abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98772856
De vermissing van Madeleine McCann. Vooral door de onduidelijkheid die er is. Hebben haar ouders haar iets aangedaan of is ze toch ontvoerd? en ook omdat ze nog zo jong is.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_98777001
De vermissing van Marion en Romy (van Buuren).

Een knappe jongedame in de bloei van haar leven die zomaar, samen met haar jonge dochtertje, in het niets lijken te zijn verdwenen.

De zoektochten, de hoop dat misschien Romy nog in leven zou zijn en bij de familie van Marion's ex-partner in Turkije ondergebracht zou zijn.

In 2002 werden hun lichamen na vijf jaar gevonden.
Feitelijk dus geen vermissing meer, maar wel een die erg veel indruk op mij heeft gemaakt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_98779102
De vermissing van Mary-Anne Goossens (vermist in Spanje sinds 17 juni dit jaar), omdat ik haar en de rest van haar gezin ken (dorpsgenoot).

Ik lees vaak zulke berichten maar sta er eigenlijk verder nooit bij stil.. Tot het gebeurde bij iemand die ik ken..
Elke dag krijg ik weer de rillingen over m'n hele lijf als ik berichten lees op de speciaal aangemaakte Facebookpagina voor Mary-Anne.
Zeker ook hartverwarmend als je leest hoeveel mensen (familie/kennissen/vrienden/vreemden) zich inzetten bij het helpen zoeken naar Mary-Anne.
I think God gives us children so death won't come as *such* a disappointment.
pi_98781168
Richey James Edwards (22 december 1967 - verdwenen op 1 februari 1995) was een Welshe gitarist en lyricist van de alternatieve rockband Manic Street Preachers. Hem werd een chaotische persoonlijkheid toegeschreven evenals donkere teksten en automutilatie.

Edwards verdween op 1 februari 1995 onder nooit opgehelderde omstandigheden. In 2008 werd hij 'waarschijnlijk dood'-verklaard.
Dit vond ik wel een indrukwekkende, omdat echt niemand wist wat er met hem was gebeurd, inclusief zijn bandmaten
pi_98796029
De vermissing van Marion en Romy (van Buuren).
pi_98797995
Een minder bekende dan; mijn eigen oom in 1993. Tot op de dag van vandaag niks over gehoord. Helemaal niks. Hij was toen ongeveer even oud als ik nu.
pi_98807504
Lord Lucan.
Britse aristocraat, die na de moord op de nanny van de kinderen van het echtpaar Lucan, verdwijnt, in 1974... Volgens tal van mensen leeft hij ergens ondergedoken in Zuid-Amerika. Volgens weer andere mensen heeft hij zich van het leven beroofd door van de veerboot te springen die hem naar het continent moest brengen...
I´m back.
pi_98807678
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Rewimo het volgende:
De verdwijning van Lisette Vroege uit Haarlem in 1992. Behalve haar tennisracket en een schoen is er nooit meer een spoor van haar gevonden. Ik vraag me nog geregeld af wat er met haar gebeurd kan zijn. Ze was maar iets jonger dan ik.
Staat me ook nog bij idd... wist alleen nie dat ze wel wat van haar teruggevonden hadden.
Begin jaren 80 was er een meisje dat verdween, weet haar naam niet meer, gezicht staat me nog wel bij, ik dacht iets van Gemma oid. Staat me ook nog altijd bij...
Deze: Germa van den Boom

[ Bericht 14% gewijzigd door Ryan3 op 29-06-2011 09:40:21 ]
I´m back.
pi_98808730
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:12 schreef Weissman het volgende:
Een minder bekende dan; mijn eigen oom in 1993. Tot op de dag van vandaag niks over gehoord. Helemaal niks. Hij was toen ongeveer even oud als ik nu.
Staat-ie in de data-base van Tros-vermist?
I´m back.
pi_98810189
Madeleine McCann
pi_98810301
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Staat-ie in de data-base van Tros-vermist?
Ja.
pi_98812471
Germa van den Boom. Zat bij mij op school, ouders gingen een weekendje weg. Buurjongen bracht haar thuis na een avondje stappen en sindsdien nooit meer een spoor van gevonden.

Heel erg voor de familie, die weten vast ook wel dat ze dood is na al deze tijd maar kunnen geen graf bezoeken en dus niet afsluiten.
pi_98812594
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:57 schreef Kaza het volgende:
Germa van den Boom. Zat bij mij op school, ouders gingen een weekendje weg. Buurjongen bracht haar thuis na een avondje stappen en sindsdien nooit meer een spoor van gevonden.

Heel erg voor de familie, die weten vast ook wel dat ze dood is na al deze tijd maar kunnen geen graf bezoeken en dus niet afsluiten.
Is rond 2001 nog een hele affaire om geweest hè? Heb je daar nog wat van meegekregen?
I´m back.
pi_98814452
De moord en verdwijning van Nathalie Hollaway. Dader is bekend nooit weer gevonden.
pi_98814757
Caylee Anthony (http://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Caylee_Anthony).

Caylee was 5 maanden vermist voordat haar lichaam in december 2008 werd gevonden. Daarmee is het dus geen echte vermissing meer, maar deze zaak heeft zeer veel indruk op mij gemaakt. De moeder van Caylee is beschuldigd van de moord op haar dochtertje en de rechtszaak speelt op dit moment in de VS.
pi_98816090
Madeleine McCann omdat het zo wereldwijd is en steeds weer in het nieuws is, maar ook Farida Zargar blijft raadselachtig
pi_98816256
Germa van den Boom Vermist geraakt in een plaatsje vlakbij waar ik opgegroeid ben. Dan komt het wel heel erg dichtbij. Gebied met een grote ons kent ons gehalte. Dus grote kans dat je via via de dader kent...
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:16:53 #37
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_98823525
De vermissing van Gijs Thio. Een wijnhandelaar in Amsterdam. De flyers maakte erg veel indruk op me.
pi_98827527
Nicky Verstappen omdat die HEEL close bij ons inde buurt gebeurt is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')