 ]