abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:07:38 #1
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_98746611
Boosdoener :

Klacht : Zo lekker dat ik teveel op heb en nu stuiter ik van de suiker :')
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_98746635
:')

Mensen die energiedrankjes drinken. :')_!
pi_98746693
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Socios het volgende:

Mensen die op topics reageren na middernacht :')
pi_98746704
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:09 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:

[..]

pi_98746706
Het had een terechte klacht geweest als je die teringhitte bedoelde.
pi_98746722
quote:
Mensen die dan al slapen. :')
pi_98746739
quote:

[..]

mensen die 12 zijn en middernacht laat vinden :')
Of toch du vader?
pi_98746797
quote:

Ronduit gelul; derhalve onherroepelijk verworpen. Jij maakt altijd de denkfout dat jij kan praten voor 'alle FOK!kers die..' en dan stel je ook nog eens dat jouw standpunt 'normaal' vertegenwoordigt, absurde suggestie, zie daarvoor mijn eerdere toelichting rondom jouw afwijking en handicap. Houd op met al die diarree, jij mag klachten uiten, maar spreek voor jezelf en doe niet alsof jij weet wat iedereen wil, dat weet je namelijk niet. Doe ook niet of jij weet wat normaal is en 'waar FOK! voor bedoeld is'. Dat weet je niet en dat verzin je gewoon, afgestemd op je eigen absurde afwijkende gedrag.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:11:46 #9
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_98746816
quote:

Best lekker hoor :@ Beter dan de gewone cola/7up/fanta. En ze hadden geen taksi meer :'(
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_98746821
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:10 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

mensen die 12 zijn en middernacht laat vinden :')
hoezo trek je de conclusie dat ik na middernacht laat vind
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:12:06 #11
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_98746833
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:11 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Ronduit gelul; derhalve onherroepelijk verworpen. Jij maakt altijd de denkfout dat jij kan praten voor 'alle FOK!kers die..' en dan stel je ook nog eens dat jouw standpunt 'normaal' vertegenwoordigt, absurde suggestie, zie daarvoor mijn eerdere toelichting rondom jouw afwijking en handicap. Houd op met al die diarree, jij mag klachten uiten, maar spreek voor jezelf en doe niet alsof jij weet wat iedereen wil, dat weet je namelijk niet. Doe ook niet of jij weet wat normaal is en 'waar FOK! voor bedoeld is'. Dat weet je niet en dat verzin je gewoon, afgestemd op je eigen absurde afwijkende gedrag.
_O_
pi_98746867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:11 schreef Shalimar het volgende:
Allang nietig verklaard; heeft derhalve nooit bestaan.
pi_98746878
Mensen die niet kunnen slapen van een beetje suiker :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_98746892
Aids in een blikje.
Ja.
pi_98746908
Energydrink als spoelwater gebruiken :')_!
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef Socios het volgende:

[..]

:D _O-
pi_98746949
quote:

[..]

Deze zin is per direct ongeldig verklaard, jij ontduikt voortdurend bewijslast, een hele nare drogredenatie (nog los van de hilarische suggestie dat jij de autoriteit hebt om iets/iemand/een zin/uitspraak onherroepelijk te verwerpen _O- . Je klacht stelt dat mensen niet mogen klagen over topics omdat hun 'handicap' geen grond is voor een klacht, de 'handicap' is in dit geval wanneer zij energiedrankjes benutten. Jouw klachten hebben regelmatig te maken met jouw handicap, daarmee heb je met deze klacht al je andere klachten ongeldig verklaard, gefeliciteerd!
pi_98746982
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Shalimar het volgende:
Deze zin is per direct ongeldig verklaard, jij ontduikt voortdurend bewijslast, een hele nare drogredenatie (nog los van de hilarische suggestie dat jij de autoriteit hebt om iets/iemand/een zin/uitspraak onherroepelijk te verwerpen _O- . Je klacht stelt dat mensen niet mogen klagen over topics omdat hun 'handicap' geen grond is voor een klacht, de 'handicap' is in dit geval wanneer zij energiedrankjes benutten. Jouw klachten hebben regelmatig te maken met jouw handicap, daarmee heb je met deze klacht al je andere klachten ongeldig verklaard, gefeliciteerd!
Reeds verwezen naar het land der fabelen.
pi_98747052
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:15 schreef Socios het volgende:

[..]

Bespottelijke aantijging.
pi_98747108
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef Shalimar het volgende:
Bespottelijke aantijging.
Allesbehalve.
pi_98747129
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef Socios het volgende:

[..]

Allesbehalve.
Het wordt pijnlijk duidelijk dat je 'pertinent weigert' om op wat voor wijze dan ook te reflecteren op jouw standpunt en met name de redenatie erachter (waarmee vervolgens al je eerdere posts in een ander perspectief worden geplaatst) en je toevlucht zoekt tot drogredenaties, verwerpingen, verwijzingen naar 'het land der fabelen' etc.
pi_98747284
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef Shalimar het volgende:
Het wordt pijnlijk duidelijk dat je 'pertinent weigert' om op wat voor wijze dan ook te reflecteren op jouw standpunt en met name de redenatie erachter (waarmee vervolgens al je eerdere posts in een ander perspectief worden geplaatst) en je toevlucht zoekt tot drogredenaties, verwerpingen, verwijzingen naar 'het land der fabelen' etc.
Pertinent niet waar.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:22:58 #22
344703 epischepeter
look its a double rainbow!!!!!
pi_98747349
die energie drank bestaat niet alleen uit suiker
er zit ook allemaal syntethische troep in die je echt niet in je systeem wil hebben
maar het is gewoon te lekker en ik gebruik dit wel is (staat naast mijn ps3)
als ik black ops geleend heb van mij zwager en het gaat voor de verandering eens goed
in de multiplayer zo goed zelfs dat de vele campers die je hebt ook gewoon zonder moeite aankan
The absense of evidence is not the evidence of absense
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:23:35 #23
244933 trovey
Nachtoele
pi_98747375
Onderonsje heren? :') Kunnen we de popcorn al pakken? >:)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:23:52 #24
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_98747385
Onzin, ieder mens kan slapen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_98747414
quote:

[..]

Gast, jij kan nergens naar verwijzen, je hebt geen enkele autoriteit, jouw uitspraken zijn net zo goed (slechte) verzamelingen van woorden zonder dat je daar op basis van status, inhoud of autoriteit gevolgen aan kan verbinden. Jouw pogingen om bewijstlast te ontduiken met uitspraken als 'pertinent niet waar' etc. zijn als stuiptrekkingen. Dat is in dit geval een metafoor, ik denk niet dat je echt doodgaat, maar je presteert het om nooit op de inhoud in te hoeven gaan en allerlei slecht (of niet) onderbouwde uitspraken te doen en vervolgens denk je te volstaan met dingen "te verklaren tot". Dat is vooral heel erg grappig, alleen als je dat bij een sollicitatiegesprek doet kan ik begrijpen dat het de mist in gaat. Dit is geen metafoor en geen grap, maar je argumentatievaardigheden zijn echt heel beperkt, je hebt de helft van de tijd niet door wanneer iets een grap is en de andere helft ga je voorbij aan de werkelijke inhoud van een post.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2011 00:29:24 ]
pi_98747421
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:21 schreef Socios het volgende:

[..]

Pertinent niet waar.
Verklaar je nader.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:25:32 #27
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_98747474
quote:

Dit.

quote:

[..]

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:21 schreef Socios het volgende:

[..]

Pertinent niet waar.
Wat ben je toch een koning, Socios :D !
Tics van je petten.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:26:00 #28
344884 monkyyy
pi_98747497
Wtf is dit nou weer voor discussie! :D
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:26:47 #29
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_98747540
Oh god wat ben ik begonnen :D
pi_98747562
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:25 schreef nattermann het volgende:

[..]

Dit.

[..]

[..]

[..]

Daarnaast, en dat is van andere aard, lijkt socios de suggestie willen wekken dat zijn idee over wat wel en niet 'hoort' van belang is. Hij lijkt een wetmatigheid te willen formuleren over de grond en rechtvaardigheid van een klacht: als het met beperkingen te maken heeft die in andere gevallen niet van toepassing zijn, dan is de klacht ongeldig. Als die 'regel' geldig is, dan mogen een hoop van de postst van socios gesloten worden omdat die allemaal te maken hebben met zijn handicap/afwijking, terwijl de gemiddelde mens die handicap/afwijking niet heeft.
pi_98747706
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:25 schreef nattermann het volgende:

[..]

Dit.

[..]

[..]

[..]

Ja, bekrachtig hem maar in die onzinnige uitspraken. Jij bent ook snel onder de indruk.
pi_98747793
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:26 schreef monkyyy het volgende:
Wtf is dit nou weer voor discussie! :D
Het is geen discussie:
"dis·cus·sie
de discussie (vrouwelijk), de discussies
bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden"

Socios, als deelnemer, brengt nooit argumenten in, enkel slechte retoriek in de vorm van: "pertinent onwaar, direct verworpen" etc.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:34:07 #33
344884 monkyyy
pi_98747841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:32 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Het is geen discussie:
"dis·cus·sie
de discussie (vrouwelijk), de discussies
bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden"

Socios, als deelnemer, brengt nooit argumenten in, enkel slechte retoriek in de vorm van: "pertinent onwaar, direct verworpen" etc.
Care.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:34:34 #34
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_98747869
Wakker blijven van energie drankjes :') Dan ben je echt pussy.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_98747883
Dit topic :')
pi_98747898
Smoke een spliffa bra.
pi_98748136
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef squatt3r het volgende:
Gast, jij kan nergens naar verwijzen, je hebt geen enkele autoriteit, jouw uitspraken zijn net zo goed (slechte) verzamelingen van woorden zonder dat je daar op basis van status, inhoud of autoriteit gevolgen aan kan verbinden. Jouw pogingen om bewijstlast te ontduiken met uitspraken als 'pertinent niet waar' etc. zijn als stuiptrekkingen. Dat is in dit geval een metafoor, ik denk niet dat je echt doodgaat, maar je presteert het om nooit op de inhoud in te hoeven gaan en allerlei slecht (of niet) onderbouwde uitspraken te doen en vervolgens denk je te volstaan met dingen "te verklaren tot". Dat is vooral heel erg grappig, alleen als je dat bij een sollicitatiegesprek doet kan ik begrijpen dat het de mist in gaat. Dit is geen metafoor en geen grap, maar je argumentatievaardigheden zijn echt heel beperkt, je hebt de helft van de tijd niet door wanneer iets een grap is en de andere helft ga je voorbij aan de werkelijke inhoud van een post.
Als, ik benadruk als dit echt waar is en ik hierdoor nergens meer aan de slag kan, dan houdt het voor mij echt op. Dan is het eeuwig zonde dat de maatschappij mijn kennis niet heeft gebruikt. Ik vecht nog even door, maar er komt een keer een eind aan. Al kan ik mij niet voorstellen dat ik al die absurde aantijgingen die mijn richting opkomen, onterecht verwerp.
pi_98748192
Ik heb alleen Socios' delen van de discussie gelezen, maar dat was het ook wel waard. ^O^ _O_

Tevens:

quote:

dinsdag 28 juni 2011 @ 00:43:48 #39
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_98748230
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:42 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb alleen Socios' delen van de discussie gelezen, maar dat was het ook wel waard. ^O^ _O_

Tevens:

[..]

Deze man :D _O_
Tics van je petten.
pi_98748314
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:41 schreef Socios het volgende:

[..]

Als, ik benadruk als dit echt waar is en ik hierdoor nergens meer aan de slag kan, dan houdt het voor mij echt op. Dan is het eeuwig zonde dat de maatschappij mijn kennis niet heeft gebruikt. Ik vecht nog even door, maar er komt een keer een eind aan. Al kan ik mij niet voorstellen dat ik al die absurde aantijgingen die mijn richting opkomen, onterecht verwerp.
Socios, in mijn post veronderstelde ik dat jij je in een gesprek (discussie) net zo opstelt als hier en te voorbarig conclusies trekt (namelijk dat iets een absurde aantijging is), niet doorhebt wanneer iets een grapje/overdreven/cynisch is en vervolgens tegen je (mogelijk toekomstig) werkgever zegt: "pertinent onwaar". Als dat je gespreksvaardigheden zijn dan moet je het wel compenseren met heel veel kennis. Maar ik denk -hoop- dat je in gesprek makkelijker zin van onzin kan onderscheiden en dus heel goed aan de hand van de rede een gesprek kan voeren. Mijn post was dus op basis van de veronderstelling dat jouw opstelling/postst hier representatief zijn voor jouw gedrag 'in de werkelijkheid'. Ik denk van niet, dat geldt voor mijzelf namelijk ook niet :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2011 00:46:49 ]
pi_98748484
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:45 schreef squatt3r het volgende:
Socios, in mijn post veronderstelde ik dat jij je in een gesprek (discussie) net zo opstelt als hier en te voorbarig conclusies trekt (namelijk dat iets een absurde aantijging is), niet doorhebt wanneer iets een grapje/overdreven/cynisch is en vervolgens tegen je (mogelijk toekomstig) werkgever zegt: "pertinent onwaar". Als dat je gespreksvaardigheden zijn dan moet je het wel compenseren met heel veel kennis. Maar ik denk -hoop- dat je in gesprek makkelijker zin van onzin kan onderscheiden en dus heel goed aan de hand van de rede een gesprek kan voeren. Mijn post was dus op basis van de veronderstelling dat jouw opstelling/postst hier representatief zijn voor jouw gedrag 'in de werkelijkheid'. Ik denk van niet, dat geldt voor mijzelf namelijk ook niet :)
Het is gewoon absurd dat men (al meer dan een jaar) niet inziet op welke gebieden ik mij nuttig kan maken voor een bedrijf. Natuurlijk zeg ik tijdens een sollicitatiegesprek niet de hele tijd "wordt verworpen", "pertinent niet waar" etc. Maar ik krijg tijdens zo'n gesprek ook geen walgelijke aantijgingen naar mijn hoofd geslingerd. Dat is wel even een groot verschil dat hier genoemd dient te worden.
pi_98749079
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:50 schreef Socios het volgende:

[..]

Het is gewoon absurd dat men (al meer dan een jaar) niet inziet op welke gebieden ik mij nuttig kan maken voor een bedrijf. Natuurlijk zeg ik tijdens een sollicitatiegesprek niet de hele tijd "wordt verworpen", "pertinent niet waar" etc. Maar ik krijg tijdens zo'n gesprek ook geen walgelijke aantijgingen naar mijn hoofd geslingerd. Dat is wel even een groot verschil dat hier genoemd dient te worden.
Ik denk dat jij -los van de ongetwijfeld vele walgelijke aantijgingen- soms moeite hebt met hoofd- en bijzaken te onderscheiden. Regelmatig lijk je -met enige trots- te zeggen dat je iets 'geen humor' vindt, maar daarin wijk je af, ook bij toekomstige werkgevers. Jij vond mijn 'je mag blij zijn dat je mag ademen' uitspraak een walgelijke aantijging, terwijl het een passende reactie was op een autoritaire houding waarin ik de indruk krijg dat jij het voor jezelf niet nodig vindt om je uitspraken te onderbouwen en jij jezelf centraal stelt. Om dat aan de kaak te stellen was 'je mag blij zijn dat je mag ademen' het andere uiterste om jouw -in mijn ogen ridicule- standpunt aan te tonen. Die houding, die van weinig inlevingsvermogen en heldere duiding van een context waarin iets gebeurt getuigt, is denk ik lastig voor toekomstige werkgevers, dat moet je dus compenseren met een hoop kennis en kunde. Bij je toekomstig werkgever moet dus duidelijk zijn dat je niet enkel hardnekkig bent, maar dat je daarnaast ook veel te bieden hebt en dat je hardnekkigheid daarin best een voordeel kan zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2011 01:05:49 ]
pi_98749221
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:05 schreef squatt3r het volgende:
Ik denk dat jij -los van de ongetwijfeld vele walgelijke aantijgingen- soms moeite hebt met hoofd- en bijzaken te onderscheiden. Regelmatig lijk je -met enige trots- te zeggen dat je iets 'geen humor' vindt, maar daarin wijk je af, ook bij toekomstige werkgevers. Jij vond mijn 'je mag blij zijn dat je mag ademen' uitspraak een walgelijke aantijging, terwijl het een passende reactie was op een autoritaire houding waarin ik de indruk krijg dat jij het voor jezelf niet nodig vindt om je uitspraken te onderbouwen en jij jezelf centraal stelt. Om dat aan de kaak te stellen was 'je mag blij zijn dat je mag ademen' het andere uiterste om jouw -in mijn ogen ridicule- standpunt aan te tonen. Die houding, die van weinig inlevingsvermogen en heldere duiding van een context waarin iets gebeurt getuigt, is denk ik lastig voor toekomstige werkgevers, dat moet je dus compenseren met een hoop kennis en kunde. Bij je toekomstig werkgever moet dus duidelijk zijn dat je niet enkel hardnekkig bent, maar dat je daarnaast ook veel te bieden hebt en dat je hardnekkigheid daarin best een voordeel kan zijn.
Bij een eerdere werkgever had ik vaak genoeg het laagste foutenpercentage van de afdeling (niet zelden 0%) en was mijn norm regelmatig boven de 100%. Het is moeilijk te verkroppen dat er momenteel ongemotiveerd en `zwak´ personeel administratieve taken `half´ verricht en dat er tegelijkertijd mensen al geruime tijd `aan de zijlijn staan´ en niet `aan de bak´ kunnen.

Hetzelfde geldt voor zogenaamde servicemedewerkers op de station. Er zitten zeker goede tussen, maar ook een heel groot deel heeft er geen flauw benul van en is niet in staat de treinreiziger op een correcte wijze te helpen. Ik neem weleens de proef op de som op een station door zelf een vraag te stellen aan aanwezig NS-personeel. Soms is het advies echt `om te huilen´.
pi_98749323
,
PS4 online: micro_nl
  dinsdag 28 juni 2011 @ 01:14:22 #45
244933 trovey
Nachtoele
pi_98749399
Popcorntijd! *O*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_98749661
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:14 schreef trovey het volgende:
Popcorntijd! *O*
Te heet om dit allemaal te lezen. Maar volgens mij zijn we inmiddels aardig off-topic.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_98750392
Topic onherroepelijk verworpen. Alle geplaatste reacties zijn hierbij nietig verklaard, en hebben derhalve nooit bestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')