De fiets kan inderdaad gewoon de normale route volgen. Feitelijk kan deze wethouder er weinig aan doen, het is een ding wat nog uit de vorige periode is gekomen toen deze wethouder er nog niet was.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:50 schreef alpeko het volgende:
Via de Ringdijk naar Walburg is echt een partij om. Ik mag hopen dat je met de fiets nog wel gewoon de normale route kan blijven volgen?
In ieder geval prettig dat dit soort zaken worden wordt bepaald door iemand die in Dordrecht woont. Naast de excuustruus en de excuusneger kennen we nu dus ook al de excuusbusbaan.. Want feitelijk is die busbaan puur gekozen om subsidie op te strijken. Die wethouder snapt ook wel dat daar geen weinig nut voor is. Het gaat om de ontsluiting.
Los daarvan, het blijft onwenselijk dat er verantwoordelijkheden liggen bij iemand die niet van hier is. Politici leven al in een ivoren toren. Als die ivoren toren ook nog eens in Dordrecht staat heb je hier als wethouder mijns inziens niet zo veel te zoeken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:00 schreef karr-1 het volgende:
Feitelijk kan deze wethouder er weinig aan doen, het is een ding wat nog uit de vorige periode is gekomen toen deze wethouder er nog niet was.
Het liep zeer goed zelfs, althans kwa bezoekers aantallen... ik ben bij de ATOS werkzaam en das daar ook, ik kan nooit m'n auto kwijtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:49 schreef karr-1 het volgende:
Geen idee, ben er al enige tijd niet meer geweest. Volgens mij liep het toch altijd goed daar? Geen briefje op de deur of zo?
Scherp. Ik tankte daar vroeger nog wel eens. Ik probeer ook altijd wel te letten op of ik iets vreemds zie als ik bij iets onbemands pin, maar weet ook niet echt goed waar op te letten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:03 schreef Fukushima het volgende:
ik heb vanmorgen een skimapparaat gevonden op de pinterminal van dat onbemande pompje op de dijk.
ik heb de zooi eraf gehaald, politie laten komen (die de TR liet komen) en een verklaring afgegeven. tevens uitgelegd hoe het precies werkt (ben het met mijn oude werk vaker tegengekomen).
ik heb de afgelopen jaren veel te maken gehad met de pin apparatuur in verschillende uitvoeringen en heb daarbij ook tientallen skim apparaten gezien.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:17 schreef geelkuikentje het volgende:
Hoe heb je een skimapparaat herkend? Die lijken toch bijna op de originele invoerplek van het pinapparaat?
Wettelijk gezien hoort zo iemand in de bak.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:06 schreef karr-1 het volgende:
De enige reden dat Vogelaar dat geld krijgt van Zwijndrecht is dat hij er recht op heeft omdat hij hier ooit wethouder is geweest. Ik ben het er ook niet mee eens, maar wettelijk gezien heeft hij er recht op.
Hoe kan dat dan toch doorgezet worden? ABZ is toch zeker niet de enige partij die daar zo over denkt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef karr-1 het volgende:
De Koninginneweg is inderdaad een waardeloos product, dat ben ik met je eens.
Ik vrees van wel ja. ABZ is tegen de busbaan en dus tegen de Koninginneweg omdat ABZ denkt dat bussen hier in Zwijndrecht sowieso al leeg rond rijden (en ja dat hebben we gecontroleerd) dus een verbouwing van zoveel geld is zinloos. De enige reden dat het toch doorgedrukt word is een subsidie van de provincie die men binnen wil halen, onder het mom van samenwerking, aansluiting etc.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan toch doorgezet worden? ABZ is toch zeker niet de enige partij die daar zo over denkt?
Welkom dan maar ;-) Ik ben nog nooit in Zwijndrecht Belgie geweest, maar ik weet dat er veel contacten zijn tussen de 2quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:59 schreef Mumit het volgende:
Hé ! Ik woon ook in Zwijndrecht! De Belgische weliswaar .
Een subsudie die net als bij Noordoevers zorgt voor een wurgconstructie. Want als ook hier de woningen niet verkocht gaan worden, is er geen weg terug omdat anders ook de subsidie terugbetaald moet worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik vrees van wel ja. ABZ is tegen de busbaan en dus tegen de Koninginneweg omdat ABZ denkt dat bussen hier in Zwijndrecht sowieso al leeg rond rijden (en ja dat hebben we gecontroleerd) dus een verbouwing van zoveel geld is zinloos. De enige reden dat het toch doorgedrukt word is een subsidie van de provincie die men binnen wil halen, onder het mom van samenwerking, aansluiting etc.
Ik heb een collega die daar vandaan komt of woonde.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:59 schreef Mumit het volgende:
Hé ! Ik woon ook in Zwijndrecht! De Belgische weliswaar .
De woningen worden verkocht door Woonkracht 10, daar staan wij als gemeente buiten. De gemeente zorgt alleen voor de busbaan en daar is de subsidie ook voor. Maar het aanleggen van een busbaan heeft alleen zin als er ook gebruik van gemaakt word en dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Een subsudie die net als bij Noordoevers zorgt voor een wurgconstructie. Want als ook hier de woningen niet verkocht gaan worden, is er geen weg terug omdat anders ook de subsidie terugbetaald moet worden.
Die plek was een paar maanden geleden het moment waarop ik ontdekte dat mijn pinpas het niet meer deed. Bij een ander bemand pompstation bleek dat ie geblokkeerd was. Maar ik had wel mooi getankt en geen geld bij mequote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:03 schreef Fukushima het volgende:
ik heb vanmorgen een skimapparaat gevonden op de pinterminal van dat onbemande pompje op de dijk.
ik heb de zooi eraf gehaald, politie laten komen (die de TR liet komen) en een verklaring afgegeven. tevens uitgelegd hoe het precies werkt (ben het met mijn oude werk vaker tegengekomen).
Wie is Fleur?quote:Op zondag 1 april 2012 23:40 schreef suri het volgende:
Ik zag gisteren bij de Jumbo Zwijndrecht Fleur werken. Wat een lekker blond dingetje is dat zeg. ;-)
Haar zus is ook leukquote:Op zondag 1 april 2012 23:40 schreef suri het volgende:
Ik zag gisteren bij de Jumbo Zwijndrecht Fleur werken. Wat een lekker blond dingetje is dat zeg. ;-)
quote:
Geen idee waar ze werkt. Fleur is volgens mij uit 95 of 96quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef suri het volgende:
hmm nu maak je me nieuwsgierig.
Werkt ze ook op walburg?
Enne hoe oud is Fleur eigenlijk? Volgens mij is ze jonger als ik denk...
[..]
http://www.tandheelkundig(...)704@TieRdiNaLfeTdhOaquote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede tandarts in Zwijndrecht. Die heb ik momenteel nog niet omdat ik nog bij de tandarts zit bij mijn ouderlijk huis, maar die heeft te kennen gegeven te stoppen. Kan ik net zo goed hier een tandarts nemen. Welke tandarts raden jullie mij aan, of welke tandarts kan je beter dus echt NIET nemen?
Ik heb mijn eigen tandarts al in geen jaren meer gezien. Terwijl ik wel jaarlijks ga. Als je liever door een tandarts wordt geholpen i.p.v. door de assistente dan moet je in ieder geval niet tandarts Schoevaars nemen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede tandarts in Zwijndrecht. Die heb ik momenteel nog niet omdat ik nog bij de tandarts zit bij mijn ouderlijk huis, maar die heeft te kennen gegeven te stoppen. Kan ik net zo goed hier een tandarts nemen. Welke tandarts raden jullie mij aan, of welke tandarts kan je beter dus echt NIET nemen?
Ik moet wel eens tandsteen laten verwijderen (ik heb zo'n beugel achter mijn tanden in mijn onderkaak, daar is het gevoelig voor tandsteen). Wordt dat gedaan door de tandarts zelf of door een mondhygienist(e) of door een assistent? Anders ga ik daar eens informerenquote:Op zondag 22 april 2012 17:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
http://www.tandheelkundig(...)704@TieRdiNaLfeTdhOa
Duidelijke aanrader! Ik zit zelf al sinds ik voor het eerst naar de tandarts moest bij tandarts van Gent en hij heeft me nog nóóit zeer gedaan, altijd vriendelijk en professioneel!
Ik las het in de krant inderdaad. Ik kom eigenlijk nooit in die winkel, maar dit is toch wel dicht bij huisquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:34 schreef alpeko het volgende:
Piet Udo, de eigenaar van de voormalige Super de Boer in Oudeland behoort ook bij de frauderende franchisenemers en is opgepakt.
Meestal word ik voor de behandeling behandeld door zijn 'assistente', die kijkt alles even na, dan komt de tandarts even controleren en daarna gaat zij weer verder met tandplak etc verwijderen! Maar soms doet de tandarts het ook zelf, ligt er maar net aan hoe druk hij is denk ikquote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik moet wel eens tandsteen laten verwijderen (ik heb zo'n beugel achter mijn tanden in mijn onderkaak, daar is het gevoelig voor tandsteen). Wordt dat gedaan door de tandarts zelf of door een mondhygienist(e) of door een assistent? Anders ga ik daar eens informeren
Passage toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:43 schreef Fukushima het volgende:
en de aldi bij walburg is vanmiddag rond lunch weer overvallen. heli heeft een paar keer boven mijn huis/wijk gevlogen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |