quote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef P8 het volgende:
Vooral kroketten zijn lekker uit de magnetron. Ontdooid ongeveer een minuutje of anderhalf op 1000 Watt. Succes
De pasta ontploft al bij 900 watt op 30 secondequote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef P8 het volgende:
Vooral kroketten zijn lekker uit de magnetron. Ontdooid ongeveer een minuutje of anderhalf op 1000 Watt. Succes
Ontplofte pasta? Alsof pasta en kroketten met elkaar te vergelijken zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 17:21 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
De pasta ontploft al bij 900 watt op 30 secondedat gaat niet werken
Geldig argument!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Ontplofte pasta? Alsof pasta en kroketten met elkaar te vergelijken zijn
4 frikadellen? Yuckquote:Op maandag 27 juni 2011 18:26 schreef King-Ernie het volgende:
ff serieus, Ik doe wel eens als ik van school thuis kom, en heel erg honger heb, een stuk of 4 frikandellen in de magnetron. 2 minuutjes, en het is nog best te eten!
Papzakquote:Op maandag 27 juni 2011 18:26 schreef King-Ernie het volgende:
ff serieus, Ik doe wel eens als ik van school thuis kom, en heel erg honger heb, een stuk of 4 frikandellen in de magnetron. 2 minuutjes, en het is nog best te eten!
Pasta? Dat smeer ik op brood.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:21 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
De pasta ontploft al bij 900 watt op 30 secondedat gaat niet werken
Ik vind voedsel vermoorden niet okéquote:
Best lekker inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef Pixie. het volgende:
Kroket kan je in de oven doen
beetje droog wel maar wel goed te happen
Maar wel goed door het raampje blijven kijken of het niet verbrand, toch?.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:31 schreef Dhaha het volgende:
Ja, moet je de kroket wel in aluminiumfolie wikkelen.
Leg ze een uurtje of 2 in de volle zon voor die speciale vakantie sfeer smaakquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:16 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ben culinair bezig () en vroeg me dus af of je een kroket/frikandel in de magnatron kan klaarmaken. Ik weet dat ze op de gril prima smaken (frikandellen dan) maar zijn ze ook maar enigszins eetbaar als ze uit de magnetron komen. Want de gril duurt zo lang
Staat godver in de OP dat hij ook een grilstand heeftquote:Op maandag 27 juni 2011 18:43 schreef Rivalo het volgende:
Geen Combi-magnetron hebben. Dan zou je ze nog in de oven kunnen pleuren.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:16 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ben culinair bezig () en vroeg me dus af of je een kroket/frikandel in de magnatron kan klaarmaken. Ik weet dat ze op de gril prima smaken (frikandellen dan) maar zijn ze ook maar enigszins eetbaar als ze uit de magnetron komen. Want de gril duurt zo lang
ijsjes 24/7 ? Of wilde je de hele week sla gaan etenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef zovty het volgende:
Met dit warme weer dingen opwarmen.
Gewoon aan sabbelen man, lekker verkoelend..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |