Vanuit zijn bron is de vraag ook goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar het antwoord moet toch wel goed zijn?
Stand deel 2268quote:
Dus, als hij Wiki als bron aandraagt....?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:11 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Vanuit zijn bron is de vraag ook goed
Nee, dan zou je de regels aan moeten scherpen, lekker makkelijk om te laten hangenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:18 schreef Aalbers het volgende:
Da_Sandman, zo zijn de regels. Laat nou hangen joh.
Overige antwoorden onjuist
Qua tijd zit je goed, qua geografie onjuistquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef HilarityEnsues het volgende:
De oorlog tussen Mexico en de VS in eh... 1845?
kijk eens hoe dit subforum heetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dan zou je de regels aan moeten scherpen, lekker makkelijk om te laten hangen.
Dus, omdat ik een foutje in de regels verholpen wil zien worden, erger ik me. Juistquote:
Waarom moeten de regels aangescherpt worden? Hij heeft een bepaalde bron voor zijn vraag, van daaruit controleert hij de antwoorden, dus daar is niets op aan te merken. Vooral omdat het hier gaat over een gerucht, er is dus geen algemene consensus over welk antwoord goed is op die vraag. Als het om een feit zou gaan dat 'algemeen bekend' is, kun je natuurlijk niet zomaar een foutieve bron aanhalen. In dat geval is een discussie wel op zijn plaats. Mijn advies is om dit soort vragen - waar verschillende opvattingen over bestaan - te mijden, omdat je daarmee dit soort discussies voorkomt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dan zou je de regels aan moeten scherpen, lekker makkelijk om te laten hangen.
Je weet wat ik er van vindt, het heeft verder weinig nut om te discussieren. Zeker niet in dit topicquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus, omdat ik een foutje in de regels verholpen wil zien worden, erger ik me. Juist.
De Krimoorlog?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:25 schreef Aalbers het volgende:
Tevens was the lady with the light actief tijdens deze oorlog
thats rightquote:
Het is geen gerucht. Voorzitter van Santos heeft dat nieuws bekend gemaakt. Alleen heeft Voetbalprimeur een fout gemaakt waardoor hier een fout antwoord als goed wordt gerekend onder de noemer vraagsteller bepaald. Tja, dan denk ik dat er iets in de regels aangepast moet worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Waarom moeten de regels aangescherpt worden? Hij heeft een bepaalde bron voor zijn vraag, van daaruit controleert hij de antwoorden, dus daar is niets op aan te merken. Vooral omdat het hier gaat over een gerucht, er is dus geen algemene consensus over welk antwoord goed is op die vraag. Als het om een feit zou gaan dat 'algemeen bekend' is, kun je natuurlijk niet zomaar een foutieve bron aanhalen. In dat geval is een discussie wel op zijn plaats. Mijn advies is om dit soort vragen - waar verschillende opvattingen over bestaan - te mijden, omdat je daarmee dit soort discussies voorkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |