Wel beetje jammer dat t nu postnl heet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:02 schreef CybPraetorian het volgende:
Ik had een opmerking verwacht, maar die heeft nog niemand ingekopt...
naja dan ik maar:
[ afbeelding ]
Dubbele grap: We Can ( we blikken, afvalbak) en Natuurlijk "kan de TNT dat", bazen dat het zijn...
Wat een grap allemaal!
Op het kaartje staat nog TNT...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel beetje jammer dat t nu postnl heet.
TNT is verantwoordelijk voor het uitkiezen van bekwame subcontractors. TNT wordt betaald voor het afleveren van de dienst, met subcontractors heb ik dan geen kloten te maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:03 schreef Innisdemon het volgende:
Gaat iedereen nou voorbij aan het feit dat het een sub-contractor van TNT was? en dus niet een bezorger van TNT zelf?
Dat het achterlijk gedrag is staat buiten kijf natuurlijk, maar wel even het beestje bij de naam noemen !
Fraude jwtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:03 schreef kentekenawa het volgende:
Ik heb dit ook twee maal gehad enige tijd geleden maar dat los je heel snel op...
De bezorgers hadden de pakjes achter de emmer gezet...[samen goed voor 500 euro!]
Heb gewoon de paketten als verdwenen gemeld met als gevolg dat de bezorgers niet meer voor DPD
en TNT hoefden te werken en vervolgens via hun verzekering nieuwe spullen kreeg.
Ergo;aso bezorgers weg en gratis extra spullen!!
Bestaan er nog echte TNT (postnl) bezorgers dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:03 schreef Innisdemon het volgende:
Gaat iedereen nou voorbij aan het feit dat het een sub-contractor van TNT was? en dus niet een bezorger van TNT zelf?
Dat het achterlijk gedrag is staat buiten kijf natuurlijk, maar wel even het beestje bij de naam noemen !
Post niet goed bezorgen is dat ook. Postwet etc.quote:
Dat lijkt me dan weer echt geweldigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
1 keer een klacht ingediend en de bezorger die dat geflikt had, is aan de deur zijn excuses komen aanbieden.
Mja en de volgende keer stamp ie gewoon weer op je pakketje uit wraak....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer echt geweldig
Is ook zo maar de oude briefjes moeten nog opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef madco het volgende:
ik dacht trouwens dat tnt post overgenomen was door post nl (of in iedergeval naamswijziging)
True, maar het zijn nog steeds dezelfde debielen die daar werkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef madco het volgende:
ik dacht trouwens dat tnt post overgenomen was door post nl (of in iedergeval naamswijziging)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |