Iemand zou een liedje/clip voor Eric moeten makenquote:
Nee, absoluut niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Best een aardige wending kan dit opleveren toch? een panter die Snooki Sooki gaat beschermen?![]()
Jason, altijd
quote:
leef je uitquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Iemand zou een liedje/clip voor Eric moeten maken
Hij vertelt toch aan die andere chick dat zn hart te oud is voor liefde ofzo.. En Sookie was gewoon een opdracht van de queen..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Idd. Maar ik vraag me toch elke aflevering stiekem een beetje af of dit nou de echte Bill moet voorstellen of dat die soft side van de vorige seizoenen nog wel terug komt. Ik vind het sowieso gek dat ie Sookie met rust laat, net alsof het hem niet kan schelen.
Ik vind hem iig wel tof zo.
* Dud *quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Die laatste heb ik natuurlijk wel ff aangekliktDAMN!
Dat!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Die laatste heb ik natuurlijk wel ff aangekliktDAMN!
Kom op, zijn karakter is oersaai en hij heeft een uitstraling of ie nog te dom is om in zijn eigen neus te peuteren.quote:
Nog steeds: jaloers op mancandy.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:52 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Kom op, zijn karakter is oersaai en hij heeft een uitstraling of ie nog te dom is om in zijn eigen neus te peuteren.. Zal me er niet verder mee bemoeien.
.
Hij is gewoon HOT. Soms is meer niet nodig om iemand te aanbiddenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:11 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Nog steeds: jaloers op mancandy.Volgens mij vinden de dames hier zijn uitstraling geen probleem...
User comment op Facebook bij dit clipje:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:59 schreef pendi het volgende:
[ afbeelding ]
mancandy hoeft ook niet slim te zijnhoef r alleen maar naar te kijken..
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:03 schreef Malahide het volgende:
[..]
User comment op Facebook bij dit clipje:
That man gives a whole new dimension to the term "Doggie Style"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |