quote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef Kinga het volgende:
Dat hele heksen gedoe interesseert me werkelijk geen hol. Am i alone?
Mij wel. Ben benieuwd wat er met Lafayette gebeurd. Hij lijkt daar de sleutelrol te spelen, denk dat het dat heksenclubje niet eerder zoiets was gelukt. Vogel vloog ook naar hem toe enzo.quote:
Nee die is er nog. Maar ik stoorde me al een stuk minder aan haar.... weet niet waardoor dat kwam....quote:Op maandag 27 juni 2011 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik neem aan dat die kut-Tara niet uit de serie is geschreven?
Nopequote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef Kinga het volgende:
Dat hele heksen gedoe interesseert me werkelijk geen hol. Am i alone?
Vind ik ook. Nu ook wat stoerder met het boksen etcquote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik erger me ook een stuk minder aan haar.
Zolang ze niet constant als een bezeten schreeuwlelijk rondloopt vind ik het prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:26 schreef pendi het volgende:
Blijft bijna niks meer over van de originele boekenserie in dit seizoen... Vind t aan een kant wel jammer, maar aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 28-06-2011 12:19:42 ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja ze kwam me al zo bekend voor maar dat is tante Petunia uit Harry Potter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |