Tijdsprong is goed te begrijpen, er waren teveel storylines die anders te snel op elkaar zouden lopen uit een logisch standpunt, Bill die King wordt is iets dat een seizoen lang zou duren om dat goed te vertellen, nu kan je gewoon zeggen "Hop".quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit nu afl 1 aan het kijken.
Ik vind de tijd sprong echt een slechte zet. wat mij betreft zijn ze over een haai gesprongen.
Dunno, maar ik hoop dat Pam op een epic killing-spree gaat zodat we straks eindelijk verlost zijn van die Jesus en die wicca-bitches.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:32 schreef Dark_Prince het volgende:
neee!!!
wtf doen ze met baas Eric?
(boeken niet gelezen)
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:05 schreef casper019 het volgende:
net de 2e ep gezien
vind het weer best tof
alleen zie ik nog niet echt een ''speciale'' verhaallijn of zo in de episodes of ligt dat nu aan mij?
SPOILER: boekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 06:50 schreef GI het volgende:
[..]SPOILER: boekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fellowship of the sun update: http://fellowshipofthesun.org/?cmpid=ABC123 Wat zouden ze hier van plan mee zijn? Nog n overbodige story-line??![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:01 schreef pendi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fellowship of the sun update: http://fellowshipofthesun.org/?cmpid=ABC123 Wat zouden ze hier van plan mee zijn? Nog n overbodige story-line??SPOILER: boekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan, als ze nu badass is geworden vind ik het niet zo erg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Afl2 is al veel beter ten opzicht van 1 alleen jammer dat Tara er weer is.
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:16 schreef Sientje_ het volgende:
De laatste blik van Eric in 403 maakt mijn hele dag goed.
echt geweldigquote:Op maandag 11 juli 2011 11:16 schreef Sientje_ het volgende:
De laatste blik van Eric in 403 maakt mijn hele dag goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |