SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Sproetjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word niet bruin, ik verbrand of krijg sproetjes en ik geef licht , dus voor mij merendeel niet te veel doen en de hitte uitzitten
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word niet bruin, ik verbrand of krijg sproetjes en ik geef licht, dus voor mij merendeel niet te veel doen en de hitte uitzitten
Ja, nogal eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
Stoer? Is het stoer als een vrouw haar eigen band plakt?
Heb je ooit een vrouw een fietsband zien plakken?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
Vind het doodnormaal om je eigen fietsband te plakken, zal wel aan mij liggen denk ik.
Nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je ooit een vrouw een fietsband zien plakken?
Ik heb ook zonnebrandolie gebruikt en ben wel bruin.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef RandyMcRanderson het volgende:
ik denk dat ik te royaal ga met de zonnebrand en daarom niet snel bruin word
Nee , echt mijn benen zijn melkflessen zo wit, en dan altijd van iedereen commentaar erover, maar ik heb gewoon een rare huid die niet bruin word . Ik loop wel in rokjes en korte broeken dan, maar soms ben ik even bang dat ze verblind worden door mijn witheid.quote:
Verkapte kijk-mij-een-zwembad-hebben post.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef Mpj het volgende:
Als ik bruiner wil worden ga ik wel onder de zonnebank, maar dit is gewoon niet normaal meer, dat komt door die vieze warme lucht. Mensen die zeggen dat het wel mee valt zijn niet buiten geweest of alleen maar even in de tuin geweest. Maar wij hebben hier een zwembad, daar ga ik morgen sowieso in de hele dag. Dan is het nog wel te verdragen.
hebbie ook factor 50 danquote:Op maandag 27 juni 2011 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb ook zonnebrandolie gebruikt en ben wel bruin.![]()
Alleen mijn gezicht verkleurd niet mee, daar komen enkel sproetjes maar vanaf mijn nek naar beneden word ik wel bruin.
quote:
Nee. Schokkend eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je ooit een vrouw een fietsband zien plakken?
Nee, maar die heb ik ook niet nodig omdat ik makkelijk bruin word. Maar in principe ligt het niet aan de factor die je gebruikt of je bruin wordt maar meer aan je huidtype geloof ik.quote:
Dat zeg ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:33 schreef deelnemer het volgende:
Nee. Schokkend eigenlijk.
Goed, dan is Moneyfornothing toch de heldin van de dag.
Moneyfornothing valt sowieso al in de categorie stoer, omdat motorrrrrrrrrrrrrr.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee. Schokkend eigenlijk.
Goed, dan is Moneyfornothing toch de heldin van de dag.
Motorrrr.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Moneyfornothing valt sowieso al in de categorie stoer, omdat motorrrrrrrrrrrrrr.
quote:
Er is een verschil tussen kunnen en doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
Ik vind het nog steeds doodnormaal dat een vrouw een fietsband kan plakken.
Ik zeg niet dat ze het niet kunnen, maar net zoals met dozen sjouwen en autoband verwisselen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
Ik vind het nog steeds doodnormaal dat een vrouw een fietsband kan plakken.
Nee, dat is stoer.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
Al moet ik wel zeggen ze is wel tof wijf (of is dat te ordi?).
Wat is er gebeurd jongen? Liggen er ook alleen maar domme tienersletjes aan de plas bij jou in de buurt?quote:
Nee, je hebt een ander meisje genomen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hey Lant, ben jij vandaag naar HvH-strand geweest?
Wil je er over praten?quote:
Ik heb heul niets genomenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, je hebt een ander meisje genomen.
Lagen die er maarquote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd jongen? Liggen er ook alleen maar domme tienersletjes aan de plas bij jou in de buurt?
Ah, gewoon wat stil hier. Iedereen op vakantie enzo, mis gewoon even die intimiteit.quote:
Je laat de Gerrie-fappers wel een beetje stikken nu, je bent altijd welkom terug!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
Dat niemand leuk vinden begint ook een beetje te vervelen nu eigenlijk.
Ik ben Gerrie fapper voor life he.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je laat de Gerrie-fappers wel een beetje stikken nu, je bent altijd welkom terug!
Eensch. Heb vandaag talloze korte rokjes gespot, meisjes elkaar zien insmeren, 2 paar apeteitelijke borstjes zien bruinen enzovoorts enzovoortsquote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
Maar ik wil nog wel even God bedanken voor het weer. Want mijn ogen hadden het weer heerlijk druk vandaag.
Ik voel met je mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Toch zou ik nog altijd liever m'n ex zien, zelfs al is dat in jogginbroek en dikke pullover![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
Maar ik wil nog wel even God bedanken voor het weer. Want mijn ogen hadden het weer heerlijk druk vandaag.
Ben ik het zwaar mee eensquote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Eensch. Heb vandaag talloze korte rokjes gespot, meisjes elkaar zien insmeren, 2 paar apeteitelijke borstjes zien bruinen enzovoorts enzovoorts
Waarom zouden ze jou niet willen?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik het zwaar mee eensEnige leuke aan dit weer.
Alleen bedenk ik mezelf dan ook dat al die meisjes mij niet willen
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
Dat niemand leuk vinden begint ook een beetje te vervelen nu eigenlijk.
Het zijn meisjes.quote:
Al veel te lang eigenlijk om er nog zo veel mee te zitten, zeker gezien wat ze me allemaal geflikt heeft en hoe het de afgelopen maanden verlopen is... Zal er wel mee te maken hebben dat ik een soort van Benzin ben.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.![]()
Is het al lang uit? Als je het niet wil oprakelen hou ik er over op hoor.
Ja je had gelijk.quote:
Vooral dat. Ik kan ook wel op straat gaan lopen en denken die moet me niet, die moet me niet. Heeft geen zin ook al zal 99 procent wat daar loopt mij ook niet moeten. Nou prima.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij een gebrek aan levenslust en zelfvertrouwen heeft.
Geen excuus.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je al bij voorbaat zo denkt dan werkt het niet nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zijn meisjes.
Daarnaast, ik ben inderdaad eigenlijk ook niet bijzonder of knap of stoer![]()
Het irriteert me vaak dat er zo veel vrouwen zijn en ik gewoon geen kans maak.
Uitstraling is alles, als jij dat al denkt dan straal je dat niet uit. Als je vrolijk bent en denkt dat je die wel kan krijgen zal de reactie die je krijgt wanneer je die meid aankijkt ook heel anders zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral dat. Ik kan ook wel op straat gaan lopen en denken die moet me niet, die moet me niet. Heeft geen zin ook al zal 99 procent wat daar loopt mij ook niet moeten. Nou prima.
Ik ben vrolijk loop niet als een bleek weg getrokken jochie over straat. Maar denken die kan ik krijgen en die kan ik krijgen vind ik nou echt gerechtvaardigd.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uitstraling is alles, als jij dat al denkt dan straal je dat niet uit. Als je vrolijk bent en denkt dat je die wel kan krijgen zal de reactie die je krijgt wanneer je die meid aankijkt ook heel anders zijn.
Levenslust is niet noodzakelijk denk ik. Uiteindelijk draait het leven er alleen maar om dat je iets leert, gaat werken en een leuke vrouw vindt. Het leven is verder niet bijzonder denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is gewoon zo. Ik heb volgens mij nog nooit een ervaring gehad waarin een meisje mij leuk vond. Moet ik dan tegen mezelf gaan liegen?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je al bij voorbaat zo denkt dan werkt het niet nee.
Dat zijn helaas de veel minder knappe meisjes. Die ook nooit de eerste stap zullen nemen.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Levenslust is niet noodzakelijk denk ik. Uiteindelijk draait het leven er alleen maar om dat je iets leert, gaat werken en een leuke vrouw vindt. Het leven is verder niet bijzonder denk ik.
[..]
Het is gewoon zo. Ik heb volgens mij nog nooit een ervaring gehad waarin een meisje mij leuk vond. Moet ik dan tegen mezelf gaan liegen?
Uiteindelijk moet ik maar gewoon proberen en hopen dat er ergens een verdwaald meisje rondloopt die al jaren op zoek is naar iemand als ikEn zo niet dan moet ik gewoon iedereen dag zo verder.
Dit heb ik dus ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef benzin het volgende:
Het is gewoon zo. Ik heb volgens mij nog nooit een ervaring gehad waarin een meisje mij leuk vond. Moet ik dan tegen mezelf gaan liegen?
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
Wie zegt dat je moet liegen? Je kan bijna elke vrouw krijgen die je wil omdat je dat waard bent.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet ik maar gewoon proberen en hopen dat er ergens een verdwaald meisje rondloopt die al jaren op zoek is naar iemand als ikEn zo niet dan moet ik gewoon iedereen dag zo verder.
Levenslust is de sleutel.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Levenslust is niet noodzakelijk denk ik. Uiteindelijk draait het leven er alleen maar om dat je iets leert, gaat werken en een leuke vrouw vindt. Het leven is verder niet bijzonder denk ik.
Als ze maar lief voor me is en ik er gelukkig van word dan maakt het me helemaal niet zoveel uit hoe ze eruit zietquote:Op maandag 27 juni 2011 23:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat zijn helaas de veel minder knappe meisjes. Die ook nooit de eerste stap zullen nemen.
Misschien ben ik wel niet zoveel waard as je denktquote:Op maandag 27 juni 2011 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
Wie zegt dat je moet liegen? Je kan bijna elke vrouw krijgen die je wil omdat je dat waard bent.
Je moet gewoon een troll zijn. Het kan niet anders.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Je bent het waard, psychologisch gebrabbel vind ik. Je moet blij zijn met jezelf. Ben je niet blij met jezelf wil geen enkele vrouw je. Maar denken ik kan iedere vrouw krijgen is niet waar. Voor niemand niet. Dus ik ga dat ook niet denken.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat je moet liegen? Je kan bijna elke vrouw krijgen die je wil omdat je dat waard bent.
Dat dat niet gebeurd ligt voornamelijk aan je houding/instelling. Geen enkele vrouw wil een onzekere man.
Nee niet hopen, zelf die kansen creëren.
rot op, het zijn geen domme boeken.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat hij juist heeft waar jullie allemaal zo hard naar op zoek zijn ( vooral MLiG met die domme boeken). De "it" of zo.
Vooralsnog, ik kick echt niet op kakkers.
Je bent toch een individueel of niet? Dan ben ook jij dat waard.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ze maar lief voor me is en ik er gelukkig van word dan maakt het me helemaal niet zoveel uit hoe ze eruit ziet
[..]
Misschien ben ik wel niet zoveel waard as je denkt
Je waarde is nul. En die laat je niet stijgen ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel niet zoveel waard as je denkt
Hoe kom je op 0? Nog nooit van negatieve cijfers gehoord?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Je waarde is nul. En die laat je niet stijgen ook.
Probleem is, ik ben gewoon niet echt blij met mezelf. Ik vergelijk mezelf steeds met normale mensen en met normale jongens. Als ik jongens met meisjes zie dan voel ik mezelf jaloers en inferieur.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent het waard, psychologisch gebrabbel vind ik. Je moet blij zijn met jezelf. Ben je niet blij met jezelf wil geen enkele vrouw je. Maar denken ik kan iedere vrouw krijgen is niet waar. Voor niemand niet. Dus ik ga dat ook niet denken.
Totaal niet, als je jezelf bij voorbaat al wegcijfert is je hele houding verkeerd. Onaantrekkelijk voor vrouwen.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent het waard, psychologisch gebrabbel vind ik. Je moet blij zijn met jezelf. Ben je niet blij met jezelf wil geen enkele vrouw je. Maar denken ik kan iedere vrouw krijgen is niet waar. Voor niemand niet. Dus ik ga dat ook niet denken.
Daar maak je dus al een denkfout, want levenslust is passie en dat is het belangrijkste om te hebben in het leven.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Hihiquote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
niet als een bleek weg getrokken jochie
Ook dat is iets wat onaantrekkelijk is inderdaad. Of aantrekkelijk, ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar maak je dus al een denkfout, want levenslust is passie en dat is het belangrijkst in het leven.
Zo 'normaal' kan jij ook worden, maar dan moet je er wel voor gaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Probleem is, ik ben gewoon niet echt blij met mezelf. Ik vergelijk mezelf steeds met normale mensen en met normale jongens. Als ik jongens met meisjes zie dan voel ik mezelf jaloers en inferieur.
Ik stel sowieso vergelijken met normale jongens helemaal niets voor
Je waarde is zoals je die zelf inschat. En hij geeft zichzelf waarschijnlijk een 0.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kom je op 0? Nog nooit van negatieve cijfers gehoord?
Ik twijfelde ook nog even toen ik het schreef ja.quote:
Wat als ik nou geen passie heb of dat tot nu toe nog niet heb kunnen vinden?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar maak je dus al een denkfout, want levenslust is passie en dat is het belangrijkste om te hebben in het leven.
Aangezien hij niets liever wil dan een relatie en dat volledig van de andere kant af laat hangen heeft hij helemaal niks te zeggen in dit verhaal.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Je waarde is zoals je die zelf inschat. En hij geeft zichzelf waarschijnlijk een 0.
Niemand wil een vriendje zonder passies. Want hij moet ook zijn eigen leven hebben met eigen hobby's etc. Anders verstik je iemand en dan rent ze keihard weg.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat als ik nou geen passie heb of dat tot nu toe nog niet heb kunnen vinden?
Is het echt belangrijker dan een vriendin?
Misschien niet het allerbelangrijkste, maar toch zeker bij de belangrijkste dingen iig.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar maak je dus al een denkfout, want levenslust is passie en dat is het belangrijkste om te hebben in het leven.
Oh neehoor, zat domme mutsen, maar of je dat nou moet willen. Denk niet dat je daar gelukkig van wordt.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand wil een vriendje zonder passies. Want hij moet ook zijn eigen leven hebben met eigen hobby's etc. Anders verstik je iemand en dan rent ze keihard weg.
Die domme mutsen kunnen anders juist wel vaak de liefsten zijn. Tenzij het van die lowlife bimbos zijn uiteraard.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh neehoor, zat domme mutsen, maar of je dat nou moet willen. Denk niet dat je daar gelukkig van wordt.
Kan me niet voorstellen dat er veel vrouwen zijn die een vent willen die alleen maar met haar bezig is.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh neehoor, zat domme mutsen, maar of je dat nou moet willen. Denk niet dat je daar gelukkig van wordt.
Sowieso, er is hier al vaak gezegd dat je eerst gelukkig moet zijn met jezelf en je eigen leven voordat je een vriendin neemt/krijgt.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat als ik nou geen passie heb of dat tot nu toe nog niet heb kunnen vinden?
Is het echt belangrijker dan een vriendin?
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:32 schreef deelnemer het volgende:
Levenslust is het tegengestelde van een depressie.
Kan ze wel lief zijn maar als ze het iq van een kiwi heeft valt er geen intellectueel gesprek mee te voeren.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Die domme mutsen kunnen anders juist wel vaak de liefsten zijn. Tenzij het van die lowlife bimbos zijn uiteraard.
Zullen er vast wel zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er veel vrouwen zijn die een vent willen die alleen maar met haar bezig is.
Vind dat het ook wel eens overdreven wordt. Als je jezelf te hoog hebt zitten wordt je relatie ook nooit stabiel omdat je niets meer pikt van elkaar. Dat is wmb 1 van de redenen voor het hoge aantal scheidingen etc. De nuance ontbreekt vaak vind ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso, er is hier al vaak gezegd dat je eerst gelukkig moet zijn met jezelf en je eigen leven voordat je een vriendin neemt/krijgt.
Moet dat dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan ze wel lief zijn maar als ze het iq van een kiwi heeft valt er geen intellectueel gesprek mee te voeren.
Gelukkig zijn betekent toch niet dat je jezelf te hoog hebt zitten?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vind dat het ook wel eens overdreven wordt. Als je jezelf te hoog hebt zitten wordt je relatie ook nooit stabiel omdat je niets meer pikt van elkaar. Dat is wmb 1 van de redenen voor het hoge aantal scheidingen etc. De nuance ontbreekt vaak vind ik.
Wou net zeggen. Staat los van elkaar.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn betekent toch niet dat je jezelf te hoog hebt zitten?
Is dat echt belangrijk?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
Kan ze wel lief zijn maar als ze het iq van een kiwi heeft valt er geen intellectueel gesprek mee te voeren.
Wat ik al zei, jouw eisen zijn anders dan die van mij of ieder ander.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Is dat echt belangrijk?
Ik wil een meisje die lief voor me is. Ik wil gelukkiger worden door de relatie en ik wil mijn liefheid delen. Ik denk dat intelligentie daar helemaal geen vereiste voor is.
Een guppie ben jequote:Op maandag 27 juni 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
Ik dacht ik ben best wel negatief.
Maar als ik nu kijk naar een knuffelend stelletje ofzo ben ik niet meer jaloers. Waarom zou ik? Ik ben blij dat die mensen elkaar hebben gevonden. Ik geniet van andere dingen de prachtige zon als ik hardloop of Ajax of plaatjes draaien voor 13 mensen op de radio. En misschien komt er een dag ook zo'n meisje voor mij waar ik ook in de trein mee sta te knuffelen. Nou mooi toch.
Ik ben echt een positieve droplul aan het worden of niet?
Nee goed, het ging me niet zozeer om enkel het gelukkig zijn, maar meer om het zelfstandig moeten zijn, je eigen ding moeten blijven doen, elkaar niet "verstikken" etc.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn betekent toch niet dat je jezelf te hoog hebt zitten?
Je hebt een lege / idealistische voorstelling van een relatie.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Is dat echt belangrijk?
Ik wil een meisje die lief voor me is. Ik wil gelukkiger worden door de relatie en ik wil mijn liefheid delen. Ik denk dat intelligentie daar helemaal geen vereiste voor is.
Nou ze hoeft geen HBO hebben gedaan maar wat algemene intelligentie is toch wel gewenst vind ik. Dat je gewoon af en toe over de actualiteit kan lullen. Vind ik toch fijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Is dat echt belangrijk?
Als jij ooit een vriendin krijgt, maak je jezelf na vier dagen al van kant als je er eenmaal achter komt dat je gedachtes ervan veel te romantisch zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Is dat echt belangrijk?
Zon maakt alles beterquote:Op maandag 27 juni 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
Het is die zon die maakt me een te gelukkige single.
Oneens, interesses kan je delen, intellect niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als jij ooit een vriendin krijgt, maak je jezelf na vier dagen al van kant als je er eenmaal achter komt dat je gedachtes ervan veel te romantisch zijn.![]()
Probeer eens op te houden met dat softe gedoe. Je moet elkaar liggen, dan mag je nog zo lief zijn. Verschil in intellect en interesses maakt wel degelijk uit.
Daar red je het misschien een maand mee, daarna hangt het toch ook meer af van diepgang.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Is dat echt belangrijk?
Diepgangquote:Op maandag 27 juni 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar red je het misschien een maand mee, daarna hangt het toch ook meer af van diepgang.
Perfect tevreden ook niet. Maar ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat, zoals deelnemer al zei, levenslust de tegenhanger is van depressie en dat je met het eerste veel makkelijker aan een relatie komt dan wanneer je half depressief bent en nergens passie voor hebt.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee goed, het ging me niet zozeer om enkel het gelukkig zijn, maar meer om het zelfstandig moeten zijn, je eigen ding moeten blijven doen, elkaar niet "verstikken" etc.
Denk daarnaast ook dat enig zelfrespect wel fijn is voor een goede relatie maar je hoeft echt niet perfect tevreden met jezelf te zijn om een fatsoenlijke relatie aan te kunnen gaan...
De meeste interesses wel. Maar stel nu dat jij een hekel hebt aan uitgaan, je vriendin niet. Dat gaat na een tijdje toch botsen, tenzij je steeds met tegenzin mee gaat. Uitgaan is nu net 1 van die dingen die het kan maken of breken omdat het toch redelijk vaak samen gedaan wordt.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oneens, interesses kan je delen, intellect niet.
Rest wel aardig mee eens.
Je denkt dat ze zo'n cursus opzetten om mensen te helpen? Geld is altijd de voornaamste reden.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:41 schreef Axel1988 het volgende:
Mh, net even zitten zoeken voor een assertiviteitscursus die ik kan volgen hier in de regio ergens; had ik iets gevonden wat me wel nuttig leek... kost het 1200 euro exclusief BTWIs dit een normale prijs voor zo'n cursus?
Jongen, we weten het nu wel. Godverdomme zeg.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
Mijn laatste uitspraak moet benzin en een heleboel van jullie op een tegeltje laten drukken.
Nee dat is ook oppervlakkig. Ook de negatieve kanten moet je kunnen delen en worden soms zelfs mooi.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
Mensen positieve instelling is alles mensen.
Je moet eerst gelukkig kunnen zijn alleen, voordat je iemand anders gelukkig kan maken met jezelf.
Ik hoop dat ik goed zit. Uiteindelijk hoop ik gelukkig te worden door een vriendin, want anders wet ik ook gewoon niet meer wat me wel gelukkig kan maken. Maar het wordt dan sowieso niet slechter dan het nu is: Zelfs als ik niet gelukkig word dan kan ik af en toe geknuffeld worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:37 schreef Supersoep het volgende:
Als jij ooit een vriendin krijgt, maak je jezelf na vier dagen al van kant als je er eenmaal achter komt dat je gedachtes ervan veel te romantisch zijn.![]()
Maar wat als ik niet weet hoe ik dan gelukkig moet worden?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
Mijn laatste uitspraak moet benzin en een heleboel van jullie op een tegeltje laten drukken.
Je denkt dat mensen een kroeg beginnen om mensen een leuke avond uit te bezorgen... nee ze zijn alleen op geld uit... wat een kut-argument man!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je denkt dat ze zo'n cursus opzetten om mensen te helpen? Geld is altijd de voornaamste reden.
Volgens mij is er ergens een groot hok met allemaal knappe jonkvrouwen/dames/meisjes/vrouwen/wijven/sletten/hoeren die er alleen uit mogen als het mooi weer is.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
Is my happiness bothering you, son?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jongen, we weten het nu wel. Godverdomme zeg.
Wat ben je weer bescheidenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
Nee hoor, geen kut-argument. Het zal niet zo zwart-wit zijn. Maar die cursusjes kosten flink wat geld dat voor een groot deel bedoeld is om de eigen kassa te spekken.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je denkt dat mensen een kroeg beginnen om mensen een leuke avond uit te bezorgen... nee ze zijn alleen op geld uit... wat een kut-argument man!
Nee ik ben eens arrogant.quote:
Ligt eraan, als ze te vertrouwen is kan dat toch prima apart. Zij zal ook dingen hebben die ze in het begin misschien minder leuk vindt. Kan je wel delen zodat het misschien wel leuk wordt. En sowieso is samen gaan al heel anders.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De meeste interesses wel. Maar stel nu dat jij een hekel hebt aan uitgaan, je vriendin niet. Dat gaat na een tijdje toch botsen, tenzij je steeds met tegenzin mee gaat. Uitgaan is nu net 1 van die dingen die het kan maken of breken omdat het toch redelijk vaak samen gedaan wordt.
Dat jij van voetbal houdt en de ander van tennis, maakt dan weer geen fuck uit.
Je plaatst vier one-liners achter elkaar in een tijdspanne van vier minuten. Dan lijkt het net alsof je jezelf ervan wil overtuigen dat je gelukkig bent, terwijl je dat dus niet bent.quote:
Absoluut. Denk echter wel dat het nog het meeste van belang is voor het in contact komen en aangaan van een relatie, meer dan het in stand houden.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Perfect tevreden ook niet. Maar ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat, zoals deelnemer al zei, levenslust de tegenhanger is van depressie en dat je met het eerste veel makkelijker aan een relatie komt dan wanneer je half depressief bent en nergens passie voor hebt.
Ik ben volgens mij gewoon een vervelende poster. No sarcasm.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je plaatst vier one-liners achter elkaar in een tijdspanne van vier minuten. Dan lijkt het net alsof je jezelf ervan wil overtuigen dat je gelukkig bent, terwijl je dat dus niet bent.
En het is vervelie.
Ik probeer manieren te zoeken om mezelf te verbeteren; want alleen lukt het me met de meeste dingen niet zo goed eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee hoor, geen kut-argument. Het zal niet zo zwart-wit zijn. Maar die cursusjes kosten flink wat geld dat voor een groot deel bedoeld is om de eigen kassa te spekken.
Jij hebt geen assertiviteitscursus nodigquote:Op maandag 27 juni 2011 23:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je denkt dat mensen een kroeg beginnen om mensen een leuke avond uit te bezorgen... nee ze zijn alleen op geld uit... wat een kut-argument man!
Als hij m'n kloon is zeker niet inderdaadquote:Op maandag 27 juni 2011 23:46 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jij hebt geen assertiviteitscursus nodig
Definieer uitgaan. Is dat alles buitenshuis, of enkel discotheken/kroegen?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De meeste interesses wel. Maar stel nu dat jij een hekel hebt aan uitgaan, je vriendin niet. Dat gaat na een tijdje toch botsen, tenzij je steeds met tegenzin mee gaat. Uitgaan is nu net 1 van die dingen die het kan maken of breken omdat het toch redelijk vaak samen gedaan wordt.
Dat jij van voetbal houdt en de ander van tennis, maakt dan weer geen fuck uit.
Doorzetten niet opgeven.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik probeer manieren te zoeken om mezelf te verbeteren; want alleen lukt het me met de meeste dingen niet zo goed eigenlijk.
Dat denk ik bij het meeste wat jij zegt ook altijdquote:Op maandag 27 juni 2011 23:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jongen, we weten het nu wel. Godverdomme zeg.
Dan mag ik hopen dat ze bij die cursus je meenemen naar de Ardennen ofzo, all-inclusive. Want 1200 is echt belachelijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik probeer manieren te zoeken om mezelf te verbeteren; want alleen lukt het me met de meeste dingen niet zo goed eigenlijk.
Als ie IRL zo is niet neequote:Op maandag 27 juni 2011 23:46 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jij hebt geen assertiviteitscursus nodig
Hoi minibeer, welk topic/boek/film is goed om mee te beginnen meer zelfvertrouwen te krijgen en minder onzeker te worden?quote:
Haal je die uit je wc vandaan?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
Verbetering is de sleutel tot succes.
Ook nu wel genoeg tegelwijsheden.
Nou goed, dan heb ik het over keihard feesten in stampvolle disco's. Hardcore-fuiven, you name it. Sorry, met dat soort mensen ga je het niet lang volhouden als dat je niet ligt.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Definieer uitgaan. Is dat alles buitenshuis, of enkel discotheken/kroegen?
Of is naar de bioscoop of uit eten ook uitgaan?
Nee die zuig ik uit mijn duim.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Volgens mij is er ergens een groot hok met allemaal knappe jonkvrouwen/dames/meisjes/vrouwen/wijven/sletten/hoeren die er alleen uit mogen als het mooi weer is.
Lang gepest, trek me nu alles te veel aan (als mensen even niet met me praten denk ik dat ze me negeren et cetera), laatste tijd ook nog veel andere problemen en versieren wil gewoon niet lukken terwijl iedereen om mij heen het wel lukt...quote:
En dat is niet het enige wat groot is.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet die wel groot zijn inmiddels!
Dan noem je ook wel het uiterste op.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou goed, dan heb ik het over keihard feesten in stampvolle disco's. Hardcore-fuiven, you name it. Sorry, met dat soort mensen ga je het niet lang volhouden als dat je niet ligt.
Daar hou ik ook niet van. 5 mei verplicht ik mezelf om heen te gaan, maar al die andere dans en muziek festivals mijd ik liever. Terwijl ik wel van muziek hou,quote:Op maandag 27 juni 2011 23:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou goed, dan heb ik het over keihard feesten in stampvolle disco's. Hardcore-fuiven, you name it. Sorry, met dat soort mensen ga je het niet lang volhouden als dat je niet ligt.
Ook heloefs neus heeft een aanzienlijke groottequote:Op maandag 27 juni 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat is niet het enige wat groot is.
Wat denk je zelf? Paar dagen geleden nog een mooi voorbeeld op het werk, waarbij iemand begint te zeiken nadat ik per ongeluk een verkeerd advies gaf... en ik voelde gewoon dat het ontzettend onredelijk was wat hij zei, maar ik kreeg niet meer over mijn lippen dan een zielig "sorry hoor". Fucking eikel; had wel wat anders willen zeggen... maar dat is dan nooit mijn eerste reactie.quote:
Ah ik zie mezelf zo'n twee jaar terug.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lang gepest, trek me nu alles te veel aan (als mensen even niet met me praten denk ik dat ze me negeren et cetera), laatste tijd ook nog veel andere problemen en versieren wil gewoon niet lukken terwijl iedereen om mij heen het wel lukt...
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij gewoon een vervelende poster. No sarcasm.![]()
Eerst Gerrie nu mijn geluk, ik stop er over.
Zeg geen dingen die je niet waar kan makenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat is niet het enige wat groot is.
Wat heb je toen gedaan?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah ik zie mezelf zo'n twee jaar terug.
Erg gepest? En hoe oud ben je?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lang gepest, trek me nu alles te veel aan (als mensen even niet met me praten denk ik dat ze me negeren et cetera), laatste tijd ook nog veel andere problemen en versieren wil gewoon niet lukken terwijl iedereen om mij heen het wel lukt...
Oke, naja, ik neem aan dat niemand die op dit moment leest ervaring heeft hiermee, anders had ik het wel gehoord. Maar jou gevoel hierover is iig hetzelfde als dat van mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat ze bij die cursus je meenemen naar de Ardennen ofzo, all-inclusive. Want 1200 is echt belachelijk.
Hoiquote:
Herken het wel maar dat zou ik niet op het pesten gooien.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoi
Welkom echter alleen als je nu je complete levensverhaal of plaatjes van borsten post
Heb ik ook altijd, dan schiet je gelijk in de sorry-modus, echt niet te geloven somsquote:Op maandag 27 juni 2011 23:50 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Paar dagen geleden nog een mooi voorbeeld op het werk, waarbij iemand begint te zeiken nadat ik per ongeluk een verkeerd advies gaf... en ik voelde gewoon dat het ontzettend onredelijk was wat hij zei, maar ik kreeg niet meer over mijn lippen dan een zielig "sorry hoor". Fucking eikel; had wel wat anders willen zeggen... maar dat is dan nooit mijn eerste reactie.
Ik ben nu 16, maar vind het wel tijd om nu al te verbeteren. Ik ben tot ongeveer mijn 12de vrijwel continu gepest door klasgenoten, ik moest heel snel huilen dus hadden ze er wel lol in. Als er nu iets rots gebeurt in mijn leven of mijn ouders weer eens op mijn nek zitten schiet ik weer terug in mijn minderwaardigheid (wat ik ook wel ben, minderwaardig dan)quote:Op maandag 27 juni 2011 23:51 schreef minibeer het volgende:
[..]
Erg gepest? En hoe oud ben je?
Leuk dat er weer eens een nieuw iemand langskomt
Ik ben een jongenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoi
Welkom echter alleen als je nu je complete levensverhaal of plaatjes van borsten post
Waarom?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
wat ik ook wel ben, minderwaardig dan
Zo voel ik me, het gaat iedereen voor de wind en ik zit hier te bitchen over mijn probleempjes....quote:Op maandag 27 juni 2011 23:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waarom?
*zichzelf een psycholoog waant*
Dat wil iedereen laten blijken, zat mensen die problemen hebben alleen die durven er niet voor uit te komen.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zo voel ik me, het gaat iedereen voor de wind en ik zit hier te bitchen over mijn probleempjes....
Ik neem aan dat je dit topic gevolgd hebt. Het gaat lang niet iedereen voor de wind.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zo voel ik me, het gaat iedereen voor de wind en ik zit hier te bitchen over mijn probleempjes....
Die probleemjes zijn er om aan te pakken, toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
dan haal je wat spannends uit je interwebs-downloadz-collectie, of ga je nu heel snel zeggen wat het probleem isquote:
Iedereen draagt een masker IRL; misschien post degene waar je het meest naar op kijkt ook wel in dit topicquote:Op maandag 27 juni 2011 23:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook tieten hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
dan haal je wat spannends uit je interwebs-downloadz-collectie, of ga je nu heel snel zeggen wat het probleem is
Mag ikke doen?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
dan haal je wat spannends uit je interwebs-downloadz-collectie, of ga je nu heel snel zeggen wat het probleem is
Bij beetjes, weet ook wel dat het niet iedereen voor de wind gaat, maar als ik me eenzaam & alleen voel dan denk ik dat wel. Man, ik zou echt graag gewoon met iemand muziek luisteren (een meisje dan) en knuffelen ofzo, hoeft niet speciaal iets te doen ofzo. Wow dat klinkt best pathetic.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit topic gevolgd hebt. Het gaat lang niet iedereen voor de wind.
Verliefd op een specifiek iemand?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bij beetjes, weet ook wel dat het niet iedereen voor de wind gaat, maar als ik me eenzaam & alleen voel dan denk ik dat wel. Man, ik zou echt graag gewoon met iemand muziek luisteren (een meisje dan) en knuffelen ofzo, hoeft niet speciaal iets te doen ofzo. Wow dat klinkt best pathetic.
Dude dat klinkt zo niet pathetischquote:Op maandag 27 juni 2011 23:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bij beetjes, weet ook wel dat het niet iedereen voor de wind gaat, maar als ik me eenzaam & alleen voel dan denk ik dat wel. Man, ik zou echt graag gewoon met iemand muziek luisteren (een meisje dan) en knuffelen ofzo, hoeft niet speciaal iets te doen ofzo. Wow dat klinkt best pathetic.
Moeilijk te zeggen ik kwam uit een omgeving waar ik vooral negeert werd en viel met mijn neus in de boter. Ik kwam in een klas met allerlei kinderen die gewoon aardig tegen mij waren dat was dus de eerste keer in mijn leven dat er een klas was die gewoon naast mij wou zitten. Want zo erg was het op de basisschool en in mindere mate op de middelbare school. Ik groep 8 was het zelfs zo erg dat een jongen tegen me zei: Niemand wil vrienden met jou zijn. Dat geloofde ik toen ook nog ik had alleen de juffrouw en mijn moeder de rest was tegen mij.quote:
Als je het echt wil weten, kijk in mijn pohi, zit al langer op fok! En in r&p ook af en toe, mijn halve levensverhaal staat er al, ik kopieer & plak hem morgenmiddag wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Waarom, het zijn toch gewoon gevoelens. Juist props als iemand voor dat soort dingen uit durft te komen.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zullen we het maar tot 'versieren op lagere leeftijd' noemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
grappig dat dit trouwens ooit een 'op latere leeftijd'-topic was en er nu na heloef met z'n 17 zelfs een 16-jarige komt aanhuppelenIk ben zelf overigens 24, dat vind ik dan al wel 'op latere leeftijd' als je je dan nog flink sociaal moet ontwikkelen...
Kan je nagaan hoe ik me voelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
grappig dat dit trouwens ooit een 'op latere leeftijd'-topic was en er nu na heloef met z'n 17 zelfs een 16-jarige komt aanhuppelenIk ben zelf overigens 24, dat vind ik dan al wel 'op latere leeftijd' als je je dan nog flink sociaal moet ontwikkelen...
Ja maar ik zie dat ook nog als een redelijk goede vriendin (zo denkt ze volgens mij niet over mij, ik heb denk ik nog wel een kans) maar weet niet hoe ik het verder kan tillen zonder het awkward te maken...quote:
Je kan de achterstand beter op tijd voor zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
En zo is heloef de loser gestorven en heloef de baas geborenquote:
Misschien moeten we deze reeks verplaatsen naar PUB?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
NEE!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien moeten we deze reeks verplaatsen naar PUB?
Volgens de titels is iedereen welkom. Zo snel zullen er niet allemaal breezahs langskomen met vragen hoe ze hun hosselmethoden kunnen verbeteren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar ik heb meer een fuck de wereld mentaliteit. Niemand kan mij nog zeggen dat ik ergens geen talent voor heb. En ook al is het zo dan laat ik ze het wel zeggen nadat ik het geprobeerd om het daadwerkelijk te doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
En zo is heloef de loser gestorven en heloef de baas geboren![]()
Nou, ik ben er nog; dat houdt het gemiddelde nog net even ietsje hoger.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nee, dat pesten is helemaal niet acceptabel en het is logisch dat je dat zo aanvoelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ben blij voor je dat het de goede kant opgaat, al is uit eerdere postings van je best duidelijk dat er nog wel eea aan schort. Je klinkt ineens wel erg overdreven blij, ik vraag me af wat je gebruikt hebquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen ik kwam uit een omgeving waar ik vooral negeert werd en viel met mijn neus in de boter. Ik kwam in een klas met allerlei kinderen die gewoon aardig tegen mij waren dat was dus de eerste keer in mijn leven dat er een klas was die gewoon naast mij wou zitten. Want zo erg was het op de basisschool en in mindere mate op de middelbare school. Ik groep 8 was het zelfs zo erg dat een jongen tegen me zei: Niemand wil vrienden met jou zijn. Dat geloofde ik toen ook nog ik had alleen de juffrouw en mijn moeder de rest was tegen mij.
Nou langzaam kom je er achter wat die kinderen zeggen in bullshit. Dus dat ging al beter op middelbare. En nu op het MBO gaat het helemaal top. Ga vaker uit, krijg meer vrienden. Dus het zelfvertrouwen is ook omhoog gegaan. En nog belangrijker ik durf nu mijn dromen achteraan te gaan. Dus ik ga proberen om presentator/DJ te worden bij 3FM. Twee jaar terug had ik diezelfde droom alleen het bange jongetje durfde omdat behalve zijn moeder niemand er in geloofde. Nu heb ik vrienden die in me geloven en me ook nog supporten.
Nou zo werd ik dus van een weggepest en als vuil behandeld jochie een gelukkige jonge man. Nu mist alleen het laatste puzzelstukje nog een leuke vriendin. Ik zal nooit een hosselbaas worden hoor maar ik ben er nu gewoon van overtuigd ik ben een leuke jongen in krijg ooit een leuk vriendin. Daar moet je in geloven.
Geloven in jezelf daar draait het om. Wat het ook is, al gaat het om studie werk en dus ook vrouwen gewoon vertrouwen hebben en het doen. Dat is moeilijk want ik durf ook zeker niet iedere vrouw aan te spreken maar ik ben al in ieder geval een heel stuk dichter bij een vriendin dan twee jaar terug.
Props man, ik heb zelfs mijn moeder niet meer nu, helemaal verknocht aan onze Xbox -.-quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen ik kwam uit een omgeving waar ik vooral negeert werd en viel met mijn neus in de boter. Ik kwam in een klas met allerlei kinderen die gewoon aardig tegen mij waren dat was dus de eerste keer in mijn leven dat er een klas was die gewoon naast mij wou zitten. Want zo erg was het op de basisschool en in mindere mate op de middelbare school. Ik groep 8 was het zelfs zo erg dat een jongen tegen me zei: Niemand wil vrienden met jou zijn. Dat geloofde ik toen ook nog ik had alleen de juffrouw en mijn moeder de rest was tegen mij.
Nou langzaam kom je er achter wat die kinderen zeggen in bullshit. Dus dat ging al beter op middelbare. En nu op het MBO gaat het helemaal top. Ga vaker uit, krijg meer vrienden. Dus het zelfvertrouwen is ook omhoog gegaan. En nog belangrijker ik durf nu mijn dromen achteraan te gaan. Dus ik ga proberen om presentator/DJ te worden bij 3FM. Twee jaar terug had ik diezelfde droom alleen het bange jongetje durfde omdat behalve zijn moeder niemand er in geloofde. Nu heb ik vrienden die in me geloven en me ook nog supporten.
Nou zo werd ik dus van een weggepest en als vuil behandeld jochie een gelukkige jonge man. Nu mist alleen het laatste puzzelstukje nog een leuke vriendin. Ik zal nooit een hosselbaas worden hoor maar ik ben er nu gewoon van overtuigd ik ben een leuke jongen in krijg ooit een leuk vriendin. Daar moet je in geloven.
Geloven in jezelf daar draait het om. Wat het ook is, al gaat het om studie werk en dus ook vrouwen gewoon vertrouwen hebben en het doen. Dat is moeilijk want ik durf ook zeker niet iedere vrouw aan te spreken maar ik ben al in ieder geval een heel stuk dichter bij een vriendin dan twee jaar terug.
Lol dit had ik met Daisy. Ongeveer zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja maar ik zie dat ook nog als een redelijk goede vriendin (zo denkt ze volgens mij niet over mij, ik heb denk ik nog wel een kans) maar weet niet hoe ik het verder kan tillen zonder het awkward te maken...
Zou ik ook meer moeten hebben, goede post, man!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar ik heb meer een fuck de wereld mentaliteit. Niemand kan mij nog zeggen dat ik ergens geen talent voor heb. En ook al is het zo dan laat ik ze het wel zeggen nadat ik het geprobeerd om het daadwerkelijk te doen.
Denk dat hij buiten is geweestquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ben blij voor je dat het de goede kant opgaat, al is uit eerdere postings van je best duidelijk dat er nog wel eea aan schort. Je klinkt ineens wel erg overdreven blij, ik vraag me af wat je gebruikt heb
Eerlijk zijn denk ik... maarja, makkelijk praten; ik heb hetzelfde gehad op jou leeftijd en ik heb het nooit gezegd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja maar ik zie dat ook nog als een redelijk goede vriendin (zo denkt ze volgens mij niet over mij, ik heb denk ik nog wel een kans) maar weet niet hoe ik het verder kan tillen zonder het awkward te maken...
Geen drank of drugs hoor. Het lekkere weer in combinatie met de bitchclap van mijn middelbare school liefde. Was ik twee jaar terug nog gaan huilen op mijn kamertje. Nu laat ik het van me afglijden. Ik ga gewoon verder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ben blij voor je dat het de goede kant opgaat, al is uit eerdere postings van je best duidelijk dat er nog wel eea aan schort. Je klinkt ineens wel erg overdreven blij, ik vraag me af wat je gebruikt heb
Ik ga dit weekend uit met haar & haar vrienden groep, via een vriend mee uitgenodigd, gelukkig. Overigens denk ik dat ik borderline heb, kan dat kloppen? Ik heb het heel snel dat ik iemand vertrouw en daarna niet meer, kan ook het ene moment vriendelijk en onvriendelijk het volgende, kan niet goed echte vrienden maken en praten met meisjes durf ik alleen maar op msn/ via sms (of het moet een bekende zijn, en alleen van hallo, hallo, hoe is het? Ja goed hè)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Lol dit had ik met Daisy. Ongeveer zelfde verhaal.
Jongen er is hoop kijk naar mij!
Qua zinsopbouw dramatisch inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:05 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zou ik ook meer moeten hebben, goede post, man!
neeh, dan moeten we weer een aantal mensen van de oude garde buitensluitenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zullen we het maar tot 'versieren op lagere leeftijd' noemen?
Hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ik me voel
Al die pubers hier
Ja, fijn planquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, ik ben er nog; dat houdt het gemiddelde nog net even ietsje hoger.
Ik ben zelfs vrij lang buiten geweest, en heb daarbij talloze half nakende, zeer smakelijke jonge dames mogen aanschouwen, maar ben nog altijd niet heel vrolijk en levenslustigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat hij buiten is geweest
Frisse lucht enzo
Ook versierproblemen trouwens? Of behoor je tot de wijze raadgevers?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt maar 2 jaar
-----
Tech, misschien alvast pasjes aan gaan vragen als we naar PUB gaan!
Oh ik kom meestal ook niet verder dan dat. Had dat gisteren op het station van Leiden zij moest ook naar Hoofddorp. Nou echt een saai formeel gesprek werd dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend uit met haar & haar vrienden groep, via een vriend mee uitgenodigd, gelukkig. Overigens denk ik dat ik borderline heb, kan dat kloppen? Ik heb het heel snel dat ik iemand vertrouw en daarna niet meer, kan ook het ene moment vriendelijk en onvriendelijk het volgende, kan niet goed echte vrienden maken en praten met meisjes durf ik alleen maar op msn/ via sms (of het moet een bekende zijn, en alleen van hallo, hallo, hoe is het? Ja goed hè)
No offence, ik heb hier nog weinig raadgevers ontdekt die ook nog wijs zijn ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ook versierproblemen trouwens? Of behoor je tot de wijze raadgevers?
Jij zit nog met je ex in je hoofd denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik ben zelfs vrij lang buiten geweest, en heb daarbij talloze half nakende, zeer smakelijke jonge dames mogen aanschouwen, maar ben nog altijd niet heel vrolijk en levenslustig
Daar heb ik echt een hekel aan als dat gebeurt. Ik hoor et mezelf zeggen en dan denk ik neeeeeeeeeee en wordt ik stil.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik kom meestal ook niet verder dan dat. Had dat gisteren op het station van Leiden zij moest ook naar Hoofddorp. Nou echt een saai formeel gesprek werd dat.
Ik toch wel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
No offence, ik heb hier nog weinig raadgevers ontdekt die ook nog wijs zijn ook
Niet echt. Sort of i guessquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ook versierproblemen trouwens? Of behoor je tot de wijze raadgevers?
Loop je me nu gewoon te dissen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Haha; wie ben ik om denegrerend te spreken over iemand op dit gebied? 99% van de mensen zijn op dit gebied wijze raadgevers voor mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:10 schreef S95Sedan het volgende:
Tech, misschien alvast pasjes aan gaan vragen als we naar PUB gaan!
Oh wijze raadgever, zou jij mij tips voor gesprekken kunnen geven?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet echt. Sort of i guess
[..]
Loop je me nu gewoon te dissen?
Ik zit gevaarlijk dicht tegen de dertig aan.quote:Hoe oud ben je dan?
Zo vaak heb ik je nou overigens niet zien posten
Meisje was ook een beetje een saaie muts hoor. Althans zo kwam ze over. Probeerde een beetje sfeer in te brengen aangezien we nog met twee anderen gestrand waren. Nou mevrouw kon nergens echt de humor van in zien terwijl die andere twee het dan wel leuk vonden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt een hekel aan als dat gebeurt. Ik hoor et mezelf zeggen en dan denk ik neeeeeeeeeee en wordt ik stil.
Ja, doe je mond open, behalve als ie vol met eten zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh wijze raadgever, zou jij mij tips voor gesprekken kunnen geven?
Dat speelt ook wel erg mee ja, al is dat lang niet alles hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij zit nog met je ex in je hoofd denk ik.
Ik heb Gerrie eindelijk los kunnen laten en ben er achter gekomen hoe Daisy echt is.
Daarom ben ik zo blij en jij niet.
Ik ga soms zo ver dat ik sfeer in probeer te brengen. Lukt me niet. Saaie gesprekken zijn mijn schuld, meestal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisje was ook een beetje een saaie muts hoor. Althans zo kwam ze over. Probeerde een beetje sfeer in te brengen aangezien we nog met twee anderen gestrand waren. Nou mevrouw kon nergens echt de humor van in zien terwijl die andere twee het dan wel leuk vonden.
Met vrouwen is moeilijk oh zo moeilijk ik weer het.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik snap je laatste zin niet helemaal (de edit)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, doe je mond open, behalve als ie vol met eten zit.
En verder; een saai formeel gesprek is in alle gevallen beter dan geen gesprek; dus begin daar maar mee.
edit: ow, deze was voor mijn kloon; sorry man!
Sfeer brengen lukt meestal wel, alleen mijn humor lag haar niet denk ik. Nou dat kan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ga soms zo ver dat ik sfeer in probeer te brengen. Lukt me niet. Saaie gesprekken zijn mijn schuld, meestal.
Maakt niet uit; was ook niet aan jou gerichtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik snap je laatste zin niet helemaal (de edit)
Ja? Nee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijs ben ik niet, raad kan ik je wel gevenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wees gewoon jezelf, zorg dat je naar haar luistert en er dieper op in gaat. Verder is het nogal afhankelijk van de situatie. Of je haar zomaar tegenkomt of dat je d'r al kent.
Magische dieren, vrouwen. Ik zou uren naar een kunnen luisteren (moet ze wel een beetje interessant zijn) en niet verveelt raken... Maar hoe begin je een gesprek met iemand die je al kent? Want ik kan niet de weg vragen op school, zit er al 4 jaar...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Met vrouwen is moeilijk oh zo moeilijk ik weer het.
Dus daarom begin met iets als de weg vragen. Zo praat je met een vrouw en zie je dat ze best normaal zijn en niet zo geweldig zijn als je ze in je hoofd maakt.
Zit je nou jezelf raad te geven met 2 verschillende accounts?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, doe je mond open, behalve als ie vol met eten zit.
En verder; een saai formeel gesprek is in alle gevallen beter dan geen gesprek; dus begin daar maar mee.
edit: ow, deze was voor mijn kloon; sorry man!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef Capstan het volgende:
Maar goed, ik wilde het niet te laat maken, dus ik ga maar weer eens. Goedenacht aan allen.
Vertel eens over die 4 tietjes? Voor zover ik me kan herinneren heb ik IRL nog nooit blote tieten gezien, buiten die van mijn moeder. Hoe kom je aan 4 op 1 dag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
excuses voor alle zelfverklaarde wijze raadgevers in dit topic die zich aangesproken voelen
Alles kanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
ik kan niet de weg vragen op school, zit er al 4 jaar...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja? Nee?
Of gewoon:Stel ik ken iemand al. Je bent met een groep, ze heeft lol met de anderen, ik zit niet bij het gesprek maar luister wel met een half oor terwijl ik met een maat aan het praten ben. Hoe begin ik dan out of the blue met haar te praten? Ik heb al eens geprobeerd om het over hun onderwerp te hebben maar toen keken ze me raar aan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wijs ben ik niet, raad kan ik je wel geven
Wees gewoon jezelf, zorg dat je naar haar luistert en er dieper op in gaat. Verder is het nogal afhankelijk van de situatie. Of je haar zomaar tegenkomt of dat je d'r al kent.
Hoek van Holland strand.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vertel eens over die 4 tietjes? Voor zover ik me kan herinneren heb ik IRL nog nooit blote tieten gezien, buiten die van mijn moeder. Hoe kom je aan 4 op 1 dag?
Haha, nee, was het maar zo ingewikkeld. Nee ik keek toevallig laatst in het fobo van S95sedan en toen vond ik dat hij verdacht veel op mij leek op zijn foto's. Dus vandaar "kloon".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zit je nou jezelf raad te geven met 2 verschillende accounts?
Aah vandaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, nee, was het maar zo ingewikkeld. Nee ik keek toevallig laatst in het fobo van S95sedan en toen vond ik dat hij verdacht veel op mij leek op zijn foto's. Dus vandaar "kloon".
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zie het mezelf helemaal zeggen: 'Sorry, waar is lokaal ...?'
- Hoe was haar weekend? Wat heeft ze vandaag/vanmiddag/gisteren gedaan? Wat zijn haar plannen voor vandaag/morgen/weekend?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Stel ik ken iemand al. Je bent met een groep, ze heeft lol met de anderen, ik zit niet bij het gesprek maar luister wel met een half oor terwijl ik met een maat aan het praten ben. Hoe begin ik dan out of the blue met haar te praten? Ik heb al eens geprobeerd om het over hun onderwerp te hebben maar toen keken ze me raar aan....
Dat is wel alpha jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Aah vandaar
Als je jezelf raad moet geven op Fok! is er toch wel iets ernstig mis
Misschien kunnen bepaalde fervente PUAers dat doen, zichzelf PUA aanraden, dan kunnen ze zeggen dat 'mensen' het met ze eens zijn
Aha. Maar hoe maak je nou een complimentje? 'wat zit je haar leuk' klinkt zo fake, bovendien lacht ze me vast hard uit als ik zoiets zeg...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
- Hoe was haar weekend? Wat heeft ze vandaag/vanmiddag/gisteren gedaan? Wat zijn haar plannen voor vandaag/morgen/weekend?
- Zeg iets over wat je hebt meegemaakt wat je graag wil vertellen.
- Complimenteer haar over iets wat ze aan heeft of over hoe haar haar zit...maakt niet uit wat, als je het maar meent.
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Stel ik ken iemand al. Je bent met een groep, ze heeft lol met de anderen, ik zit niet bij het gesprek maar luister wel met een half oor terwijl ik met een maat aan het praten ben. Hoe begin ik dan out of the blue met haar te praten? Ik heb al eens geprobeerd om het over hun onderwerp te hebben maar toen keken ze me raar aan....
Nee, je moet eerst bij dat gesprek betrokken raken, of via die maat van je, ook een beetje over dat onderwerp hebben of gaan kijken en laten merken dat je mee wil praten en dan inhaken erop.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
- Hoe was haar weekend? Wat heeft ze vandaag/vanmiddag/gisteren gedaan? Wat zijn haar plannen voor vandaag/morgen/weekend?
- Zeg iets over wat je hebt meegemaakt wat je graag wil vertellen.
- Complimenteer haar over iets wat ze aan heeft of over hoe haar haar zit...maakt niet uit wat, als je het maar meent.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
Ja? Nee?
Of gewoon:Hell yeah, my god, I swear... I thought she was eighteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2011 00:28:35 ]
Wat werkt beter, complimentjes geven of een beetje zitten stangen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Nee, je moet eerst bij dat gesprek betrokken raken, of via die maat van je, ook een beetje over dat onderwerp hebben of gaan kijken en laten merken dat je mee wil praten en dan inhaken erop.
Je kunt overal over beginnen, als je het maar een beetje leuk weet te brengen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Magische dieren, vrouwen. Ik zou uren naar een kunnen luisteren (moet ze wel een beetje interessant zijn) en niet verveelt raken... Maar hoe begin je een gesprek met iemand die je al kent? Want ik kan niet de weg vragen op school, zit er al 4 jaar...
Stangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat werkt beter, complimentjes geven of een beetje zitten stangen?
Beide kan werken, ligt eraan wat je onder stangen verstaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Hell yeah, my god, I swear... I thought she was eighteen.
Das een kwestie van durven. Ben ik ook geen held in. Maar "wat zit je haar leuk" kun je opzich gewoon zeggen hoor. Maar haar is al weer onderdeel van haar, meer persoonlijk, en geeft eerder aan dat je interesse in haar hebt. Kleding is nog iets laagdrempeliger en afstandiger dan. "leuk rokje heb je aan" kun je opzich toch wel zeggen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Aha. Maar hoe maak je nou een complimentje? 'wat zit je haar leuk' klinkt zo fake, bovendien lacht ze me vast hard uit als ik zoiets zeg...
Dan flap ik er waarschijnlijk uit wat ik denk, en soms zijn dat minder fijne dingen om te weten...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt overal over beginnen, als je het maar een beetje leuk weet te brengen.
Een complimentje kan je in principe tegen zomaar elk willekeurig meisje zeggen, stangen is eerder als je bekend bent met elkaar. Vind ik tenminste.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Leuk rokje, klinkt voor mij ik zat je aan te kijken en was vooral geïnteresseerd in je kont & benen -.-quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Das een kwestie van durven. Ben ik ook geen held in. Maar "wat zit je haar leuk" kun je opzich gewoon zeggen hoor. Maar haar is al weer onderdeel van haar, meer persoonlijk, en geeft eerder aan dat je interesse in haar hebt. Kleding is nog iets laagdrempeliger en afstandiger dan. "leuk rokje heb je aan" kun je opzich toch wel zeggen....
Stangen meer een beetje als in klooien, dus bv als ze een domme opmerking maakt zeggen wat ben jij dom zeg (ze doet VWO, en haalt altijd supergoede punten dus ze weet dat et niet waar is).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beide kan werken, ligt eraan wat je onder stangen verstaat.
[..]
![]()
Neuhh... Dat moet wel kunnen. Zijn weinig meisjes die zich daar slecht bij zullen voelen. Daarbij, een beetje kijken is opzich ook niet erg, zolang je niet kwijlend naar d'r kont zit te staren ofzo. Anders moet je met 'leuk kettinkje" komen ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Leuk rokje, klinkt voor mij ik zat je aan te kijken en was vooral geïnteresseerd in je kont & benen -.-
Out of the blue ergens over beginnen is moeilijker dan ergens op reageren. Dan moet je het inleiden. Bijvoorbeeld door eerst te vertellen hoe je er zelf bij komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar ik ben mama niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
Van mama hoef ik pas weer vroeg naar bed als zij terugkomen van vakantie.
Het is nog vroeg dus je kan nog heel lang opblijvenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zal ze niet leuk vinden denk ik, ikzelf zou dat niet zeggen. Plagen is wel ok.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Stangen meer een beetje als in klooien, dus bv als ze een domme opmerking maakt zeggen wat ben jij dom zeg (ze doet VWO, en haalt altijd supergoede punten dus ze weet dat et niet waar is).
Ik kan op elk complimentje iets verzinnen waarom dat niet moet. En daaraan denk ik in zo'n moment, kan ik me voornemen wat ik ook denk, ik kan zoiets niet zeggen, krijg het niet uit mijn mond, alleen 'mooi' meestal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Neuhh... Dat moet wel kunnen. Zijn weinig meisjes die zich daar slecht bij zullen voelen. Daarbij, een beetje kijken is opzich ook niet erg, zolang je niet kwijlend naar d'r kont zit te staren ofzo. Anders moet je met 'leuk kettinkje" komen ofzo
Plagen als in?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is nog vroeg dus je kan nog heel lang opblijven
[..]
Dat zal ze niet leuk vinden denk ik, ikzelf zou dat niet zeggen. Plagen is wel ok.
Dat is inderdaad vervelend, komt me bekend voorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kan op elk complimentje iets verzinnen waarom dat niet moet. En daaraan denk ik in zo'n moment, kan ik me voornemen wat ik ook denk, ik kan zoiets niet zeggen, krijg het niet uit mijn mond, alleen 'mooi' meestal.
Een combinatie maken van deze twee (al is stangen misschien niet helemaal het juiste woord denk ik). Ik denk dat het meer simpelweg speels met elkaar omgaan is ofzo. Maar weet je wat het is met deze dingen... bijna iedereen weet wel hoe het zou moeten; bijna iedereen kan het wel typen als advies en het zelfs zelf bedenken. Het uitvoeren; het in het echt doen... dat is waar het verkeerd gaat; ook al weet je maar al te goed wat je zou moeten doen... dat wil nog niet zeggen dat je het ook daadwerkelijk kunt doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Valt te proberen, al zou dat wel slecht opgevat kunnen worden...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelend, komt me bekend voor
Maar het is eigenlijk iets wat je moet oefenen. Begin bijvoorbeeld bij een meisje wat je al wat beter kent, met gewoon tussen neus en lippen door, zonder verder gedoe, met een klein complimentje over d'r kleding oid, dan gaat dat met de tijd wel wat makkelijker.
Op die manier faalt het wel ja. Maar wat je wel kan doen is bijvoorbeeld als ze een datum door elkaar haalt zeggen van "het is morgen pas de 24ste slimmerik" wat je dan wel een ziet is dat meisje dan dan terugslaat en prik je haar een beetje in haar zij ofzo. Dan gaat het los en gaat het een beetje over en weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou nooit een goed plan
Je moet gevoel voldoende de baas zijn om een gesprek in banen te leiden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan flap ik er waarschijnlijk uit wat ik denk, en soms zijn dat minder fijne dingen om te weten...
Om even terug te vallen op dat voorbeeld 'Beetje jammer hoor dat je die vraag fout had, ik had wel meer van je verwacht. (beetje met een knipoog gezegd)' bijvoorbeeld.quote:
Alles kan. Echter, de kans op een goede uitkomst is groter dan die op een negatieve, zeker naarmate je meer oefent. Heb je ook wat vriendinnen waar je wat meer mee om ga? Dat is het makkelijkst, zeker als je daarmee ook duidelijk in de friends-zone zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Valt te proberen, al zou dat wel slecht opgevat kunnen worden...
Eensch. Maar ik kan echt niet flirten, ik weet niet wat het inhoud en hoe het moet, al zal dat wel een moment zijn..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een combinatie maken van deze twee (al is stangen misschien niet helemaal het juiste woord denk ik). Ik denk dat het meer simpelweg speels met elkaar omgaan is ofzo. Maar weet je wat het is met deze dingen... bijna iedereen weet wel hoe het zou moeten; bijna iedereen kan het wel typen als advies en het zelfs zelf bedenken. Het uitvoeren; het in het echt doen... dat is waar het verkeerd gaat; ook al weet je maar al te goed wat je zou moeten doen... dat wil nog niet zeggen dat je het ook daadwerkelijk kunt doen.
- Flirterig zijn... ow je weet precies wat het inhoud, je hebt het duizenden keren gezien om je heen en nog vaker in films... en dan doe je zelf een poging en dan kijken ze je aan als een botsauto...
- Zelfverzekerde houding en je lichaamstaal gebruiken bij het versieren... ook hier weet je het wel, het is zo vaak voorbij gekomen... ga rechtop staan, staar niet naar de grond, maak oogcontact... en na een wederom teleurstellend gesprek wordt je min of meer weer wakker uit je zieke trance, waarbij je erachter komt dat je weer als een hark daar stond... ppff
- Heb een ruggegraat; je bent niet haar voetveeg... duidelijk, een meid zoekt in eerste instantie geen nieuw hulpstuk oid in haar leven, maar een partner met een eigen leven, een eigen mening... en nog meer zelfs, iemand die haar af en toe wat kan pushen... en toch, komt IRL weer zo'n meid naar je toe met een oneerbiedig voorstel, dan knik je toch altijd maar weer ja en amen; ook al weet je maar al te goed dat het totaal geen zin heeft.
Dit om maar enkele voorbeelden te noemen...
Nee. Alleen een paar op msn, maar dat vind ik niet tellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Alles kan. Echter, de kans op een goede uitkomst is groter dan die op een negatieve, zeker naarmate je meer oefent. Heb je ook wat vriendinnen waar je wat meer mee om ga? Dat is het makkelijkst, zeker als je daarmee ook duidelijk in de friends-zone zit.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Op die manier faalt het wel ja. Maar wat je wel kan doen is bijvoorbeeld als ze een datum door elkaar haalt zeggen van "het is morgen pas de 24ste slimmerik" wat je dan wel een ziet is dat meisje dan dan terugslaat en prik je haar een beetje in haar zij ofzo. Dan gaat het los en gaat het een beetje over en weer.
Nou ja dat zag ik altijd op de middelbare, meisjes plagen is nog altijd kusjes vragen.
Dat dus. "Wat ben jij dom zeg" is echt wel heel hard faal, dat zou zelfs ik niet doen, en ik faal big timequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om even terug te vallen op dat voorbeeld 'Beetje jammer hoor dat je die vraag fout had, ik had wel meer van je verwacht. (beetje met een knipoog gezegd)' bijvoorbeeld.
Niet te kwetsend zegmaar.
Slim. Je ouders tegen elkaar uitspelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dat is inderdaad vervelend. Misschien kun je wat beter vrienden proberen te maken door eerst via msn meer te spreken. Een andere goede optie is vind ik ook de vriendin van een vriend.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee. Alleen een paar op msn, maar dat vind ik niet tellen.
Ik heb wel ooit een redelijk dun meisje dikzakje genoemd, op msnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. "Wat ben jij dom zeg" is echt wel heel hard faal, dat zou zelfs ik niet doen, en ik faal big time
Dat zou ik dan weer niet doen, gewicht licht altijd erg gevoeligquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een redelijk dun meisje dikzakje genoemd, op msnvolgens mij vond ze dat nog wel redelijk gaan...
Ik ben 16, geen van mijn vrienden heeft meer dan een scharrel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ok, dat is inderdaad vervelend. Misschien kun je wat beter vrienden proberen te maken door eerst via msn meer te spreken. Een andere goede optie is vind ik ook de vriendin van een vriend.
Ik hoop dat ze het echt als een grapje zag anders kan het hard aankomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een redelijk dun meisje dikzakje genoemd, op msnvolgens mij vond ze dat nog wel redelijk gaan...
Maar het was dus zeg maar eerder het tegenovergestelde, ze was helemaal niet dik en ik noemde haar tientonner enzo, vond ze wel grappig geloof ik...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen, gewicht licht altijd erg gevoelig
Ja, dat zeg je nu. Totdat je weer (zak)geld nodig hebt.quote:
Je bent wel moeilijk ook zegquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben 16, geen van mijn vrienden heeft meer dan een scharrel.
Ze sport heel veel en is zeker niet dik. Het zou wat anders zijn als ik zoiets tegen een ex-anorexiapatiënt zou zeggen, in my opinion.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het echt als een grapje zag anders kan het hard aankomen.
In een leuk, gezellig, melig gesprek moet dat ook wel kunnen, zolang maar duidelijk is dat er geen kern van waarheid in zitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar het was dus zeg maar eerder het tegenovergestelde, ze was helemaal niet dik en ik noemde haar tientonner enzo, vond ze wel grappig geloof ik...
Ik doe nu taekwondo fitness en gitaarspelen. Geen van drieën hebben met meisjes te maken, en ik heb het zo al druk zat. Al ga ik deze zomer wel plukken bij een teler, zijn ook altijd veel meisjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je bent wel moeilijk ook zeg
Is er misschien een activiteit die je kunt ondernemen waarbij je veel met meisjes te maken krijgt? Een sport, cursus, hobby, les...
Helemaal geen kern van waarheid, daarom moest ze ook lachen denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
In een leuk, gezellig, melig gesprek moet dat ook wel kunnen, zolang maar duidelijk is dat er geen kern van waarheid in zitMeisjes zijn vaak erg snel onzeker over gewicht.
Zat meiden bij fitness hoor, ik zag er in iedergeval zat lopen dat ik d'r kwamquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik doe nu taekwondo fitness en gitaarspelen. Geen van drieën hebben met meisjes te maken, en ik heb het zo al druk zat. Al ga ik deze zomer wel plukken bij een teler, zijn ook altijd veel meisjes.
"Wat kun jij goed plukken"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik doe nu taekwondo fitness en gitaarspelen. Geen van drieën hebben met meisjes te maken, en ik heb het zo al druk zat. Al ga ik deze zomer wel plukken bij een teler, zijn ook altijd veel meisjes.
Tip; wat je ook gaat doen, stop nooit met gitaarspelen; daar ga je nog harten mee breken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet op de tijden dat ik ga ('s middags, is het niet zo druk).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat meiden bij fitness hoor, ik zag er in iedergeval zat lopen dat ik d'r kwam
Misschien maar eens veranderen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet op de tijden dat ik ga ('s middags, is het niet zo druk).
Ga dan rond 6-8uur.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet op de tijden dat ik ga ('s middags, is het niet zo druk).
Zijn je tomaatjes lekker stevig?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Of: wat heb je een mooie trainingsbroek aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |