Neuh vaak genoeg gebruikt en ook harder gegaan dan toen. Dit is niet aftermath van pillen. Voelde me voor awake ook al niet 100% en denk dat awake mij ook niet veel gezonder heeft gemaakt. Zo maar eve nkijken wat dokter zegt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:54 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik zei al, ligt het niet aan die zooi van je van awakenings?
Als ik jou was geweest had ik gewoon nog 1 dagje rust genomen en dan naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Neuh vaak genoeg gebruikt en ook harder gegaan dan toen. Dit is niet aftermath van pillen. Voelde me voor awake ook al niet 100% en denk dat awake mij ook niet veel gezonder heeft gemaakt. Zo maar eve nkijken wat dokter zegt.
quote:
Dude ik loop al gewoon de hele dag in mijn boxershort door huis moet er niet aan denken om met spijkerbroek rond te lopen nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef Fsmxi het volgende:
Nou, lekker snikbenauwd buiten, hooi mooi droog gebleven tot nue toe. Nu maar in spijkerbroek wachten tot het eerste pakje geperst word
Zal helaas moeten, anders werk ik dadelijk mijn benen compleet kapotquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dude ik loop al gewoon de hele dag in mijn boxershort door huis moet er niet aan denken om met spijkerbroek rond te lopen nu
Wat een dom merk... een slang met lange tanden als logo hebben en dus duidelijk refereren naar vergif... maar dan wel "venom" verkeerd spellenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Die of deze
[ afbeelding ]
/care hoe het merk heet het zijn top of the line shorts. Bovendien is het een Braziliaans merk waarschijnlijk is het gewoon spaansquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een dom merk... een slang met lange tanden als logo hebben en dus duidelijk refereren naar vergif... maar dan wel "venom" verkeerd spellen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik wil schieten met Sarah Michelle Gellar.
Ik zou ze beide niet doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Die of deze
[ afbeelding ]
en in de winter roepen aah laat de zomer komen!!! Nee zo werkt het niet, snap zelf de comotie om het warme weer niet zo dit weer is echt ideaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik houd van de zon maar serieus sla de zomer over en laat het gaan sneeuwen. Ik kan niet eens vooruit komen op de fiets. En al die oudjes hebben nog net niet de verwarming aan.
Ik niet. Ik houd van de winter, en die mag zo lang mogelijk blijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en in de winter roepen aah laat de zomer komen!!! Nee zo werkt het niet, snap zelf de comotie om het warme weer niet zo dit weer is echt ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |