Ik erger mij aan mensen die niet weten wanneer ze irriteren of ergeren moeten gebruikenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:48 schreef Chikkielady het volgende:
Al die topics hier, ze gaan eigenlijk nergens over als je ze leest,
Daarom open ik maar een nieuw topic met nog meer onzin.
Met de grote vraag waar irriteer jij je het meest aan?![]()
Ik zelf irriteer me altijd aan mensen die in hun neus zitten te peuteren, op een openbare plek.
Zoals in de trein, bus of op school/werk.
Het liefst zou ik die mensen een bloedneus geven, kunnen ze er niet meer in peuteren.
Bah! alleen dat woord al.
Maar nu jullie, Wanneer haalt een persoon het bloed onder je nagels vandaan?
Geef geen commentaar totdat jezelf de geweldigste persoon ter wereld bent:)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik erger mij aan mensen die niet weten wanneer ze irriteren of ergeren moeten gebruiken
ik had het eerst over basisscholieren, maar nu ik weet nog dat ze ook op mijn middelbare zaten, maar dan zijn het voornamelijk eerste en tweede klassers.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:56 schreef Fraech het volgende:
[..]
Oké, fair enough. Leg me eens uit sinds wanneer dat 'basis scholieren' zijn.
Ja, wat zijn basisscholieren?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:08 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
ik had het eerst over basisscholieren, maar nu ik weet nog dat ze ook op mijn middelbare zaten, maar dan zijn het voornamelijk eerste en tweede klassers.
En hoe weet ik dat, ik zie ze overal. Door de stad, in de Mac,
waarschijnlijk scholieren die op de basischool zitten.quote:
Wat is een basischool? Ik ken wel de basisschool en basisschoolleerlingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:16 schreef Chikkielady het volgende:
[..]
waarschijnlijk scholieren die op de basischool zitten.
Mooie vergelijking... jij hebt constant je ogen op het fietspad om te kijken of er poep ligt? Of nooit in de poep van de hond van de buren gestapt? Je bent zeker te dik en te vadsig om je op een fiets te verplaatsen en hebt het geluk dat je buurman wel normaal zijn hond uitlaat. Beetje je verstoppen in je auto met geblindeerde ramen zodat niemand het ziet als je stiekem je middelvingertje opsteekt tegen zoete hardstyle luisteraars en poepontwijkers! Josti! Eensch met iScrimquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef Fraech het volgende:
[..]
Kijk dan ook voor je, lompe hork. Als ik mensen als jij onder mijn auto zou krijgen zo ik nog een keertje achteruit rijden om je die extra pijn te bezorgen.
Nederlands gaat achteruit in nederland, kan ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:18 schreef Fraech het volgende:
[..]
Wat is een basischool? Ik ken wel de basisschool en basisschoolleerlingen.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:23 schreef Chikkielady het volgende:
[..]
Nederlands gaat achteruit in nederland, kan ik niets aan doen.
Verbeteren kan ik niet in me eentje, dus nee want mensen zoals jij gaan niet mee helpen.quote:
Klopt, ik steek geen energie in hopeloze zaken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:26 schreef Chikkielady het volgende:
[..]
Verbeteren kan ik niet in me eentje, dus nee want mensen zoals jij gaan niet mee helpen.
Wat doe je zelf danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:59 schreef Chikkielady het volgende:
[..]
Geef geen commentaar totdat jezelf de geweldigste persoon ter wereld bent:)
Op de een of andere manier begreep je niets van wat ik zei. :lquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef Fraech het volgende:
[..]
Kijk dan ook voor je, lompe hork. Als ik mensen als jij onder mijn auto zou krijgen zo ik nog een keertje achteruit rijden om je die extra pijn te bezorgen.
Ligt er misschien aan dat je niet hele zinnen tiept.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef iScrim het volgende:
[..]
Op de een of andere begreep je niets van wat ik zei. :l
Jawel hoor, ik ging verder op 'je let even niet op en'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef iScrim het volgende:
[..]
Op de een of andere manier begreep je niets van wat ik zei. :l
Dan kunnen ze in ieder geval geen pakketjes meer bezorgen die ze toch eigenlijk al niet bezorgen willen. Als het werk ze niet aanstaat moeten ze maar iets anders doen..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:15 schreef Chikkielady het volgende:
[..]
Gepromoveerd naar wat? hoofd van de postafdeling, dan kunnen ze zeker post gaan sorteren of zoiets. Ja dat is een veel betere baan, ben het echt met je eens.
En 3 uur lang wacht is echt frustrerend.
Dus jij laat (als je een hond hebt) hem poepen waar hij wilt, illegaal of niet. Daarbij ben ik geen debiel die constant kijkt of er kak op de weg ligt, en zeker op plaatsen waar je géén honden mag uitlaten. Waarom heeft de regering zulke borden gemaakt denk je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef Fraech het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ging verder op 'je let even niet op en'.
Haha die heb ik nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef ikbenverveeld het volgende:
de politie die je aanhoud als je een date hebt
haha, dan had je het goed getroffen. Maar ging de date voor de rest goed?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef ikbenverveeld het volgende:
ik ging met een meisje naar de film, ik was al laat dus ik snel op mn fiets. Komt een agent naast me rijden, zet me aan de kant, zegt dat ik de fiets gestolen zou hebben... (ik ben gekleurd) Vervolgens kreeg ik een boete voor geen lamp aan... Tijdverspilling for life haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |