Grappige verhaal want ik heb na het behalen van mijn Vmbo diploma nog een 2jarige Havo traject er achter aan geplakt op dezelfde schoolquote:Op maandag 27 juni 2011 15:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze doen aardig omdat ze beseffen dat ze eindelijk van je af zijn, nooit meer dat ettertje voor ze in de schoolbank.![]()
Wist die leraar veel dat je nog bleef rondhangen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:36 schreef piraat013 het volgende:
[..]
Grappige verhaal want ik heb na het behalen van mijn Vmbo diploma nog een 2jarige Havo traject er achter aan geplakt op dezelfde school![]()
De school heeft de cijfers al, maar wil deze niet aan mij verstrekken.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:22 schreef Beelzebufo het volgende:
Als je een 4 haalt dan wil dat niet zeggen dat de school de overige 6 achterhoudt, dan wil dat zeggen dat je faalt.
Iets te veel aan het fokkenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, ik kan me ook voorstellen dat iemand motivatie haalt uit een slecht cijfer wat hij dan MOET compenseren met een ander hoger topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |