Stand deel 2268quote:
quote:Neymar mag met vijf clubs om de tafel
Vijf clubs zijn bereid om voor de komst van Neymar de gelimiteerde transfersom van 45 miljoen euro op tafel te leggen. Santos kan dan ook niet voorkomen dat het Braziliaanse supertalent met die clubs om de tafel gaat.
Clubvoorzitter Luis Alvaro Ribeiro wil er alles aan doen om Neymar in Brazilië te houden. "Wij willen Neymar niet verkopen", vertelt hij. "Hij heeft echter een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. Vijf Europese clubs zijn bereid om dit bedrag te betalen."
Het is dan ook nog geen uitgemaakte zaak dat Neymar naar Real Madrid vertrekt, zoals eerder werd gemeld. Naast De Koninklijke mogen FC Barcelona, Chelsea, Juventus en het Russische Anzhi Makhachkala op de komst van het wonderkind hopen.
Niet?quote:
quote:Neymar en zijn management hebben toestemming gekregen te praten met vijf machtige Europese clubs. Santos-voorzitter Luis Álvaro Ribeiro vertelde aan Lance dat de club meewerkt als de afkoopsom van 45 miljoen euro wordt betaald.
Dat Barcelona, Real Madrid, Chelsea en Manchester City bij de vijf door Lance opgeworpen clubs horen om het 19-jarige Braziliaanse supertalent te kopen, wekt geen verbazing. De zeer verrassende vijfde is Anzhi Makhachkala, de steenrijke club uit Dagestan waar Roberto Carlos en Balázs Dzsudzsák spelen en die uitkomt in de Russische competitie.
quote:Neymar en zijn management hebben toestemming gekregen te praten met vijf Europese clubs. Santos-voorzitter Luis Álvaro Ribeiro vertelde aan het lokale sufferdje dat de club meewerkt als de afkoopsom van 45 miljoen euro wordt betaald.
De vijf clubs die dat bedrag op tafel willen leggen zijn FC Oss, Telstar, Crewe Alexandra, FK Molde uit Noorwegen en het nietige maar steenrijke FC Alpe d'Huez. Zij gaan strijden om het 19-jarige Braziliaanse supertalent vast te leggen.
Ik hoorde dat Spakenburg ook in de running isquote:
Maar dat was alleen als ze gepromoveerd waren naar de jupiler league. Neymar had al aangegeven niet in de Topklasse te willen spelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Spakenburg ook in de running is
lijkt me de bottomline. Het is hier de AKQ, niet de vage geruchten uit de voetbalwereld-quiz. Uit de verschillende antwoorden blijkt wel dat de vraag niet ging over iets dat algemeen (en eenduidig) bekend is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat lijkt me ook niet echt een bron om vragen uit te stellen.
Zo heet het eigenlijk niet meer... toch maar de nieuwe naamquote:
Nog beterquote:
Dit staat in de OPquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus de vraagsteller bepaalt dat een fout antwoord goed is?
Het staat overal, behalve op Voetbalprimeur. Het is dat asap met Anzhi kwam en nu ook Juventus noemt en zo het punt bij de rechtmatige eigenaar komt, maar het is wel bijzonder vaag.
quote:De vraagsteller zegt of het antwoord goed is. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |