Ik heb echt heel grote, echt lelijk -.-quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vooral bodybuilders en mannen met overgewicht hebben dat.
Of als je dus te snel gegroeid bent in de puberteit.
Niet zoiets toch?:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb echt heel grote, echt lelijk -.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb een heel zacht en gevoelig huidje juist. Maar geen striae.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet zoiets toch?:Dat lijken wel brandwonden of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet zoiets toch?:Nee. Wel die kleur. Iets minder dik en sommigen zijn ook paars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vraag me wel af hoe hij ze in zo'n mooi patroontje krijgt...
Jawel, gewoon hele brede.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:18 schreef Supersoep het volgende:
Dat is toch geen striae. Lijkt wel weefsel wat van z'n benen op z'n bovenlichaam geplaatst is.
Damn.
Kan je die er niet gewoon afpellen? Als een pleister? Die behoefte zou ik dan sterk voelen.quote:
Hou alsjeblieft op over Quintis de volgende die daar over begint sla ik neer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mja oke... Heloef, ben je een Surinamer/Antilliaan? Die zijn gaaf als ze dik zijn, kun je van die lassie (rijst) gast nadoen
Vast afgevallen. Denk dat hij voorheen wel dik was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar hij is niet eens zo héél erg dik. Maar gadverdamme.
Kan niet, en ook niet als je krabt tot de huid kapot gaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kan je die er niet gewoon afpellen? Als een pleister? Die behoefte zou ik dan sterk voelen.
Sorry. Maar ik weet zeker dat meisjes dat grappig vinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op over Quintis de volgende die daar over begint sla ik neer.
Ik heb i.i.g. gelijk geen honger meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Vast afgevallen. Denk dat hij voorheen wel dik was.
Een meisje is er vorig jaar mee begonnen dus tsja...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry. Maar ik weet zeker dat meisjes dat grappig vinden.
Al een plan om af te vallen?
Je woont nog thuis neem ik aan? Ga gewoon normaal lopen, dan verbrand je vet. Als je gaat hardlopen gaat je hartslag omhoog en ben je meer bezig met spiertraining, ga anders naar een sportschool?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Een meisje is er vorig jaar mee begonnen dus tsja...
Veel lopen en hardlopen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op over Quintis de volgende die daar over begint sla ik neer.
quote:
Dat doe ik dus al twee weken met stukjes hardlopen er tussen. Nu het voedingpatroon nog want na het rennen heb ik nog schransneigingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je woont nog thuis neem ik aan? Ga gewoon normaal lopen, dan verbrand je vet. Als je gaat hardlopen gaat je hartslag omhoog en ben je meer bezig met spiertraining, ga anders naar een sportschool?
Ik vind het bewonderenswaardig dat mensen de moeite nemen om te gaan lopen, maar helpt het? Ik ken dikkere mensen en ze hebben altijd 1 ding gemeen. Ze gaan elke dag een tijdje lopen. Ik weet bijvoorbeeld dat Schenkstroop het ook doet. Een goede vriend van me gaat ook elke dag even 2 uur buiten lopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je woont nog thuis neem ik aan? Ga gewoon normaal lopen, dan verbrand je vet. Als je gaat hardlopen gaat je hartslag omhoog en ben je meer bezig met spiertraining, ga anders naar een sportschool?
Mijn moeder doet precies hetzelfde, maar dan in combinatie met dieet. Die valt wel af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het bewonderenswaardig dat mensen de moeite nemen om te gaan lopen, maar helpt het? Ik ken dikkere mensen en ze hebben altijd 1 ding gemeen. Ze gaan elke dag een tijdje lopen. Ik weet bijvoorbeeld dat Schenkstroop het ook doet. Een goede vriend van me gaat ook elke dag even 2 uur buiten lopen.
Echt veel verschil maakt het niet, ik denk dat je zoiets enkel maar moet doen om niet dikker te worden, maar afvallen zal niet zo snel gebeuren.
Ga dan gewoon naar de sportschool.
Sportschool kost geld. En dan ga je rennen op zo'n loopband tsja... dat kan je ook doen in een park.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het bewonderenswaardig dat mensen de moeite nemen om te gaan lopen, maar helpt het? Ik ken dikkere mensen en ze hebben altijd 1 ding gemeen. Ze gaan elke dag een tijdje lopen. Ik weet bijvoorbeeld dat Schenkstroop het ook doet. Een goede vriend van me gaat ook elke dag even 2 uur buiten lopen.
Echt veel verschil maakt het niet, ik denk dat je zoiets enkel maar moet doen om niet dikker te worden, maar afvallen zal niet zo snel gebeuren.
Je moet ook niet wandelen maar flink doorstappen. Ik kan op de sportschool de crosstrainer en fiets aanraden, en dan niet te hard, eerder ver op een laag niveau. Maar dat zullen de sportschool mensjes je ook wel vertellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je alleen gaat rennen moet je buiten doen, probeer dan veel water vooral na te drinken ipv te eten. (of je moet spieren op willen bouwen)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Sportschool kost geld. En dan ga je rennen op zo'n loopband tsja... dat kan je ook doen in een park.
Spieren opbouwen kan me niks schelen. Ben al blij als ik een ielig slank mannetje word.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als je alleen gaat rennen moet je buiten doen, probeer dan veel water vooral na te drinken ipv te eten. (of je moet spieren op willen bouwen)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Spieren opbouwen kan me niks schelen. Ben al blij als ik een ielig slank mannetje word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals deze baas? Vind ik ook niet zo geweldig eigenlijk.Ron Paul 2012
Ga dan nordic walging doen, ga iig niet hardlopen, kan later nog altijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Spieren opbouwen kan me niks schelen. Ben al blij als ik een ielig slank mannetje word.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]Alsnog beter dan wat het nu is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals deze baas? Vind ik ook niet zo geweldig eigenlijk.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik kan wel me vrienden naar de sportschool. Maar ik heb zo'n gevoel dat ik het daar gewoon niet vol hou. En heb dan geen zin om mijn moeder zich bont en blauw te laten betalen aan een sportschool. Heeft ze al een keer gedaan trouwens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ga dan nordic walging doen, ga iig niet hardlopen, kan later nog altijd.
Laat je ouders anders betalen voor sportschool, doe ik ook
Helaas denken de dames daar anders over.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dikke negers vind ik persoonlijk supergaaf, dikke blanken zijn vaak 'white thrash'...
Als je het zelf niet wilt moet je het ook niet doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel me vrienden naar de sportschool. Maar ik heb zo'n gevoel dat ik het daar gewoon niet vol hou. En heb dan geen zin om mijn moeder zich bont en blauw te laten betalen aan een sportschool. Heeft ze al een keer gedaan trouwens.
'Ik heb nog meer 'diks' in mijn broek'quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas denken de dames daar anders over.
Ik moet inderdaad weer een fiets hebben.quote:
Ga anders af en toe naar de sauna, helpt je ook over onzekerheid over je uiterlijk heen, zou ik denken, en houdt je ook dun, ook goed voor de slechte stoffen en je honger.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad weer een fiets hebben.
Simpelweg minder eten (geen tussendoortjes) met 'n beetje beweging doet al veel goed..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad weer een fiets hebben.
Waarom zijn dikke negers supergaaf.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dikke negers vind ik persoonlijk supergaaf, dikke blanken zijn vaak 'white thrash'...
Dit over minder eten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:44 schreef Mpj het volgende:
[..]
Simpelweg minder eten (geen tussendoortjes) met 'n beetje beweging doet al veel goed..
[..]
Waarom zijn dikke negers supergaaf.?! Dik is dik.
http://www.bigfrank.nl/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit over minder eten.
En, omdat je dan quintin na kan doen, bovendien heb ik nog nooit een onvriendelijke dikke neger gezien.
Oh maar dan nog hoeveel weeg je en hoe groot ben je volgens mij valt het wel mee als je daar 8 x in kan...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef heloef het volgende:
Daarnaast ben ik geen moddervette neger ja zoals Quintis. Daar pas ik nog 8 keer in ofzo.
Rond de 100 kilo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh maar dan nog hoeveel weeg je en hoe groot ben je volgens mij valt het wel mee als je daar 8 x in kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |