Hoiquote:
Tsja, je zou maar net thuis komen van het werk, en daarvoor tentamen gehad dus niet kunnen genieten van het weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:46 schreef keizerpinguin het volgende:
PPfff je zal maar heel de nacht moeten werken
Ben blij. Anders had je de hele tijd gedacht: Pfff wat is het warm...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tsja, je zou maar net thuis komen van het werk, en daarvoor tentamen gehad dus niet kunnen genieten van het weer
Alsof er een airco op werk isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ben blij. Anders had je de hele tijd gedacht: Pfff wat is het warm...
Genieten van het weer???quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tsja, je zou maar net thuis komen van het werk, en daarvoor tentamen gehad dus niet kunnen genieten van het weer
Ik ben koelbloeding, of whateverquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Genieten van het weer???Het was me toch wel erg heet vandaag!
Ik hoefde daar niet eens hard voor te lopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het was wel echt warm vandaag inderdaad.
Ik ging vanavond nog een stukje hardlopen, zelden zoveel gezweet.
Lucky you!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben koelbloeding, of whateverGeen last van extreme hitte of kou
Handig!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben koelbloeding, of whateverGeen last van extreme hitte of kou
Dat is waar, morgen vandaag wordt het weer zo warm toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik hoefde daar niet eens hard voor te lopen
Kutter juist, want het gaat over in onweer en allesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Handig!![]()
[..]
Dat is waar, morgen vandaag wordt het weer zo warm toch?
en regen en windquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Kutter juist, want het gaat over in onweer en alles
Onweer, regen en harde wind is juist geweldig. Alleen de opbouw er naar toe meestal nietquote:
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Onweer, regen en harde wind is juist geweldig. Alleen de opbouw er naar toe meestal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |