Dat je keihard gezakt bent!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:59 schreef Editeur het volgende:
M'n ma belt zo, wat moet ik haar nu zeggen?!
Minstens met een maand uitgesteld*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
De op is ook een faal.
Sinds wanneer heb je, als jij je theorieexamen haalt gelijk een rijbewijs?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:57 schreef Editeur het volgende:
Bij het CBR, klaar om te beginnen met je theorieexamen. ID afgeven. "Mag ik je bevestiging zien? O..oh... ehm je had je examen 23 juni, niet 28" "Oke dan ga ik weer, doei!"
Leuk, nu heb ik het examen 28 juli. Rijbewijs met een maand uitgesteld
quote:
Denk 29 juli dan maar..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Of doe jij ook 28 juli praktijkexamen?
Deze opmerking heb ik al 2 keer gekregen van verschillende mensen vandaagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:27 schreef Scorpie het volgende:
Laat je rijbewijs maar zitten TS, als je niet eens een datum normaal kan onthouden
En terecht hahahahahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:32 schreef Editeur het volgende:
[..]
Deze opmerking heb ik al 2 keer gekregen van verschillende mensen vandaag
Ik weet niet of ze dat nog steeds doen, veel shit is veranderd bij het CBRquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Amootje het volgende:
Geen reserve lijst?
Ik maakte altijd een afspraak, maar ging paar dagen eerder al heen. Was dan reserve nummer 1 of 2 ofzo, voor zowel bromcertificaat (jaja dat bestond nog) en voor auto zo examen gedaan zonder de afpspraak te gebruiken!
Post 3 keer hetzelfde in 2 verschillende topics. Lekker gek zeg!quote:
Ik had m'n theorie al gehaald voor ik uberhaupt ging lessen, scheelt weer schuif- en verplaats-gezeik als het CBR weer iets verkloot.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:57 schreef Editeur het volgende:
Bij het CBR, klaar om te beginnen met je theorieexamen. ID afgeven. "Mag ik je bevestiging zien? O..oh... ehm je had je examen 23 juni, niet 28" "Oke dan ga ik weer, doei!"
Leuk, nu heb ik het examen 28 juli. Rijbewijs met een maand uitgesteld
Sowieso, zaakjes!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die hun zaakjes niet op orde hebben.
Ik heb tegen m'n ma gezegd dat ik het op één vraag niet gehaald heb. Ben misselijk van mezelfquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:04 schreef MuurStraat het volgende:
Ik zou dit soort dingen vooral voor me houden, tegen iedereen bluffen dat ik het gehaald had, en dan de volgende keer bidden dat je geen bekenden tegenkomt.
Wat een faal
Je kon beter de waarheid zeggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ik heb tegen m'n ma gezegd dat ik het op één vraag niet gehaald heb. Ben misselijk van mezelf
Na twee keer een goede mobiel in respectievelijk de bus en taxi te laten liggen & meer van dat soort acties durf ik het niet meer zo goed..quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je kon beter de waarheid zeggen.
fixedquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Niet eerlijk durven zijn tegen je moeder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |