Die note staat anders niet op shop.fok.nlquote:
Dan mag ik ook niet praten over waar ik ga solliciterenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die note staat anders niet op shop.fok.nl
Rabobank.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef Flitskikker het volgende:
Kansloze prijs
http://www.rabobank.nl/pa(...)twitteractie/default
Zo is FOK!.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Flitskikker het volgende:
Waarom moet je betalen om je notes te zien? Je moet betalen om te kijken wat je fout doet om jezelf te verbeteren
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
Eckte bazen hebben al hun geld bij de ABN AMRO gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om Danny's nieuwe deurbel te financierenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Flitskikker het volgende:
Waarom moet je betalen om je notes te zien? Je moet betalen om te kijken wat je fout doet om jezelf te verbeteren
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hulp van de overheid nodig hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
Eckte bazen hebben al hun geld bij de ABN AMRO bank gezet.
Eigenlijk ben je gewoon veel te braaf.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
24. Niet zoveel als je mijn aantal berichten bekijkt.
ING.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hulp van de overheid nodig hebben
ING
Danny heeft anders wel Yvonne hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je alle chicks voor Dannys neus wegkaapt.
Haha Danny is te oud voor chicks.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je alle chicks voor Dannys neus wegkaapt.
Eigenlijk wel. Maar ik word gewoon nooit genoteerd.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon veel te braaf.
Dan ben je niet rebels genoeg.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar ik word gewoon nooit genoteerd.Zelfs niet wanneer ik dingen zeg die echt niet door de beugel kunnen.
Je hebt 24 notes en je vindt jezelf braaf? In hoeveel tijd?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar ik word gewoon nooit genoteerd.Zelfs niet wanneer ik dingen zeg die echt niet door de beugel kunnen.
Ik krijg zelfs notes voor het zeggen van 'terechte klacht' of 'vervelend inderdaad.'quote:Op maandag 27 juni 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Slechte reputatie dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs notes voor het zeggen van 'terechte klacht' of 'vervelend inderdaad'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |