Alleen die top 25..... waar staan die andere dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
De eerste 3 heeft iedereen hier toch al
*edit*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
De eerste 3 heeft iedereen hier toch al
Jammer dat je niet meer van dat vuurwerk in het filmpje hebt verwerkt...quote:
Ja weet ik, maar wou er ook niet te veel in verwerken. Zijn genoeg filmpjes hiervan in omloop. (als je ziet hoeveel mensen de eindshow hebben opgenomenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Booomer het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer van dat vuurwerk in het filmpje hebt verwerkt...
Waarom vraag ik me af... je weet (je kan weten) dat Ibo met z'n pro camera achter op het terrein alles filmt, toch staat (voor zover ik het kan zien) meer dan de helft met z'n eigen 1.3 mp telefoon alles te filmen. En wat krijg je dan, vuurwerk (jippie) en heel snel doorgemixte (voorgemixte) standaardnummers.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
(als je ziet hoeveel mensen de eindshow hebben opgenomen)
QFT!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik had daar echt geen behoefte aan en ben blij dat ik in de purple was![]()
?quote:300 euro
2x RMP-1 (waarvan 1 met een haperende play knop)
1x RMX 30 Blackfire
Laat die haperende knop je niet bang maken, hij is niet volledig kapot en het maken ervan kan een goede techneut wel zelf, maar het repareren zal niet veel kosten.
Maar goed het maakt iedereen bang hoewel ik 300 euro een goede prijs ervoor vind.
Goeie dealquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vraagje aan de kenners, is dit een goede deal:
[..]
?
(ik heb nog nooit een draaitafel/mixer/speler aangeraakt)
Is meer electro met wat dubstep geluidjes toch? Klinkt wel okquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:53 schreef Koepert het volgende:
In HQ
Veelbelovend stijltje wel, of ik dit wat vind.. ben ik nog niet over uit..Eigenlijk wel.. maar hardstyle... mwa..dat pretendeert t ook niet te zijn... maar kweetnie.. iets mist.. tempo, drive, kan t nog niet plaatsen wat k mis.
Ga ik dan geen spijt krijgen dat ik niet wat meer heb geïnvesteerd? Lees namelijk dat Pioneer CDJ-400's heel goed zijn, maar ja dan ben ik weer minimaal 1000 euro kwijt voor 2 stuks + mixer.quote:
Ja dat probleem met die knopjes heb ik wel meer over gehoord. Maar als dat 1x per jaar 7 euro is maakt het me niet uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef StM het volgende:
Nieuwwaarde van dat setje is ~800 euro. Die reloops staan er om bekend dat er om de haverklap knoppen sneuvelen maar die kan je als het goed is zo omwisselen en kosten een paar euro. Het lijkt mij wel een goede deal. Maar ik ben geen dj
Edit:
Dit moet je waarschijnlijk vervangen om het te fixen: http://www.bax-shop.nl/on(...)product-details.html
Nog steeds niet mijn ding..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:53 schreef Koepert het volgende:
In HQ
Veelbelovend stijltje wel, of ik dit wat vind.. ben ik nog niet over uit..Eigenlijk wel.. maar hardstyle... mwa..dat pretendeert t ook niet te zijn... maar kweetnie.. iets mist.. tempo, drive, kan t nog niet plaatsen wat k mis.
Anders bied je 250? Ik ben zelf geen fan van marktplaats en deze set komt van iemand van Hardtraxx, daar zou ik persoonlijk meer vertrouwen in hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Is meer electro met wat dubstep geluidjes toch? Klinkt wel ok
[..]
Ga ik dan geen spijt krijgen dat ik niet wat meer heb geïnvesteerd? Lees namelijk dat Pioneer CDJ-400's heel goed zijn, maar ja dan ben ik weer minimaal 1000 euro kwijt voor 2 stuks + mixer.
Hm op marktplaats zie ik nu dezelfde set (2x RMP-1 + RMX-30) met hoogste bod 280, maar die dus nog wel goede knoppen heeft (van april 2011)
[..]
Ja dat probleem met die knopjes heb ik wel meer over gehoord. Maar als dat 1x per jaar 7 euro is maakt het me niet uit.
Ja ik snap dat ook écht niet!! Vuurwerk hoort HD, blu-ray of op een andere supermooi kwaliteitje gefilmd te worden! Je krijgt echt zoo'n mooie HD kwaliteit aftermovie van dat vuurwerk, gewoon door pro's gemaakt!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Waarom vraag ik me af... je weet (je kan weten) dat Ibo met z'n pro camera achter op het terrein alles filmt, toch staat (voor zover ik het kan zien) meer dan de helft met z'n eigen 1.3 mp telefoon alles te filmen.
Klopt maar kan aan de advertentie wel zien dat het betrouwbaar isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:46 schreef StM het volgende:
[..]
Anders bied je 250? Ik ben zelf geen fan van marktplaats en deze set komt van iemand van Hardtraxx, daar zou ik persoonlijk meer vertrouwen in hebben
Dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook écht niet!! Vuurwerk hoort HD, blu-ray of op een andere supermooi kwaliteitje gefilmd te worden! Je krijgt echt zoo'n mooie HD kwaliteit aftermovie van dat vuurwerk, gewoon door pro's gemaakt!!!Ik erger me altijd dood aan die mensen en vooral de ruk-kwaliteit van die zelfgemaakte filmpjes! En dat ze het dan voor zichzelf houden om aan hun mama te laten zien, oké. Maar volgens mij zijn ze allemaal zo overtuigd van de kwaliteit van hun telefoon ofzo.. iedereen gooit dat iedereen online!
Dat wel, er staat maar 1 filmpje van The Machine online omdat er geen dagjesmensen warenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:05 schreef mstx het volgende:
Ik vind het wel fijn als ik youtube filmpjes kan terugvinden van vette momenten, maar van de eindshow is inderdaad compleet overbodig.
Is dat niet héél erg frustrerend tijdens het draaien?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef T-Force het volgende:
Mijn Reloop RMP-2's hebben nu ook al voor de 2de keer last van haperende knoppen en bovendien willen ze mijn cd's niet altijd teruggevenOok voor de 2de keer.
Als ze deze spelers van betere kwaliteit zouden maken, zouden ze echt briljant zijn, want ze zijn wel echt heel fijn en gebruiksvriendelijk
HALLO!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef flexza het volgende:
Hallo liefhebbers, ik doe ook reageren vanaf nu!![]()
Hoiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef flexza het volgende:
Hallo liefhebbers, ik doe ook reageren vanaf nu!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |