Zo herkenbaar, en ja je bent genaaidquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:09 schreef Stuurver het volgende:
Dus als er een erg slechte speler in je party zit en die kick je en daar komt een nog slechtere speler voor in de plaats, dan ben je genaaid?
Op mijn (disc) priest heb ik dus last van hetzelfde. De keren dat ik HoH + SF gebruik voor mana is het meestal op kritieke momenten, en ik dacht dus dat ik waarschijnlijk op dat moment gewoon damage kreeg ofzo, maar na 8 keer precies hetzelfde viel het toch wel ontzettend op, en nu lees ik dus dat er meer mensen zijn die er last van hebben dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:30 schreef TwyLight het volgende:
WTF, eerst dacht ik het zal wel aan mij liggen maar sinds 4.2 is er een enorme irritante bug. Ik weet niet of er nog meer holy priest zijn hier, maar sinds de patch wordt Hymn of Hope na een halve seconden afgekapt als je hem direct begint te channelen nadat je Shadow Fiend gebruikt. Als je twee seconden wacht dan werkt het wel gewoon maar dan loop ik toch een redelijke hoeveelheid mana misEn gezien ik eigenlijk alleen HoH + SF gebruik in extreme omstandigheden en vaak HoH dan niet de volledige 10 seconden kan channelen is dit een erg vervelende bug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel apart die bug met de fiend. Is er op de forums als iets over terug te vinden ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Op mijn (disc) priest heb ik dus last van hetzelfde. De keren dat ik HoH + SF gebruik voor mana is het meestal op kritieke momenten, en ik dacht dus dat ik waarschijnlijk op dat moment gewoon damage kreeg ofzo, maar na 8 keer precies hetzelfde viel het toch wel ontzettend op, en nu lees ik dus dat er meer mensen zijn die er last van hebben dus.
Overigens heb ik gisteren m'n disc spec eens even goed uitgezocht, actionbars aangepast, tree wat beter uitgezocht, her en der wat glyphs aangepast, en het eindresultaat mag er wezen. Op de een of andere manier heal ik toch wat lekkerder nu, en heb ik minder problemen met m'n mana management.
Ik heb er eerlijk gezegd nog niet verder naar gezocht op de forums.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:31 schreef GI het volgende:
[..]
Wel apart die bug met de fiend. Is er op de forums als iets over terug te vinden ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:19 schreef Bienelientjee het volgende:
King of the Spider-Hill!
![]()
Leuke achievement!Moet jij niet werken ofzo ?:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Ik snap je dilemma wel of de aarzeling om te leaven, maar ik zou zeker een pittig/goed gesprek met de GM hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Mjah, de guild gaat langzamerhand achteruit met die Low Population en huidige gebeurtenissen. Wil het nog even uitrekken / uitstellen, die server change.
Archeologiet maar ff verder voor haar pet nummer 139, met muziek op!
Neej he! Ben jij Holier?quote:
Het is Comic Sans day in nederland vandaag, dus alles op fokforum is nu in Comic Sansquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:29 schreef Friday12 het volgende:
Ineens is mijn font verandert voor alle tekst weet iemand wat ik daar aan ken doen(op fok niet wow)
Die doet bij mij alleen maar sneeuw in de header tonen, de rest van de site staat nog vrolijk in Comic Sansquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:31 schreef GI het volgende:
Dan moet je de cheatcode even activeren
Up - Up - Down - Down - Left - Right - Left - Right - b - a
Dan moet je wel de sneeuw in de header voor lief nemen.
Nee , ik ben niet Holier.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Neej he! Ben jij Holier?Die vroeg mij precies hetzelfde!
(Enne, for your information. Ben net afgestudeerd slimmerik. Ik mag nu gaan zoeken naar een baan!)
Viel me ook al op , is niet alleen bij jou iigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:29 schreef Friday12 het volgende:
Ineens is mijn font verandert voor alle tekst weet iemand wat ik daar aan ken doen(op fok niet wow)
Haha, zeer toevallig dat iemand mij EXACT hetzelfde vroeg, nog geen uur daarvoor!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef Altron het volgende:
Nee , ik ben niet Holier.
Kwam omdat je elke keer s'ochtends al aan het questen was , vandaar![]()
Dacht al dat je nog aan het studeren was , anyway grats!
Oh nice, nog iets leuks opgeleverd?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
Okay het kan dus wel. Net ZA timed gehaald in pug van dungeonfinder
.
Damn wat irritant zeg(trieste font)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Het is Comic Sans day in nederland vandaag, dus alles op fokforum is nu in Comic Sans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |