nog 3quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:26 schreef Asap het volgende:
Chelsea
Man City
Real Madrid
AC Milaan?
Man Utd?
Zeker Anzhi weer, wel cool dat ze Roberto Carlos hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
City inderdaad wel. En volgens mij was er nog een Russische club waar ik de naam niet van onthouden heb.
Nope....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou ben ik het even op gaan zoeken, omdat ik zeker weet dat City bij die vijf clubs hoort, en dat klopt dus ook.
Stand deel 2268quote:
quote:Neymar mag met vijf clubs om de tafel
Vijf clubs zijn bereid om voor de komst van Neymar de gelimiteerde transfersom van 45 miljoen euro op tafel te leggen. Santos kan dan ook niet voorkomen dat het Braziliaanse supertalent met die clubs om de tafel gaat.
Clubvoorzitter Luis Alvaro Ribeiro wil er alles aan doen om Neymar in Brazilië te houden. "Wij willen Neymar niet verkopen", vertelt hij. "Hij heeft echter een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. Vijf Europese clubs zijn bereid om dit bedrag te betalen."
Het is dan ook nog geen uitgemaakte zaak dat Neymar naar Real Madrid vertrekt, zoals eerder werd gemeld. Naast De Koninklijke mogen FC Barcelona, Chelsea, Juventus en het Russische Anzhi Makhachkala op de komst van het wonderkind hopen.
Niet?quote:
quote:Neymar en zijn management hebben toestemming gekregen te praten met vijf machtige Europese clubs. Santos-voorzitter Luis Álvaro Ribeiro vertelde aan Lance dat de club meewerkt als de afkoopsom van 45 miljoen euro wordt betaald.
Dat Barcelona, Real Madrid, Chelsea en Manchester City bij de vijf door Lance opgeworpen clubs horen om het 19-jarige Braziliaanse supertalent te kopen, wekt geen verbazing. De zeer verrassende vijfde is Anzhi Makhachkala, de steenrijke club uit Dagestan waar Roberto Carlos en Balázs Dzsudzsák spelen en die uitkomt in de Russische competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |