Ik drink vaak wekenlang niet ...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:33 schreef trovey het volgende:
Je drinkt teveel en de wijnfles wil je dat nu duidelijk maken.
Het is half 2 's nachts.quote:
Maar dan is de kruk er wel uit!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik drink vaak wekenlang niet ...
[..]
Het is half 2 's nachts.
En dan ligt er overal wijn.
Maar als je drinkt dan giet je het met flessen tegelijk naar binnen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
.
kruk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar dan is de kruk er wel uit!
Nee, 1 glas wijn op een avond, hoogstens 2.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar als je drinkt dan giet je het met flessen tegelijk naar binnen?
Ai, je hebt gelijk. Daar had ik niet zo goed over nagedacht...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Het is half 2 's nachts.
En dan ligt er overal wijn.
En waarom dacht je dat dat zou kunnen helpen om het probleem op te lossen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, 1 glas wijn op een avond, hoogstens 2.
En de fles op z'n kop houden heeft ook geen nut.
Had ik online gelezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:39 schreef trovey het volgende:
[..]
En waarom dacht je dat dat zou kunnen helpen om het probleem op te lossen?![]()
Gewoon met een goede kurkentrekker werken en nog een poging doen.
Ik heb niet zo'n zaag.quote:
Ik heb maar 1 fles in huis ...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:43 schreef Junglebeast het volgende:
boormachine
Oh wacht TS is een vrouw.. ehm nieuwe fles dan maar?
Je hebt toch wel een vibrator? Die duwt die kurk er wel in.quote:
http://www.wikihow.com/Remove-a-Broken-Corkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Had ik online gelezen.
Ik heb een goede kurkentrekker, maar die kurk zit volgens mij vastgelijmd met superlijm.
En ik heb al met een mes tegen de hals aan geslagen. Er gebeurde niks.
Pics?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:49 schreef Madame_Paon het volgende:
GATVER.
Ik heb het met handvat van een metalen opscheplepel gedaan en het is gelukt ... nu heb ik dus allemaal wijn op m'n gezicht en op m'n armen.
Gelukkig had ik m'n witte trui niet meer aan ...
Nee.quote:
Doet het niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:49 schreef Madame_Paon het volgende:
GATVER.
Ik heb het met handvat van een metalen opscheplepel gedaan en het is gelukt ... nu heb ik dus allemaal wijn op m'n gezicht en op m'n armen.
lkkr voor jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:49 schreef Madame_Paon het volgende:
GATVER.
quote:
Jep.quote:
Ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik woon zo blij dat ik mijn wijn heb.
Het gevoel hebben dat je stikt, is niet fijn.
Hyperventilatie ....quote:
Aandachtshoer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:03 schreef boekenplank het volgende:
Oké, alweer genoeg aandacht voor deze kennelijke aandachtshoer. Who's next?
Al een mannelijk persoon laten proberen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus, ik wou mijn nieuwe wijnfles openen.
Zit die kurk dus muurvast.
Alles al geprobeerd: kurkendraaier, schroevendraaier, mes, onder heet water houden, in de fles proberen te duwen, ...
Het enige wat er gebeurt, is dat er kleine stukjes kurk afbreken.
Kutfles.![]()
![]()
Oooh slim.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:05 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Al een mannelijk persoon laten proberen?
Inhalatieschijven, antidepressiva, therapie en ontspanningsoefeningen werken niet, dus dat is de enige manier waarop ik op sommige dagen nog een beetje fatsoenlijk kan ademen.quote:
deepthroaten helpt ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inhalatieschijven, antidepressiva, therapie en ontspanningsoefeningen werken niet, dus dat is de enige manier waarop ik op sommige dagen nog een beetje fatsoenlijk kan ademen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |