Staat me ook nog bij idd... wist alleen nie dat ze wel wat van haar teruggevonden hadden.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Rewimo het volgende:
De verdwijning van Lisette Vroege uit Haarlem in 1992. Behalve haar tennisracket en een schoen is er nooit meer een spoor van haar gevonden. Ik vraag me nog geregeld af wat er met haar gebeurd kan zijn. Ze was maar iets jonger dan ik.
Staat-ie in de data-base van Tros-vermist?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:12 schreef Weissman het volgende:
Een minder bekende dan; mijn eigen oom in 1993. Tot op de dag van vandaag niks over gehoord. Helemaal niks. Hij was toen ongeveer even oud als ik nu.
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Staat-ie in de data-base van Tros-vermist?
Is rond 2001 nog een hele affaire om geweest hè? Heb je daar nog wat van meegekregen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:57 schreef Kaza het volgende:
Germa van den Boom. Zat bij mij op school, ouders gingen een weekendje weg. Buurjongen bracht haar thuis na een avondje stappen en sindsdien nooit meer een spoor van gevonden.
Heel erg voor de familie, die weten vast ook wel dat ze dood is na al deze tijd maar kunnen geen graf bezoeken en dus niet afsluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |