Er rijd daar af en toe een trein naar van Leeuwen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:59 schreef alpeko het volgende:
...
Ze waren met het spoor bezig dat op de Geerweg/Lindtsedijk ligt.Ik wist niet eens dat dat nog werd gebruikt?
Nee dat gaat om de rotonde onderaan de afrit vanuit R'dam en oprit naar Breda die 2 weken dicht is. Dat moet vannacht klaar zijn volgens mij. Op deze rotonde komen geen fietsers. Maar terwijl die open ligt hebben ze de rotonde bij Develstein direct voorzien van haaientanden en een rood fietspad over de rijbaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:11 schreef TheSorrow het volgende:
Is het daar een week voor dicht geweest, die haaientandjes?Of is er nog veel meer veranderd? Ben er nog niet langs gereden, het zou toch ook pas rond 8 oktober klaar zijn?
ja 1 keer per jaar.quote:Op zondag 25 september 2011 14:18 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Er rijd daar af en toe een trein naar van Leeuwen.
als de automobilisten een beetje opletten wel ja .quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:49 schreef TheSorrow het volgende:
Ah op die manier... Beter voor de fietsers, zullen we maar zeggen
Ik schijt zelf ook in mijn voortuin. Goed voor de plantjes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef karr-1 het volgende:
Mensen met honden zijn wel vaker asociaal bezig, niet alleen daar, maar overal. Bij vrienden van ons schijten de honden gewoon in de voortuin. En als je er dan wat zegt is het "Ja maar dat verrot toch vanzelf wel"
http://www.rtvrijnmond.nl(...)ter+van+Geldermalsenquote:Zwijndrechtse wethouder de Vries wordt burgemeester van Geldermalsen
18 oktober 2011
Met unanieme instemming heeft de gemeenteraad van Geldermalsen de Zwijndrechtse wethouder Miranda de Vries voorgedragen als hun nieuwe burgemeester. Ze wordt op 12 december geïnstalleerd.
De Vries werd gekozen uit 23 kandidaten, van wie er vijf nader met de vertrouwenscommissie gesproken hebben. Woensdagavond belde de voorzitter van de vertrouwenscommissie haar met de medeling dat ze er na het laatste gesprek met haar snel uit waren. Sindsdien heeft het telefoontjes en berichtjes geregend met felicitaties. De Vries is blij dat de voordracht unaniem was. "Het had natuurlijk ook gekund dat men er na een lang beraad pas toe besloten had, maar dit voelt als een stevige basis om mijn werk te doen in Geldermalsen."
Miranda de Vries is voor de PvdA sinds 2006 wethouder in Zwijndrecht. Ze is verantwoordelijk voor Financiën, Jeugd, Onderwijs en Gezondheid. Ook is ze lid van het dagelijks bestuur van de regio Drechtsteden, met financiën in haar portefeuille.
http://www.zwijndrecht.ne(...)nte-zwijndrecht.htmlquote:ZWIJNDRECHT - De fracties van VVD, ABZ, CU/SGP en PvdA hebben onder leiding van fractievoorzitter Robert Kreukniet van de VVD besloten om Gerard Slotema (45) voor te dragen als opvolger van Miranda de Vries. Dinsdag 13 december zal de gemeenteraad de voordracht van Gerard Slotema behandelen.
Sinds 2003 heeft Gerard namens de PvdA zitting in de gemeenteraad. Slotema werkt als consulent bij het Agentschap SZW (Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid). Gerard woont met zijn gezin in Zwijndrecht, waar hij ook is opgegroeid.
De beoogde portefeuille voor de nieuwe wethouder bestaat uit Onderwijs, Jeugdbeleid, Gezondheidszorg, Arbeidsmarktbeleid & Sociale Zaken en de toezichtsrol op het Grondbedrijf. Het onderdeel Financiën, dat behoorde bij de portefeuille van de vertrekkende Miranda de Vries, zal worden belegd bij wethouder Aaike Kamsteeg.
Tuurlijk mag dat. Ziet er wel leuk uit.....quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
Nu je het over de kerst hebt, is het wel geoorloofd om wat reclame te maken over een 'event' op kerstavond in Zwijndrecht:
http://www.kinderkerstevent.nl/index.html
[ afbeelding ]
Ik wil nog wel even reageren: Slotema? Nu komt alles goed.quote:Op maandag 19 december 2011 21:07 schreef karr-1 het volgende:
Ha ha het spreekt niet erg aan merk ik wel ;-)
Met Oud & Nieuw blijft ik deze keer in Zwijndrecht.quote:Zijn er al mensen met plannen voor de feestdagen? Mijn wederhelft moet eerste kerstdag werken, dus dat word niets. Oud en Nieuw spenderen we met vrienden in een Center Parcs huisje.
Stadsrechten sinds?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |