quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:17 schreef DanseMacabre het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook getekend, ik denk dat een braziliaanse houthakker wel wat beters te doen heeft dan mij te vermoordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook![]()
Niet dat ik denk dat ze van alle ondertekenaars een kopie ID of paspoort vragen, geen idee eigenlijk hoe ze dat doen. Als ik binnenkort door een houthakker wordt omgelegd was het dus niet slim om de petitie te tekenen.
Maar op jouw hoofd staat een veel groter bedrag dan op zijn boompjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb ook getekend, ik denk dat een braziliaanse houthakker wel wat beters te doen heeft dan mij te vermoorden
Heb je die ring in het buitenland besteld of zoquote:
Nee, gewoon bij een Nederlandse winkel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je die ring in het buitenland besteld of zo
Probeer je die koppensnellers te helpen, krijg je dat weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar op jouw hoofd staat een veel groter bedrag dan op zijn boompjes.
Ja ik sta nu bij de Most Wanted Criminals op de lijstquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar op jouw hoofd staat een veel groter bedrag dan op zijn boompjes.
Dan mogen ze wel eens een cursus spelling volgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, gewoon bij een Nederlandse winkel.
Dit is voor mij ook echt een reden om te annuleren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens een cursus spelling volgen
Ja dat lijkt me ook beter dat je ergens anders gaat kijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:30 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook echt een reden om te annuleren.
Hij had in eerste instantie een andere ring besteld, die was niet leverbaar, toen deze mar dan moest ie wel een aanbetaling doen van 10 euro omdat ze anders die bestelling niet konden boeken. Maar gedaan omdat we wel goede ervaringen hebben met deze winkel.
Na vier mailtjes van WJ's kant deze reactie.
Ja want dan kunnen we de volgende dag gelijk naar het Dolfinarium.quote:
Oh leukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja want dan kunnen we de volgende dag gelijk naar het Dolfinarium.
Mijn zwager en schoonzus komen die zondag ook daar naar toe want die waren er ook nog niet geweest, dus het wordt gezellig.
Hoe laat had je graag dat we komen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga toch wel naar Echt toe zaterdagKan met iemand meerijden.
Misschien heeft Jip dat zo ingesteld, die heeft geen zin in die herriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |