Ik wist niet dat die auto topic knop bestond. Tof!quote:
Waarom in godsnaam een saai iemand neuken. Kan je wss net zo goed een appeltaart nemen, die beweegt miss nog wat meequote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik ga dr nog wel neuken... Ik ben een doorzetter... Ondertussen doe ik wel een scharrel.
Ze mag doodstil blijven liggen... Oeh hopelijk verkrampt ze een beetje..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam een saai iemand neuken. Kan je wss net zo goed een appeltaart nemen, die beweegt miss nog wat mee
Het moet toch ook wel een beetje leuk zijn?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:43 schreef JoeyT het volgende:
Ze mag doodstil blijven liggen... Oeh hopelijk verkrampt ze een beetje..
Maar klaar kom ik toch wel...
Je kunt ook een lijk opwarmen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze mag doodstil blijven liggen... Oeh hopelijk verkrampt ze een beetje..
Maar klaar kom ik toch wel...
Maar wat ISO kwaliteit. Ik weet namelijk zeker dat ze een kwalitatief hoogwaardig kutje heeft, maatje 34 en een geweldig mooi gezichtje.quote:
Altijd leuk, nieuwe knopjes ontdekkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die auto topic knop bestond. Tof!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar wat ISO kwaliteit. Ik weet namelijk zeker dat ze een kwalitatief hoogwaardig kutje heeft, maatje 34 en een geweldig mooi gezichtje.
Bovendien ian ze pas met 1 jongen naar bed geweest, dus is t fijn om te kunnen laten zien dat ik t beter kan....
Als t lekker genoeg is en t heeft een kutje dan is t per definitie leuk...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het moet toch ook wel een beetje leuk zijn?
Betrapt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is dus een egoding JoeyT, zoals alles bij jou.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:48 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij had de grootste slet award naar iemand anders moeten gaan
Ik had gehoopt dat je er inmiddels overheen zou zijn?quote:
Niet naar haar iig...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:48 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij had de grootste slet award naar iemand anders moeten gaan
Het spijt me... Maar doe er niemand kwaad mee...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je er inmiddels overheen zou zijn?
Ik wil overigens niet beweren dat er iets mis is met maatje 34/36 en een leuk koppie.
Misschien haar wel als je haar na 1x links laat liggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het spijt me... Maar doe er niemand kwaad mee...
Noem je mij nu dik?quote:
Jewel. Je doet mij er kwaad mee. Geen zin om jouw zaad na te jagenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het spijt me... Maar doe er niemand kwaad mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |