Leg uit. Waaruit blijkt dat er geen normen en waarden in het spel zitten als mijn vrouw per ongeluk iemand aan heeft gereden met een slakkengangquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hmmmm.... Ik herinner me van jou nog wel een topic waarbij je vrouw door haar lompheid een fietser omver reed, maar ik herinner me geen enkel besef van normen en waarden in je posts in dat topic. (Sterker nog, wel een onbeschaamde tentoonspreiding van een gebrek aan normen en waarden...)
Pot/ketel/zwart...?
Regels enzo gelden natuurlijk altijd alleen voor anderenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
Leg uit. Waaruit blijkt dat er geen normen en waarden in het spel zitten als mijn vrouw per ongeluk iemand aan heeft gereden met een slakkengang
Explain.. Ik zie de link nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:59 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Regels enzo gelden natuurlijk altijd alleen voor anderen
Omdat jij en je vrouw het probeerde te gooien op de omvang van die vrouw (als in overgewicht...)quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:22 schreef draaijer het volgende:
Leg uit. Waaruit blijkt dat er geen normen en waarden in het spel zitten als mijn vrouw per ongeluk iemand aan heeft gereden met een slakkengang
Voorwaardelijk verdwijnt weer na een tijd maar goed we leven in Big Brother tijd en alles wordt bijgehouden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:54 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Is en blijft een straf die door rechter is opgelegd. Jammer van dat kneus.
Met een transactie ontloop je strafvervolging. Je krijgt wel een aantekening in het strafregister, maar door een rechter opgelegde straf heeft tot gevolg dat je een registratie krijg in het strafregister. De gevolgen voor dit laatste zijn zwaarder dan een aantekening
quote:
Zoals ik zei; regels gelden alleen voor anderen...quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Omdat jij en je vrouw het probeerde te gooien op de omvang van die vrouw (als in overgewicht...)
Me dunkt reden te meer om de fout bij jezelf te zoeken als je het slachtoffer zelfs dan nog over het hoofd ziet.(!)
Had dus net zo goed (eigenlijk zelfs makkelijker) een kind kunnen zijn.
Je vrouw heeft gewoon een uberlompe fout gemaakt waarbij zij een fietsster compleet over het hoofd zag, en dat jij naderhand een topic opent om te kijken wat de mogelijkheden zijn om het notabene op het forse postuur van die vrouw gooien om die vrouw de schuld in de schoenen te schuiven, zegt mij MEER dan genoeg over jouw normen en waarden.
Duidelijk zo?
EDIT: Deze dus: Achteruitrijdend met de auto een afslaande fietser aangereden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |