Beetje laat denk je ook niet. Blij dat ik momenteel in Groningen ben, met al die criminaliteit in Zwijndrechtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:36 schreef karr-1 het volgende:
Ja die kreeg ik ook vandaag. En ik woon bijna naast het Tomatenplein.... Toch eens om me heen kijken als ik daar loop
het valt mij nooit op in ieder gevalquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:48 schreef Rob.Dude het volgende:
Hoe zit het trouwens met de hangjongeren hier? Zien jullie weleens dat mensen worden lastiggevallen?
Afgezien van jou, valt het best meequote:Op maandag 15 augustus 2011 02:48 schreef Rob.Dude het volgende:
Hoe zit het trouwens met de hangjongeren hier? Zien jullie weleens dat mensen worden lastiggevallen?
Ik ben in Winkelcentrum Walburg wel meerdere malen lastig gevallen door hangpolitici. Telt dat ook?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:48 schreef Rob.Dude het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ben in Winkelcentrum Walburg wel meerdere malen lastig gevallen door hangpolitici. Telt dat ook?
Gefeliciteerd !!!! Geweldig leuk nieuws !! Veel geluk voor papa, mama en Quinty....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:26 schreef rollator_GSI het volgende:
Zwijndrecht heeft er een inwoonster bij!
Gisteren ben ik vader geworden van een gezonde dochter,genaamd Quinty !
Pappa is doodmoe op het moment,en mamma maakt het steeds beter.
Gebeurt er een keer wat ben ik niet thuis... Waar is dit ongeveer?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:50 schreef alpeko het volgende:
Wat krijgen we nu toch?
Al de hele ochtend meerdere politieauto's voor de deur in de Zonnebloemstraat. Er zijn nu ook 2 wagens van Ecoloss gearriveerd. Een busje met een man in rood pak, met rubber laarzen en handschoenen. En een kleine vrachtwagen.
Ecoloss wordt ingeschakeld bij milieu-incidenten. Xtc lab of zo?
1 na laatste portiek volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:01 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Gebeurt er een keer wat ben ik niet thuis... Waar is dit ongeveer?
hebbie foto'squote:Op dinsdag 6 september 2011 11:06 schreef alpeko het volgende:
Update. Even beneden wezen kijken. Portiek naast mij. Beneden woning. Garagebox staat open en de politie loopt door de slaapkamers heen. Er ligt wat glaswol isolatie buiten de garagebox en een lucht ventilator.
Spannend.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:17 schreef alpeko het volgende:
Er wordt nu een afsluitbare plastic box naar de woning gereden. Met in die box zo'n blauwe ton: http://www.giusi.nl/707-667-home/blauwe-ton-60l.jpg
Het gaat dus in ieder geval om iets chemisch lijkt me.
Dat was ook meteen mijn wildste gedachtequote:Op dinsdag 6 september 2011 11:28 schreef geelkuikentje het volgende:
Dat is ook wel genoeg politie voor een gevalletje asbest. Misschien een XTC lab??? Zeg ook maar wat onzinnigs hoor...
Nee EcoLoss. Het ruikt wel aardig verdacht hier. Ik kan de geur niet thuisbrengen. Beetje hop achtig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:40 schreef karr-1 het volgende:
Is dat witte busje niet van Eneco? Misschien een wietplantage of zo?
Ja maar in mijn buurt? Neeheee, dat is onmogelijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:50 schreef karr-1 het volgende:
Als ik hier kijk http://www.milieuincident.nl/ denk ik dat het wel iets chemisch moet zijn. XTC grondstoffen of zo lijkt me het meest waarschijnlijk.
Nu zie ik weer Joulz busjes staan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Grote kans dat het verfilmd gaat worden ja.
Nooit op gelet, ik dacht Joulz = energie en zo verder.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:37 schreef alpeko het volgende:
Iemand uit de straat werkt bij Joulz volgens mij dus dat is niet zo gek. Misschien heeft die dan weer bezoek van een collega of zo?
Ik ben wel benieuwd of er ook nog sprake is van bovengemiddeld stookgedrag. Ik ga natuurlijk niet voor de kosten opdraaien van iemand die zijn plantjes een warme winter gunt.
Het is ook een elektra bedrijf maar minimaal 1 auto van dat bedrijf staat geregeld in de straat. Volgens mij van iemand die aan de overkant woont.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nooit op gelet, ik dacht Joulz = energie en zo verder.
Zwijndrecht heeft ook niet echt een centrum nee. Als er al sprake van is dan zou ik Walburg noemen, waar je meerdere winkels bij elkaar hebt.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:23 schreef rubje het volgende:
Moggu 'zwijntjes,rotturdamm hier.':)
zeg,moet vandaag even in julie dorp/stad zijn en wilde weten of er nog wat te doen was in jullie centrum als in winkels en koffie barretjes (zoals in rotterdam) die je even voor een pitstop kan bezoeken alvorens je verder reist.
Op Google images lijkt het alsof Zwijndrecht helemaal geen centrum zoals ik dat ken als de Coolsingel heeft.Ik zie alleen een kerk en verder leegte.
Het stationsplein is dan ook niet bepaald een toonbeeld van mooi ;-) Maar het staat op de nominatie om aangepakt te worden. Voor 9 tonquote:Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef rubje het volgende:
@karr-1, je hebt helemaal gelijk. Moest iemand ophalen in Zwijndrecht op het CS daar. Ik loop ff die hal in om te kijken of hij/zij er al is,ik draai mij op en wat zie ik?
[ afbeelding ]
verre van gezelligen kaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |