No problem!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:22 schreef sweetdancegirl het volgende:
[..]
Ik heb je boek 'Verander een man, alsof dat kan', vandaag binnen gekregen! Zag het pas een btje laat, ben net terug van B-dayThnx!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:37 schreef rebel-angel het volgende:
Ooooh ik zit het net met iemand via pm te regelen.
Misschien als diegene ze uit heeft dat ze dan doorgestuurd kunnen worden als die persoon dat wilt tenminste, dan wil ik wel de verzendkosten daarvoor betalen
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:18 schreef loecje het volgende:
• Doolhof van Sallie Bissell
• Midwinteroffer van Anna Jansson
• Fandorin van Boris Akoenin
Ik heb in 7 dagen tijd deel 2 (New Moon) en deel 3 (Eclipse) uit de Twilight Saga uitgelezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef rebel-angel het volgende:
@loecje dan ga je ook lekker hard met lezen :-)
boeken zijn binnenquote:
Hier ook!quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
boeken zijn binnen*blij*
Thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wageningen. Of Limburgquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef loecje het volgende:
waar woon je ergens?
ik zal maar niet zeggen dat ik bijna toe ben aan nieuw leesvoer...
ik kan in het weekend ook gratis, dan is het maar een halve dag reizenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef loecje het volgende:
ik kan zelf gratis met OV maar dan ben ik de gehele dag onderweg.
dan kan je er beter iemand anders blij mee maken
Hoe oud zijn je kinderen? Kan wel even kijken volgend week of er nog iets ligtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik ben op zoek naar prentenboeken voor mijn kinderen. Alvast voor Sinterklaas. Ik hoop dat iemand hier nog een stapeltje heeft liggen die weg mogen.
Daar heb ik zelf niks voor maar binnenkort loop ik toch weer binnen bij de kringloop heb het even op mijn lijstje genoteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:31 schreef Sugarsnap het volgende:
2,5 jaar en 8 maanden. En ik zou het superlief vinden!
Loecje, woon je dicht bij Groningen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef loecje het volgende:
waar woon je ergens?
ik zal maar niet zeggen dat ik bijna toe ben aan nieuw leesvoer...
We brengen je wel een doos boekenquote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef loecje het volgende:
ik woon in Groningen stad. als het niet te ver is wil ik het ook wel ophalen hoor.
tijdschriften lees ik amper. daar kan je vast iemand anders blijer mee maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |