Het probleem is dat ik niet weet of dit zo'n thuiskomer is. Er staat nergens een waarschuwing op, ook niet in het boekje, het wiel en de band zien er ook normaal (sterk) uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:22 schreef matthisl het volgende:
Thuiskomers hebben meestal een limiet van 80km/h. Ik zou wel op je snelheid letten.
Maakt niet uit. Met een thuiskomer kun je makkelijk 1000km rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niet weet of dit zo'n thuiskomer is. Er staat nergens een waarschuwing op, ook niet in het boekje, het wiel en de band zien er ook normaal (sterk) uit.
Iets minder breed en meer bandhoogte.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:19 schreef LXIV het volgende:
Er staat geen beperking (80 km/h / 50 km) op. Maar het is wel een iets kleiner wiel, want mijn wieldop past niet meer.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef Captain_Ghost het volgende:
Kan wel, maar je kan gewoon bij de elke banden boer binnen 15 min nieuwe band geflikt waardoor je gewoon vanouds kan rijden.
wat veel beter is dan met thuiskomertjes.
Als het een thuiskomer is dan staat het er heel duidelijk op (smaller, kleiner. max. 80 in gele sticker, 4 bar oid erin). Allicht dat er nu wat grotere banden op zitten dan standaard (mogelijk door vorige eigenaar anders zou je het toch weten tenzij je compleet stom bent), maar als je niet maximaal gaat zitten trappen in je passat in slechte omstandigheden dan kan je ook in dat geval makkelijk duizend km met je iets kleinere band rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:25 schreef LXIV het volgende:
Het probleem is dat ik niet weet of dit zo'n thuiskomer is. Er staat nergens een waarschuwing op, ook niet in het boekje, het wiel en de band zien er ook normaal (sterk) uit.
Dan is het toch niet volwaardig ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:08 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb in mijn nieuwe fiesta een volwaardig reserve wiel. Daar staat op max 80km/h maar geen max km rijden.
dat stond erbij toen ik hem kocht bij de dealer. Maar mss is het ook omdat je er bijna nooit meer rijdt. Uitdroging etc. Hij is wel even groot als me normale wielen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |