in eindhoven is het het warmst van Nederland. Ik moet eigenlijk buiten aan de slag maar ik zoek het echt nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:54 schreef Diconnected het volgende:
Het is nu wel verschrikkelijk benauwd
Ik ga meeeeeequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga op Zeeplatform F-3 wonen!
Zeeplatform F-3 (14:10) 17.3
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
ga je ook mee naar zeeplatform F, dico?
Die sraat nu vol de de zon, uit de zon is het 33 graden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je de thermometer vol in de zon gelegd ofzo?
ah okeequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die sraat nu vol de de zon, uit de zon is het 33 graden.
En daar zijn we blij mee omdattttquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhoven is nu ook de 33 graden grens gepasseerd
cynisme Dicootje. Je mot ff ont-amerikaniseren nogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En daar zijn we blij mee omdatttt
ja die tactiek pas ik ook toe, werkt best aardig. Of ff naar de studeerkamer die op het zuiden ligt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Net even buiten geweest dan lijkt het binnen koel
waarom vraag ik je, WAAROM zou je je kind Marokkaan noemen???quote:Afgelopen april werden Mariah Carey (41) en Nick Cannon (30) de trotse ouders van een tweeling. Het echtpaar mocht een dochter Monroe en een zoon Moroccan verwelkomen en zou dolgelukkig zijn met hun kersverse gezin.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom vraag ik je, WAAROM zou je je kind Marokkaan noemen???!!!!
Het rijmt ook niet, Moroccan Cannon. Marokkaans kanon.
Marokkanen hebben sabels en messen
Heb je 'm naar boven gestuurd?quote:
Oo......quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
net toch maar een lakje van A England besteld, gratis shipping nu
Maar wel meteen de mooiste uitgezochtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen tristam gekocht, vind 10,35 per lakje al prijs genoeg
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen tristam gekocht, vind 10,35 per lakje al prijs genoeg
Nou ja, die dus.quote:
ja had ik ook, ik had alleen Tristam echt nodig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, die dus.
Zitten verder wel geinige tussen, maar 10.35 voor geinig is too much.
Ik snap hetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja had ik ook, ik had alleen Tristam echt nodig.
Dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja had ik ook, ik had alleen Tristam echt nodig.
Ik ben écht heel blij dat ik hier zit, 't is hier tenminste nog 29 graden en ik ga nu al dood.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
ennnn het kwik tikt nu de 34 graden aan in Eindhoven
Ben je al een plasje?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de ventilator voor mijn smoel geplant.
Ik wilde echt keiveel gaan doen vandaag, maar ik trek het echt niet om nu buiten aan de slag te zijn. Ik ben van softijs
heb jij al ontdekt waar dat ding ligt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Onder andere buienradar.
Zeeplatform F
Ergens tussen schotland en denemarken schijnt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij al ontdekt waar dat ding ligt?
* PriemGirl gooit Debs in een zwembadquote:
da's wel ver zwemmenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens tussen schotland en denemarken schijnt.
Verdomd, nu je het zegt!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
A England: om half 5 bestellen en om 5 uur een shipping notification in je inbox
quote:
Daar ga je met ik heb al maanden niet gefaaldquote:
Shhhquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar ga je met ik heb al maanden niet gefaald![]()
Ik wil die ook nog hebben binnenkort maar eens bestellen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:29 schreef Sharana_LV het volgende:
hoor ik bestellen? wat zijn we aan het shoppen?
Jij moet meubilair bestellen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:29 schreef Sharana_LV het volgende:
hoor ik bestellen? wat zijn we aan het shoppen?
ik mag donderdag en vrijdag mijn huis niet in dus an ga ik meubels shoppen en een dag winkelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jij moet meubilair bestellen!![]()
Meh ik wil ook dingen bestellen. Must. Resist.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag donderdag en vrijdag mijn huis niet in dus an ga ik meubels shoppen en een dag winkelen
Zo ziet het er wel uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Onweer is langs ons gegaan, alleen gerommel gehoord. Brabant krijgt feest straks
Wind! Oh please, gimme some!quote:
Noeeeeeeeeeesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Onweer is langs ons gegaan, alleen gerommel gehoord. Brabant krijgt feest straks
Jaaaa eindelijk he!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
er vliegen stukken boom door de tuin en het is donkerhad zelfs kippenvel buiten
thunder, nanananananana
* PriemGirl gaat heel hard duimenquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:52 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo meisjes![]()
Even binnenvallen en zeggen dat het goed met me gaat. Hopelijk heb ik een appartementje. Hoor ik eind van de week. Duimen dus
quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:52 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo meisjes![]()
Even binnenvallen en zeggen dat het goed met me gaat. Hopelijk heb ik een appartementje. Hoor ik eind van de week. Duimen dus
nee vrijdag jwtz. Ben nu een paar dagen vrij om glas-in-lood te maken!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ben jij trouwens al bij je nieuwe job begonnen sq?
ben je zo aan het opzwellen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef Diconnected het volgende:
Lawl, ik heb een brilafdruk op m'n hoofd
Nee, van de zon, was heel erg verbrand zondag en nu ben ik bruin in m'n gezicht, inclusief mooie strepen op de zijkantquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee vrijdag jwtz. Ben nu een paar dagen vrij om glas-in-lood te maken!
[..]
ben je zo aan het opzwellen?![]()
hoest dan met je been?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, van de zon, was heel erg verbrand zondag en nu ben ik bruin in m'n gezicht, inclusief mooie strepen op de zijkant
Ja nog wel dik enzo, ik hou heel veel vocht vast omdat ik oa heel erg verbrand ben enzo, en met dit weer doet m'n diabetes ook raar.quote:
verbrand?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef Loqi het volgende:
Meh, vanmiddag naar de dierenarts met Bobbie![]()
Hij heeft allemaal velletjes op z'n rugje en ik weet niet wat t is. Ik denk niet dat hij mijten heeft want hij heeft geen korstjes, geen jeuk, geen pijn (ik mag er gewoon aanzitten) geen beestjes/eitjes en t is alleen op zn rug..maarja... wat is t dan....
Voor hetzelfde geld (wat kost een consult tegenwoordig?) is hij gewoon een kaal opatje aan het worden, maar ik weet t liever zeker..
ah lekker ff vrijquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee vrijdag jwtz. Ben nu een paar dagen vrij om glas-in-lood te maken!
[..]
ben je zo aan het opzwellen?![]()
Nah, Bobbie is een hamster, dus die komt niet buitenquote:
ow bij bobbie dacht ik gelijk aan een hond hahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nah, Bobbie is een hamster, dus die komt niet buiten![]()
Maar ik heb ooit een hamster met mijtjes gehad en dat was niet fun om te zien, dus ik ben er een beetje spastisch over nu
Haha, een hond is wel het toekomstplan. Bobbie komt wel als je z'n naam roept, dat telt ook een beetje toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow bij bobbie dacht ik gelijk aan een hond haha
Mmm klinkt wel als schurft/mijt...quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef Loqi het volgende:
Meh, vanmiddag naar de dierenarts met Bobbie![]()
Hij heeft allemaal velletjes op z'n rugje en ik weet niet wat t is. Ik denk niet dat hij mijten heeft want hij heeft geen korstjes, geen jeuk, geen pijn (ik mag er gewoon aanzitten) geen beestjes/eitjes en t is alleen op zn rug..maarja... wat is t dan....
Voor hetzelfde geld (wat kost een consult tegenwoordig?) is hij gewoon een kaal opatje aan het worden, maar ik weet t liever zeker..
Ja opzich wel maar zonder jeuk/pijn/korstjes vind ik dat zo raar. Maar daar heeft de dierenarts een makkelijke test voorquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mmm klinkt wel als schurft/mijt...
Hoe oud is ie?
Succes straks !
Oh ja dan kan het best door ouderdom zijn. Mijn oma'tje had ook behoorlijk wat kale plekken; maar die was toen ook 2.5 jaarquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar zonder jeuk/pijn/korstjes vind ik dat zo raar. Maar daar heeft de dierenarts een makkelijke test voor![]()
hij is tegen de 2 jaar (wel opa leeftijd dus)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
er zit iets in mijn oog, duimen jullie ff mee dat het lood is en geen glas?
Woa das al snelquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:16 schreef Lindytje het volgende:
Even een quick update: de kleancolor lakjes en NYX-spulletjes van Dico en mij zijn binnen!
Nu moet ik echt proberen een dutje te doen, ben al 28u wakker (leren... en waarschijnlijk net wel/net niet mijn tentamen gehaald... kak)
Omnomnomquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
tnx priem!
Ja het gaat, ik kon het wegknipperen dus dan zal het wel lood zijn geweest. Poison
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
tnx priem!
Ja het gaat, ik kon het wegknipperen dus dan zal het wel lood zijn geweest. Poison
Holy crap on a craker; das duurquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Loqi het volgende:
hop, 70 euro lichter![]()
Waarschijnlijk is het een schimmel, dus ik heb nu een zalfje waar ik hem 2 keer per dag mega punk mee moet maken
True.. Maar ja.. ik ben ook iemand die naar de dierenarts ging omdat er een ziekte in mijn aquarium met garnalen zatquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
voor 70 euro koop je 14 nieuwe hamsters![]()
Ja dat klopt. Is voor mij geen reden om t beestje niet te laten genezen thoquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
voor 70 euro koop je 14 nieuwe hamsters![]()
consult, microscopisch onderzoek, spuitje en zalfquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Holy crap on a craker; das duur
Ik hoop dat het een zalf is.. én een koffiemachine ! Of een zalf.. én een supersonische tandenborstel !!
Oeh de mogelijkheden![]()
[..]
True.. Maar ja.. ik ben ook iemand die naar de dierenarts ging omdat er een ziekte in mijn aquarium met garnalen zatGarnalen kosten 1 euro.
Maar kiek dan!!
[ afbeelding ]
Ik mis mijn aqua met garnalenbeestjes![]()
Wij hadden ooit guppen bij de garnalen !quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
garnalen
Ik heb alleen guppen
Hoewel die na 13 generaties steeds mooier worden, ze hebben tegenwoordig een luipaardprint
Inteelt ftw!
ja, die denken omnomnomquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hadden ooit guppen bij de garnalen !
Maar toen verdwenen mijn garnalen...Guppen maar snel weg gedaan
haha ja, tis wel rete-duur zo, maar het is dan ook ons enige huismaatjequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Snap ik Loqi, zou ik ook doen.
Maar 't is voor mij wel een extra reden om geen hamster aan te schaffenNaast mijn 3 katten die het beest als een aangename snack zouden zien
En naast het feit dat je er eigenlijk retebang voor bent dat je hem gaat plettenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Snap ik Loqi, zou ik ook doen.
Maar 't is voor mij wel een extra reden om geen hamster aan te schaffenNaast mijn 3 katten die het beest als een aangename snack zouden zien
Da's waar, ik vind het vieze enge bibberdingenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En naast het feit dat je er eigenlijk retebang voor bent dat je hem gaat pletten![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's waar, ik vind het vieze enge bibberdingen![]()
Ahhhhh kiek dan !!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's waar, ik vind het vieze enge bibberdingen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heet Fester want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oogringen![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhhh kiek dan !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heet Fester want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oogringen![]()
lieeeef
Knoei
ja, daarom juist!quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, daarom juist!
ik wil een beest vast kunnen pakken zonder dat ik het vermoord
ik heb ook een spuughekel aan kleine hondjes. Geef mij maar lompe grote beesters
ieder zijn ding toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben niet zo van die grote honden
Ze kunnen knap vervelend zijn, Beau is niet echt mooi en Frits is intollerant naar mensen die hij niet kentquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ah iedereen vindt zijn/haar eigen hond toch altijd het leukst/mooist/liefst
klopt, het is net als met babiesquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ah iedereen vindt zijn/haar eigen hond toch altijd het leukst/mooist/liefst
waaaat nu al? shit ik heb ze naar mijn nieuwe huis laten shippen want ik daht dat komt pas over een week ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:16 schreef Lindytje het volgende:
Even een quick update: de kleancolor lakjes en NYX-spulletjes van Dico en mij zijn binnen!
Nu moet ik echt proberen een dutje te doen, ben al 28u wakker (leren... en waarschijnlijk net wel/net niet mijn tentamen gehaald... kak)
pics, paint, etc?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb vandaag jurk gekocht voor mammas trouwerij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: let niet op mijn witte benenffs ... nog geen zon gezien door t klussen
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2011 00:36:28 ]
Dank!quote:
Ja maar ze hadden m niet meer en dit was de laatste dus heb deze maar gekocht en kijk morgen even in ander filiaal, dan heb ik iig watquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
oh dat vindt ik niet nodig als ik de jurk zo zie. Maar als ie niet lekker zit....kun je dan de jurk in de taille niet laten innemen?
thanks liefquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
sharaan! Wat een superzoete mooie jurk!kijk maar uit, straks leid je de aandacht weg van de bruid
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
deze dus:BabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: let niet op mijn witte benenffs ... nog geen zon gezien door t klussen
zoals ie nu zit, zit ie goed toch? En wat Puckzz zei, anders innemen idd.
Straks naar de diploma uitreiking van m'n broer
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Babezoals ie nu zit, zit ie goed toch? En wat Puckzz zei, anders innemen idd.
Straks naar de diploma uitreiking van m'n broer
deze dus:MooooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: let niet op mijn witte benenffs ... nog geen zon gezien door t klussen
!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Haaaamsters!Heb er zelf 2 gehad en kan het nog steeds niet over mijn hart verkrijgen om de kooi e.d. weg te doen.
Aaw, het vriendinnetje van onze kat is er weer. Zitten ze naar elkaar te miauwen door het raam heen.![]()
Oehh, heb net in de stad trouwens deze schoenen gekocht:
[ afbeelding ]
Vind ik leuk.
deze dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: let niet op mijn witte benenffs ... nog geen zon gezien door t klussen
beide erg mooi!
Knoei
deze dus:oh my, da's gááf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: let niet op mijn witte benenffs ... nog geen zon gezien door t klussen
deze dus:How cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: let niet op mijn witte benenffs ... nog geen zon gezien door t klussen
![]()
deze dus:Ik vind hem leueueuk! Staat ook mooi zo hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: let niet op mijn witte benenffs ... nog geen zon gezien door t klussen
Maar als ie niet lekker zit moet je idd even kijken of een maatje groter dan iets ingenomen kan ofzo.
Bedankt voor alle complimentjes op de schoenen! SQ, ik heb ook nog onderstaand jurkje, als ik dat combineer met de schoenen wordt ik echt een beetje zo'n pin-up girl (helemaal als ik (ooit) een goede petticoat te pakken krijg). Maar dan met cup A, hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vervelende jullie met je snelle bezorging bij Beautyjoint. *wil ook*
als ik hem zelf niet besteld heb wil ik hem wel, even kijken hoor!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef milka82 het volgende:
Ook hier was Beauty Joint binnen,heb per ongeluk twee chunky holo fuchsia besteld,dus als iemand hier nog 1 mut?
Ben nu wel geneigd om weer te bestellen idd,ik wil ook de nude on nude palet....
ik heb hem niet, wil em welquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef milka82 het volgende:
Ook hier was Beauty Joint binnen,heb per ongeluk twee chunky holo fuchsia besteld,dus als iemand hier nog 1 mut?
Ben nu wel geneigd om weer te bestellen idd,ik wil ook de nude on nude palet....
Mocht dat toch niet door gaan dan heb ik ook wel interesse!quote:
Wel prima kwaliteit juwelier, dus dat is het gekke. Service in de winkel is ook uitstekend, maar de ring vindt mij niet lief ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Da's geen goede kwaliteit ring dan![]()
Heeft een vriendin van mij ook gehad, geen goedkope ring maar de steentjes bleven er maar uitvallen. Uiteindelijk een andere uitgekozen geloof ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel prima kwaliteit juwelier, dus dat is het gekke. Service in de winkel is ook uitstekend, maar de ring vindt mij niet lief ofzo.
Was echt zilver, 35 euro. En een cadeautje! Dus ga nu samen met cadeaugevers een andere uitzoeken. Want ik heb hem nog maar 3 weken kunnen dragen sinds 8 mei, en ongeveer de helft daarvan was er iig 1 steentje uit. Dus wil er nu een met weinig steentjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft een vriendin van mij ook gehad, geen goedkope ring maar de steentjes bleven er maar uitvallen. Uiteindelijk een andere uitgekozen geloof ik.
in het flesje is 'iequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.temptalia.com/(...)hes-dupes#more-30650
Ik vind hem echt prachtig, maar niet zo functioneel op deze manier. Hihi, ja dat is ook m'n plan. Zo min mogelijk steentjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die van haar was echt goud en ook een kadootje, ze was er dus ook niet blij mee.
Nu is 35 euro tegenwoordig niet zo duur meer voor een ring, met veel steentjes kan ik me voorstellen dat die eruit rollen (hoewel het natuurlijk niet hoort!). Ik heb zelf een zilveren ring die 45 euro heeft gekost met 1 klein steentje erin, die zit er na een jaar nog steeds in. Het moet dus wel kunnen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
kijk dat probleem heb ik dus nooit, ik kan met mijn maat toch alleen maar titanium ringen met tribals kopen
oh nee, ik heb 'm echt nodig!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
in het flesje is 'ie![]()
![]()
, op de nagels vind ik 'm maar meh?
wat is het? ik heb geen toegang!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
mochten er hier mensen zijn met KPD toegang:
http://forum.fok.nl/topic/1659291/1/50
Echt, ik pis in m'n broek
Niet klikken als je easily offended bent btw
smerige oude hoerenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat is het? ik heb geen toegang!
OMGquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was dat topic alweer vergeten. Pareltje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn nog mensjes wakkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was dat topic alweer vergeten. Pareltje.
OMGquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
bohquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
zomg dat kattenhaar
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kleancolor lakjes
bummerquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga vandaag shoppen met mijn moeder, dus uiteraard vond mijn lichaam dat een prima moment om ff extreem ongesteld te worden![]()
![]()
meubelshoppenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bummerwel veel plezier met shoppen!
ik ga zo ook weg om te shoppenen vanavond naar vila arena voor meubels en morgen nog wat andere meubelzaken
Ik piste ongeveer anderhalve week geleden toen ik dat topic ontdekte ook al zo in mijn broekquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
Nais.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
zomg dat kattenhaar
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kleancolor lakjes
black pearl en gondolaquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
black pearl en gondola
net gondola gelakt, hijs mooier dan verwachtvooral in de zon!
alleen mijn lelijke korte stompjes![]()
zondag verhuizen en daarna kan ik eindelijk weer alles laten groeien!
ah tof!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:33 schreef Diconnected het volgende:
Aargh jeukende rug.Leuk, vervellen.
En, I haz a happyheb net geboden voor de musical We Will Rock You... En had het winnende bod
kaarten zijn normaal 75 euro pp heb nu 2 kaarten voor 36 euro
we gaan a.s zaterdagavond
Whahah Priemquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
PRIEM!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik gok dat dat geen standaard fimokleur was?![]()
![]()
oh nee he?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:35 schreef Lindytje het volgende:
Priem!!! Bwhahahaha!!
En: ik lak net een laagje kleancolor chuncky holo fuchsia over mijn huidige lakje heen: en als ie opdroogt, ruikt ie echt naar van die roze kauwgom op een rol!
Vreemd
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee he?echt? ruiken ze zo zoet?
Got them tooquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:33 schreef Diconnected het volgende:
Aargh jeukende rug.Leuk, vervellen.
En, I haz a happyheb net geboden voor de musical We Will Rock You... En had het winnende bod
kaarten zijn normaal 75 euro pp heb nu 2 kaarten voor 36 euro
we gaan a.s zaterdagavond
Whoopquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Got them tooOok voor 36 ekkies, wij gaan zondag
Je zou het haast denken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
vriendin van mij ook al, hebben ze daar 20.000 kaartjes op die site staan ofzo?
Om de 2 min begint er een nieuwe veiling... ik denk dat het een beetje leeg was in het theater komend weekendquote:Op
donderdag 30 juni 2011 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
vriendin van mij ook al, hebben ze daar 20.000 kaartjes op die site staan ofzo?
Bier!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zou het haast denken.
En hoe typisch:
[ afbeelding ]
bweheheh ja ze hebbn blijkbaar nog genoeg kaarten overquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Om de 2 min begint er een nieuwe veiling... ik denk dat het een beetje leeg was in het theater komend weekend
Dat shirt!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zou het haast denken.
En hoe typisch:
[ afbeelding ]
Schaapshirt isquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:19 schreef milka82 het volgende:
Ijs,joe lekker ding! Leuk lakje trouwens!
* juf,mag ik je flakies lenen?* en die nagellakverslaafde krijg ik volgend jaar nog in de klas ook....
Ik kreeg deze:quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:19 schreef milka82 het volgende:
Ijs,joe lekker ding! Leuk lakje trouwens!
* juf,mag ik je flakies lenen?* en die nagellakverslaafde krijg ik volgend jaar nog in de klas ook....
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
PRIEM!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik gok dat dat geen standaard fimokleur was?![]()
![]()
KPD is Keiharde Porno voor Dannyquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg deze:
"ik ga volgend jaar mijn spreekbeurt over nagellak houden en dan moet jij me helpen".
Ik heb gezellig geshopt.. En geen nagellak![]()
Wel m'n wieltjes binnen, dus de collectie kan opnieuw georganiseerd. Kijken wanneer ik er zin in heb
.
[fok-noob-modus]waar zit KPD? en waar moet ik aan voldoen om erin te komen?[/fok-noob-modus]
quote:
Wat zij zeggen.quote:
Gesloten subforum.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom staat die niet op de index dan?
Keiharde porno
Ja en ik vraag me nou al een tijdje hoe je dat vraagt. Zo van. 'heuj ik wil peurnoooo'quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gesloten subforum.Er staat ergens in GC een toegangsvraagtopic geloof ik.
oke oke ik ga het ook wel aanvragen danquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gesloten subforum.Er staat ergens in GC feedback een toegangsvraagtopic geloof ik.
Dat ! Vanmorgen aangevraagd; vanmiddag kon ik er al inquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
"Hoi, ik wil d'r in. Geboortejaar is..."
Da's alles.
Jupquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe weet ik nou wanneer ik toegang heb? Krijg je daar bericht van?
*stuiter stuiter*
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
JA NOU WIL K DIE PORNO ZIEN OOK!
lawl .. ik zei net "ZO" toen ik het aangevraagd had dus ex "wat is er zo?"
dus ik zeg oh ff aanvraag gedaan voor porno subforum
hij:![]()
![]()
![]()
![]()
Omnomnommnomquote:
Forum Opties | |
---|---|