Hai!
Laat ik er mee beginnen dat de series alleen opgehaald kunnen worden ( Ede/Wageningen/Veenendaal ). Verzenden begin ik niet aan! Met een complete serie / meerdere series ben ik ook bereid om naar Utrecht Centraal te reizen.
De series zijn origineel en foto's zijn beschikbaar. Mits interesse kan ik die doorsturen via PM. De boxen zijn in prima staat en Nederlands ondertiteld tenzij anders vermeld. Liefst een complete serie in een keer of meerdere series in een keer. Ik heb richtprijzen erbij gezet maar onderhandelen en bieden kan altijd

Richtprijzen die er bij staan zijn voor de complete serie!
Gossip Girl season 1 t/m 3 [ Engelse box geimporteerd, maar wel met NL subs ] 30,-
The O.C. season 1 t/m 4 [ Limited Edition UK Edition, maar wel NL ondertitels ] 45,-
Sex and the City seizoen 1 t/m 6 + 2 films [ NL edities ] 35,-
Desperate Housewives seizoen 1 t/m 6 [ NL edities behalve S6 maar wel NL subs ] 60,-
McLeod's Daugthers seizoen 1 + 2 [ NL edities ] 10,-
White Collar season 1 [ English subtitles only! ] 10,-
Private Practice seizoen 1 t/m 3 [ NL edities ] 35,-
The West Wing seizoen 1 [ NL ] 8,-
Arrested Development seizoen 1 [ NL ] 8,-
Californication seizoen 1 [ NL ] 10,-
In Treatment seizoen 1 + 2 [ NL ] 20,-
Fringe seizoen 1 t/m 2 [ seizoen 1 komt uit Engeland met Eng subs, sz 2 NL ] 20,-
Roswell seizoen 1 t/m 3 [ Engelse box met alleen Engelse ondertiteling ] 30,-
Nogmaals, de series zijn alleen op te halen! Bij afhaal van meerdere series is er korting mogelijk.
Voor foto's mag u PM'en als zo ook bij serieuse interesse. Ik zal dit topic zoveel mogelijk up to date houden

EDIT : Prijzen van Wii, en series wat aangepast....bieden mag! Ik ben bereid op af te spreken op Utrecht Centraal, mits het een gehele serie of meerdere series betreft.
Update : Criminal Minds S1-3 verkocht.
Update : Wii verkocht
[ Bericht 2% gewijzigd door Pikacchu op 02-07-2011 09:07:56 ]