Ik heb maar een antwoord.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:02 schreef akveor het volgende:
Die ontevreden rotbek van Valencia... dat iemand zich zo wil profileren op tv is voor mij onbegrijpelijk.
Ik vrees dat we daar niet meer van afkomen, die zit elke week eerste rang .......quote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef beequeen het volgende:
Dankjewel Roevka.
[..]
Ik heb maar een antwoord.![]()
Opbokken dat iets en nooit meer in een live show.
Kan ik nog wel inkomen... Ingrid heeft hem de vorige keer genomineerd. Hij was behoorlijk pissed.quote:
Gaat ook gebeuren.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef DjinN het volgende:
Ik zou me btw zo kapotlachen als Rayo fucking BB wint
Wel hequote:
Dus dat. Wat een misselijk mannetje is Cosi.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:19 schreef DjinN het volgende:
Rayo blijft altijd lachen he...Wat een schatje is het toch
Ik vrees Barry... Weer een overwinning voor team Tim...quote:Op maandag 27 juni 2011 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch een verrassende nominering, benieuwd wie er uit vliegt volgende week ......
Met het rode blokje zijn genomineerd, de rest het aantal stemmen dat ze kregen:quote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, alleen Barry, Ingrid en Rayo.
Mee eens, was allemaal zeer vermakelijk, vond alleen dat je veel gekibbel op de bank miste ....quote:Op maandag 27 juni 2011 23:26 schreef akveor het volgende:
Voor mij heeft Jasmin echt de show gemaakt vanavond. Supersterk... tegenvaller was toch
echt puber Jordan. De bewoners in het huis speelden vanavond een onbeduidende bijrol.
Hij is niet eens uitgelachen... Alleen maar één nominatie gekregen, meer niet... Zo gaat dat als je aan BB meedoet...quote:Op maandag 27 juni 2011 23:34 schreef DINGSKE het volgende:
wat moet die cos dan zo'n drama maken .
omdat hij uitgelachen is ??,
Dat doe ik nu ook hem uitlachen , maar het helpt niet
Ja, wat laat die loser zich ongelovelijk kennen ..... ik vrees alleen dat Ingrid veel te lief is,quote:Op maandag 27 juni 2011 23:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hij is niet eens uitgelachen... Alleen maar één nominatie gekregen, meer niet... Zo gaat dat als je aan BB meedoet...
Misschien, maar ze lijkt nu wel veel steun van de andere bewoners te krijgen... Cosimo is echt op ramkoers met bijna iedereen...quote:Op maandag 27 juni 2011 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, wat laat die loser zich ongelovelijk kennen ..... ik vrees alleen dat Ingrid veel te lief is,
en de boel zal gaan proberen te sussen om de lieve vrede te bewaren.
En ik vond dat Ingrid haar nominering op een vrij vriendelijke en positieve manier bracht, was niets mis mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Misschien, maar ze lijkt nu wel veel steun van de andere bewoners te krijgen... Cosimo is echt op ramkoers met bijna iedereen... En tegen Jordan wist Ingrid zich ook goed te weren...
Eigenlijk heb ik helemaal niet het idee dat Ingrid de kaas van d'r brood laat eten. Die blijft heel goed bij zichzelf. Als ze ergens mee zit dan uit ze dat zeker. Vanaf het moment dat ze binnen kwam scoorde ze bij mij al punten. Zo noemde ze Cosimo Quasimodo... en streek ze nog een paar mensen meteen al tegen de haren in.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, wat laat die loser zich ongelovelijk kennen ..... ik vrees alleen dat Ingrid veel te lief is,
en de boel zal gaan proberen te sussen om de lieve vrede te bewaren.
Precies, en Cosimo gooide in zijn woede Ingrid haar geheim er ook nog even uit,quote:Op maandag 27 juni 2011 23:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb ook nog nooit zo'n BB gezien, waar je niet mag nomineren, buzzern of iets in de kamer van verleiding aannemen... Want dan ben je meteen een verrader, een backstabber en willen mensen meteen nooit meer met je praten...Het is maar een gameshow...
Nu mis ik iets vrees ik .......quote:Op maandag 27 juni 2011 23:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb ook nog nooit zo'n BB gezien, waar je niet mag nomineren, buzzern of iets in de kamer van verleiding aannemen... Want dan ben je meteen een verrader, een backstabber en willen mensen meteen nooit meer met je praten..."Het is maar een gameshow...", zou Evil Nick dat formuleren...
Evil Nick??? Dat was in BB UK 1 de eerste die het gemeen speelde, terwijl de andere bewoners het nog niet eens doorhadden dat er een spel werd gespeeld... Was in de UK toen even zo gehaat dat hij zelfs moest onderduiken... Die verdedigde zich met de uitspraak "It's just a gameshow"...quote:
Bedankt, weer wat opgestoken. Helaas nooit een BB UK gezien, verslaving begon pas bij DGK .....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Evil Nick??? Dat was in BB UK 1 de eerste die het gemeen speelde, terwijl de andere bewoners het nog niet eens doorhadden dat er een spel werd gespeeld... Was in de UK toen even zo gehaat dat hij zelfs moest onderduiken... Die verdedigde zich met de uitspraak "It's just a gameshow"...
Het is ook best moeilijk voor zo'n oprecht, eerlijk, vrijgevig en voor de rest ook bijna perfect mens als hem tussen al die "gewone", leugenachtige en doortrapte medebewoners...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zielig he ? Een diep teleurgesteld mens .......![]()
[ afbeelding ]
Mmmm, het had ook een omschrijving voor Brian kunnen zijn .....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het is ook best moeilijk voor zo'n oprecht, eerlijk, vrijgevig en voor de rest ook bijna perfect mens als hem tussen al die "gewone, leugenachtige en doortrapte medebewoners...
Ja inderdaad, maar Brian was nog beter... Die had talent en kon geweldig goed dichten...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mmmm, het had ook een omschrijving voor Brian kunnen zijn .....
Dat weer wel danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar Brian was nog beter... Die had talent en kon geweldig goed dichten...
Ja, inderdaad, of die matpartij met Natasia en Lieke, ook nooit herhaald, toch ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch raar dat je dat idee uit DGK, die glazen deuren niet in andere RLSen terug hebt gezien.
Was toch wel spectaculaire TV...
Ja precies, ook zo'n gemiste kans...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, of die matpartij met Natasia en Lieke, ook nooit herhaald, toch ?
ja wat een onzin!!! dat ze de koffers terug gevenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
Had goede hoop voor vandaag, iedereen moest zijn koffers pakken en inleveren. Op de duitse websites werd gespeculeerd over "blitzvoting" etc... Maar nu heeft iedereen zijn koffer gewoon weer terug en volgt een normale stemming... Een hoop gebakken lucht dus...
Tja...
Iedereen? Ook de losers?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
Had goede hoop voor vandaag, iedereen moest zijn koffers pakken en inleveren. Op de duitse websites werd gespeculeerd over "blitzvoting" etc... Maar nu heeft iedereen zijn koffer gewoon weer terug en volgt een normale stemming... Een hoop gebakken lucht dus...
Tja...
Daggy doet nu wel ietwat moeilijk hoor.... kiest nu de groene mat buiten ... das duidelijk aandacht vragen!!! de bank daaro ziet er ook niet verkeerd uit ...en daar hangen ze toch al zowat plat in meeste tijd van de dag ...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Bedden verdelen is in zo'n BB huis altijd een beladen probleem. Dat is daar je enige privé plekje, de rest is alles gemeenschappelijk. Als je dan opeens je eigen bed wordt uitgewerkt en voortaan ergens anders moet gaan slapen...
Dat snap ik niet, ik vond dat zij zich juist nog al inhield, in tegenstelling tot Valencia ....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:44 schreef akveor het volgende:
Dit lees ik op twitter:
http://www.tweetdeck.com/twitter/RoterKrischan/~BtJyJ
#bbde Jordan entschuldigt sich gerade auf ihrer FB-Seite für ihren Auftritt in der Liveshow. Ich zitiere: "Alles was grade noch geht ist geschockt sein von mir selbst! Es tut mir sehr leid, ich wäre mir mal lieber selbst treu und würde mich nicht durch Negativität beeinflussen lassen..jeder macht Fehler und ich habe eindeutig den Verstand verloren schalte jetzt voll ab und gehe zu meiner familie ich liebe euch immer noch sehr sehr sehr."
Ik weet ook niet of het waar is hoor.... geen idee wat d'r facebook is..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, ik vond dat zij zich juist nog al inhield, in tegenstelling tot Valencia ....
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mmmm, het had ook een omschrijving voor Brian kunnen zijn .....
Wat had ik een tering hekel aan die gast, grrr ..............
en goed met paarden omgaan??die gast??quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar Brian was nog beter... Die had talent en kon geweldig goed dichten...
en zingenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij had ze het er gisteravond ook over, dat ze dit weekend een bruiloft mistquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:20 schreef Ransjih het volgende:
ingrid denkt eraan te vertrekken, een mengeling van serieus en lacherig doen
rayo spreekt haar moed in
Adamski toch ook?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Valt mij trouwens op, dat bijna alle gratis streams zijn verdwenen de
laatste weken, de enige die nog werkt is volgens mij bigbrother11live.
Nee, krijg ik ook al een paar dagen niet meer aan de praat, vrees dat Sky en RTL2quote:
Bij mij doet Adamski het gewoon. Je moet op Adamski TV drukken om de stream te zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, krijg ik ook al een paar dagen niet meer aan de praat, vrees dat Sky en RTL2
druk uitoefenen op de streaming websites .....
Ja, vreemd, heeft dagen niet gewerkt, maar werkt nu weer. Gelukkig maar, ik vind dequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij doet Adamski het gewoon. Je moet op Adamski TV drukken om de stream te zien.
Ik heb even bijgelezen bij BB fun. Omdat ze 3 van de 4 WA's verloren hebben, moeten ze er 3 overdoen. Ze starten met het vuur aanhouden. Hoelang weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:41 schreef akveor het volgende:
Dit komt me enigszins bekend voor...![]()
[ afbeelding ]
Een date voor Steve? WTF.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:00 schreef akveor het volgende:
Vanavond 20.30 op: http://www.bigbrother-radio.de/ Jasmin in de Uitzending.
[ afbeelding ]
Hoi, heb je al een stream?quote:
YW.quote:
Gisteren ook al.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://de.justin.tv/cola104?#/w/1398019776/2
Gisteren gaf een Deen dezelfde link, toen kreeg ik dezelfde mededeling te zien, maar dan in het Deens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef Ransjih het volgende:
volgens mij omdat je te laat inschakelt en er teveel kijkers zijn uit nederland (denk ik)
Ik zet um net aan... geen probleem hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren ook al.
Ben ik nu de enige die deze mededeling voor de snufferd krijgt?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zet um net aan... geen probleem hier.
Uh hier ook...
voor de Feuerwache hebben ze een goede tijd gekozenquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar naar wat ik begrijp is deze WA dus een combinatie van de 3 eerder verloren opdrachten... Allemaal nog deze week...![]()
=====================
Die neue "Wochenaufgabe": Zweite Chance ...
Der Große Bruder zeigt sich wieder einmal von seiner kreativen Seite: Die neue Wochenaufgabe ist eine Mischung aus drei alten Wochenaufgaben, die die Bewohner verloren haben:
"Feuerwache"
"Der 50-Stunden-Marathon"
"Wenn die Zeit still steht"
Alle Aufgaben werden mit den altbekannten Regeln nacheinander durchgeführt. Auf Ansage von BB werden die Aufgabenteile dann gewechselt. Die maximale Fehleranzahl befindet sich wieder in einem goldenen Umschlag.
hij haalt er ook steeds meer dingen bij die er niets mee te maken hebben ...zoals voeten nu ...nog even en hij weet al niet meer wat nu eigenlijk zijn vraag wasquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:14 schreef Ransjih het volgende:
cosi staat weer lekker te oreren![]()
vraagt 5 keer een naam en rayo weigert die steeds te noemen
Dit dus! Ik moet het hebben van de chat.quote:
Ik begrijp dus werkelijk niks van die site. Ik ben ingelogd maar zie alleen maar de chat. Ja, ik ben een noob.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:28 schreef akveor het volgende:
Ik kijk hier: http://bb-friendz.net
Je moet je je daar wel aanmelden.
Wanneer je ingelogd bent kun je via deze link kijken: http://bb-friendz.net/et_chat_v306/?Chat
Zonder reclame sheit en de beheerder zorgt voor een nieuwe stream op de site als ie verwijderd is.
[ afbeelding ]
Ja is een beetje onhandig...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dus werkelijk niks van die site. Ik ben ingelogd maar zie alleen maar de chat. Ja, ik ben een noob.
Het lukt me dus echt niet. Ze vragen naar mijn password, maar dat accepteert de site niet. Laat maar, toch bedankt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:44 schreef akveor het volgende:
Ja is een beetje onhandig...
http://bb-friendz.net/et_chat_v306/
[ afbeelding ]
Maar het werkt daar bijna altijd.
Iets over masturbatie, Flo wil niet dat zijn oma zulke dingen hoort.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:50 schreef Ransjih het volgende:
ojee, ben benieuwd wat cosi tegen flo gezegd heeft, die is pissed
Het hele wacht woord is: bb-friendz.net..liveundbuntquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lukt me dus echt niet. Ze vragen naar mijn password, maar dat accepteert de site niet. Laat maar, toch bedankt.
[..]
Iets over masturbatie, Flo wil niet dat zijn oma zulke dingen hoort.
Die Cosimo is echt een verschrikking om naar te luisteren. Zoveel onzin is gewoon niet te doen. IQ van een banaan.quote:
Het is de Amanda van BB11.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:14 schreef akveor het volgende:
Die Cosimo is echt een verschrikking om naar te luisteren. Zoveel onzin is gewoon niet te doen. IQ van een banaan.
Echt hè? Om gek van te worden en ze nemen het allemaal over. Verstehst du, weiss du, weiss du was ich meine.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:27 schreef snetje het volgende:
als ik daar had gezeten dan had ik op elke "verstehst du" van Cos geantwoord met neu? und nein?
Ik weet niet wat ik van Daggy moet denken. Zij kan een mening over iemand gevormd hebben zonder dat dit op de juiste feiten is gebaseerd. Ik heb het idee dat ze niet precies begrijpt wat er in het huis aan de hand is. Ze zou veel meer eigen open gesprekken moeten aangaan ipv de gesprekken van anderen voortzetten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:33 schreef snetje het volgende:
wat lult Daggy nu weer... Rayo nomineren omdat ze met iedereen kan knuffelen maar niet met hem?..maar wel 's avonds der melk laten instralen zodat ze kan slapen ...zeg dan gewoon eerlijk dat het een sterke tegenspeler is en dat ze die zo snel mogelijk weg wil hebben...
Hier, bij het cappen, dus wel...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef spapaars het volgende:
Blauwkapje staat er niet bij, als je de stream opneemt.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Hier, bij het cappen, dus wel...
[ afbeelding ]
Die gaat maandag. 100.000 miljoen fakking procent zeker.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef beequeen het volgende:
Barry is echt aan het slijmen. Die schijt in zijn broek dat hij maandag weg moet.
Dat weet ik wel zeker Djoon.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef akveor het volgende:
Die gaat maandag. 100.000 miljoen fakking procent zeker.
Daar gaat het eigenlijk de hele dag al over... en ook over het nomineren van Rayo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:02 schreef spapaars het volgende:
Ben benieuwd of een bewoner die Cosimo, ( na de idiote uitbarsting toen hij 1 nominatie kreeg) nog durft te nomineren.
Ik lach me echt dood hier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:21 schreef akveor het volgende:
Garten gesperrt.... handig tijdens zo'n weekopdracht..
Ja maar dan moeten ze de opdracht niet halen... zo is er weinig aan natuurlijk...quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:56 schreef Ransjih het volgende:
leuk, geen beloning maar afwenden van een straf
Ja het was natuurlijk niet de bedoeling dat ze het zouden halen.... het was een #fail van BB.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:58 schreef beequeen het volgende:
Wat een belachelijk gedoe met die matches van 1 of 2 minuten.
ik hoor het Lisa nu tegen Daggy zeggen dat het toch echt raak is tussen Cos en Barry... Daggy vind het raar want zo even hadden ze nog lol met elkaar...quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
BB fun gelezen. Cosi heeft het spel eindelijk begrepen nadat hij in de SZ geweest is. Hij heeft gedrukt op het geheim van Ingrid (denk ik). Eerder zei hij dat drukken op een geheim iemand verraden is. Weer dat fakking script.![]()
Nu heeft hij ruzie met Barry, geen idee waar het over gaat. Beste vrienden of zoiets.
Wat laat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:35 schreef akveor het volgende:
* akveor zwengelt de stream ook maar weer eens aan...
ze laten hem er niet in en gooien de volgende match er tegen aanquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat laat.![]()
Cosi wil naar huis, ahum.
Net dat net nu er zo'n goede teamspirit heerst.....quote:
Ik verstond duidelijk dat Cosimo z'n vuile rotbek moest houden en hij vroeg aan Timmy waarom hij en die vuile slet van hem nog steeds in het BB huis waren.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik verstond duidelijk dat Cosimo z'n vuile rotbek moest houden en hij vroeg aan Timmy waarom hij en die vuile slet van hem nog steeds in het BB huis waren.
Ik verstond duidelijk dat Cosimo z'n vuile rotbek moest houden en hij vroeg aan Timmy waarom hij en die vuile slet van hem nog steeds in het BB huis waren.
[..]
Geen idee, misschien weer dosen? Goed voor de sfeer.quote:
Daarom vind ik het zo'n geniale kerelquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Die Cosimo is echt een verschrikking om naar te luisteren. Zoveel onzin is gewoon niet te doen. IQ van een banaan.
[ afbeelding ]
op de chat noemt hem al iemand cosikloquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:03 schreef beequeen het volgende:
Ik cap het niet, gewoon omdat het niet kan. Cosi heeft het finalticket.
Bushido is tofquote:
Als je van criminelen houdt wel ja.quote:
Och ik vind zijn muziek okayquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je van criminelen houdt wel ja.
Een zogenaamde vriend van Cosi. Samen met Kayone.quote:
Wat is er zo leuk aan gangsta rap? Laat maar,smaken verschillen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef DjinN het volgende:
Och ik vind zijn muziek okayVoor de rest boeit het me niet zoveel wat ie doet eigenlijk!
Hij heeft er zin in!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:58 schreef 5thencounter het volgende:
En de volgende zeer alerte Bewaker van het Vuur...
[ link | afbeelding ]
Hoi Ransjih...quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:35 schreef Ransjih het volgende:
hee Os, je houdt ook weer de wacht? top![]()
kon nietdus kijk ff om t hoekje ter afleiding
Ik kijk nog even naar de wissel van de wacht, ga dan ook pitten... Kan morgen uitslapen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:44 schreef Ransjih het volgende:
hoe lang blijf je hier nog dan, ik ga zo weer plat
ben morgen weer op tijd wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |