quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
Meeh, het wordt tijd dat ik vrij hebIk heb nauwelijks tijd om radio te luisteren
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
Meeh, het wordt tijd dat ik vrij hebIk heb nauwelijks tijd om radio te luisteren
quote:
Niet miepen. Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
Die heb ik sowieso al niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
Verzoekje: Electric Six - Danger Hi Voltage
Om maar vast vooruit te lopen op de onweer straks
Ik zal even kijken of ik m heb, maar je krijgt m sowiesoquote:
Leuk cadeautje voor Socios!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
Samzz check mijn nieuwe platenhouder!
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Mja dan zou je hem eigenlijk ook nog moeten aflakken (heb nu de hele tijd roestklauwen) maar ik heb de bovenkant helemaal opgeschuurd en gepolijst zodat het net een stuk lijkt dat in bedrijf is geweest!quote:
Dat verklaart de vertragingenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik vaker gehoord ja, vooral als je met zulke stukken in de trein loopt krijg je rare gezichtenquote:
Ik mag hier niet luisteren ivm Buma/Stemraquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet miepen. Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |