Het is Comic Sans day in nederland vandaag, dus alles op fokforum is nu in Comic Sansquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:29 schreef Friday12 het volgende:
Ineens is mijn font verandert voor alle tekst weet iemand wat ik daar aan ken doen(op fok niet wow)
Die doet bij mij alleen maar sneeuw in de header tonen, de rest van de site staat nog vrolijk in Comic Sansquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:31 schreef GI het volgende:
Dan moet je de cheatcode even activeren
Up - Up - Down - Down - Left - Right - Left - Right - b - a
Dan moet je wel de sneeuw in de header voor lief nemen.
Nee , ik ben niet Holier.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Neej he! Ben jij Holier?Die vroeg mij precies hetzelfde!
(Enne, for your information. Ben net afgestudeerd slimmerik. Ik mag nu gaan zoeken naar een baan!)
Viel me ook al op , is niet alleen bij jou iigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:29 schreef Friday12 het volgende:
Ineens is mijn font verandert voor alle tekst weet iemand wat ik daar aan ken doen(op fok niet wow)
Haha, zeer toevallig dat iemand mij EXACT hetzelfde vroeg, nog geen uur daarvoor!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef Altron het volgende:
Nee , ik ben niet Holier.
Kwam omdat je elke keer s'ochtends al aan het questen was , vandaar![]()
Dacht al dat je nog aan het studeren was , anyway grats!
Oh nice, nog iets leuks opgeleverd?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
Okay het kan dus wel. Net ZA timed gehaald in pug van dungeonfinder
.
Damn wat irritant zeg(trieste font)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Het is Comic Sans day in nederland vandaag, dus alles op fokforum is nu in Comic Sans
Ja, ik ook al. Helaas de roll op de mount verloren met 1 puntquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
Okay het kan dus wel. Net ZA timed gehaald in pug van dungeonfinder
.
Verloor de roll op de mount helaasquote:
Hebben ze hem afgenomen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:12 schreef Chau het volgende:
Hehe, die van Stars is weer terug genomen door Blizzard dacht ik te lezen laatst. Omdat ze faction change hebben gedaan.
Testen is limited dus kan je niet maanden wipen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja inderdaad, dat soort pro guilds aan altijd binnen een week maximaal door de content omdat ze op de PTR al maanden hebben gewiped.
Normale guilds doen er iets langer over. Maar ik heb nog steeds wel het gevoel dat men snel door de content heen is.
Vliegen is te easy je moet er wel wat voor doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:38 schreef pl4kkie het volgende:
Net voor het eerst in dat nieuwe daily gebied. Wat me gelijk opviel is dat je er niet kan vliegener een sanctuary is, en ik telkens een dc krijg als ik van zone wissel
Dat bedoel ik. Vindt het leuker dat er zo ook weer pvp action uitgelokt wordt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vliegen is te easy je moet er wel wat voor doen
Je bedoeld pvp geared mensen die pve geared mensen sneaky ganken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Vindt het leuker dat er zo ook weer pvp action uitgelokt wordt.
Ik zit op een pve server dus dat valt meequote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Vindt het leuker dat er zo ook weer pvp action uitgelokt wordt.
Testen is idd maar steeds een paar uur en dan 1 of 2 bosses max (en als je de boss dan nog niet dood hebt: jammer dan). Daarbij is het alleen op normal mode.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:36 schreef Friday12 het volgende:
Testen is limited dus kan je niet maanden wipen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |