Hoezo?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Dastan het volgende:
Die notes bestaan alleen maar om eerder van Ted af te zijn.
Omdat ze veelal bestaan uit enkel een citaat of éénwoordig commentaar. En dan word je nieuwsgierig, betaal je EUR 4,50 om alleen maar wat hersengebraak van de bevelhebbers hier te lezen.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat ze veelal bestaan uit enkel een citaat of éénwoordig commentaar. En dan word je nieuwsgierig, betaal je EUR 4,50 om alleen maar wat hersengebraak van de bevelhebbers hier te lezen.
Gelukkig maar!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]!!!!!!1
Nou, gelukkig dat ik niet zo naïef ben.
Moet je dat per keer betalen of eenmalig? Misschien doe ik het wel, ik ben nieuwsgierig waar die ene note van isquote:Op maandag 27 juni 2011 23:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat ze veelal bestaan uit enkel een citaat of éénwoordig commentaar. En dan word je nieuwsgierig, betaal je EUR 4,50 om alleen maar wat hersengebraak van de bevelhebbers hier te lezen.
Niet doen, dan geef je de mods alleen maar zin. Des eerder ze van Ted af zijn, des eerder ze de mods kunnen betalen voor wat moderatiewerk. Heel triest, ik weet het.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet je dat per keer betalen of eenmalig? Misschien doe ik het wel, ik ben nieuwsgierig waar die ene note van is
Dat is zonde. Je moet pas gaan kijken als je er honderd hebt of zo.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet je dat per keer betalen of eenmalig? Misschien doe ik het wel, ik ben nieuwsgierig waar die ene note van is
Moderatoren zullen nooit betaald worden voor hun werk.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet doen, dan geef je de mods alleen maar zin. Des eerder ze van Ted af zijn, des eerder ze de mods kunnen betalen voor wat moderatiewerk. Heel triest, ik weet het.
Dus je kan ze dan maar 1 keer zien?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is zonde. Je moet pas gaan kijken als je er honderd hebt of zo.
Ja. Eenmalig. Met twee weken vertraging.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dus je kan ze dan maar 1 keer zien?
En wie is ted..?
Dat is echt gierigquote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja. Eenmalig. Met twee weken vertraging.
De Ted-Teller slinkt nog steeds!
5 uur.quote:
's Middags? Ik moet om twaalf uur werken, tot acht uur, dus dat gaat het hem niet worden. Het spijt me.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:25 schreef Dastan het volgende:
Wat nog beter is, Etsu, gewoon rond achten morgenochtend gaan slapen. Dan heb je een koele nacht om te beleven. Vervolgens word je rond vijven weer wakker en kun je genieten van het noodweer.
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
's Middags? Ik moet om twaalf uur werken, tot acht uur, dus dat gaat het hem niet worden. Het spijt me.
's ochtends, 's middags, maakt niet uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
's Middags? Ik moet om twaalf uur werken, tot acht uur, dus dat gaat het hem niet worden. Het spijt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |