Wut?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zie net een filmpje van de ONZ-radio meet.Met die zingende man. geniaal.
We wachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zie net een filmpje van de ONZ-radio meet.Met die zingende man. geniaal.
Ah, die enveloppen van Sena heb ik ook ooit gekregen. Niet op reageren en nergens tekenen. Dan kunnen ze de pot op. Evenals Reprorecht, nooit op gereageerd. Ze kunnen aanmaningen sturen wat ze willen, maar ze hebben geen poot op te staan zolang je niks tekent. En dat weten ze maar al te goedquote:
quote:
Ik zit op een advocatenkantoor, ik luister maar naar wat meneer advocaat zegtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ah, die enveloppen van Sena heb ik ook ooit gekregen. Niet op reageren en nergens tekenen. Dan kunnen ze de pot op. Evenals Reprorecht, nooit op gereageerd. Ze kunnen aanmaningen sturen wat ze willen, maar ze hebben geen poot op te staan zolang je niks tekent. En dat weten ze maar al te goed
Zeg maar dat hij in zijn recht staat zolang hij niets getekend heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zit op een advocatenkantoor, ik luister maar naar wat meneer advocaat zegt
Dat weet hij vast welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg maar dat hij in zijn recht staat zolang hij niets getekend heeft
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarmee heb ik al een luisteraar weggejaagd!
Het blijft immers onzin..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarmee heb ik al een luisteraar weggejaagd!
Niks gewend zekerquote:
1 van de oude stempelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij had het er ook over dat Onzin radio beter was of zoiets.
Omg zelfs Knetter geneerde zichquote:
Waar hadden jullie die kerel in godsnaam opgeduikeld?quote:
Dat filmpje is van een vorige meet waar ik niet bij ben geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar hadden jullie die kerel in godsnaam opgeduikeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |