Je staat met je poes op facebookquote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke Hidi want kreeg al last van opvliegers ervan, wil het gewoon echt niet, sta nergens op fb of waar dan ook dus dat.
Kleintje maar hahaquote:Op maandag 27 juni 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die had net een gebitje aan laten meten
Het staat dan ook prachtigquote:Op maandag 27 juni 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die had net een gebitje aan laten meten
elpida.nl of dutchdispatch.nl (beiden verwijzen naar hetzelfde adresquote:Op maandag 27 juni 2011 22:23 schreef Kally het volgende:
Ik ben die pm al weer kwijt dus weet niet meer hoe ik op nasje kom, wel de ww enzo
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
elpida.nl of dutchdispatch.nl (beiden verwijzen naar hetzelfde adres)
Je bent ook wel echt blont
Bakkes, ik vergeet die naam ook steedsquote:Op maandag 27 juni 2011 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
elpida.nl of dutchdispatch.nl (beiden verwijzen naar hetzelfde adres)
Je bent ook wel echt blont
Jij ben eigenlijk ook gewoon blontquote:Op maandag 27 juni 2011 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Bakkes, ik vergeet die naam ook steeds
Trouwens, de tekst staat nog steeds op de badkamerspiegel. Misschien moet ik er een foto van maken?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Bakkes, ik vergeet die naam ook steeds
quote:
Ga je gangquote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Trouwens, de tekst staat nog steeds op de badkamerspiegel. Misschien moet ik er een foto van maken?
Ik upload dat filmpje nu naar de Teunservert.quote:
Okequote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik upload dat filmpje nu naar de Teunservert.
Als dat werkt zet ik de drie andere er ook wel op
Wacht even, moet even rechten weer goed zettenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik upload dat filmpje nu naar de Teunservert.
Als dat werkt zet ik de drie andere er ook wel op
Daar upload ik 'm ookquote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wacht even, moet even rechten weer goed zetten
Onder BBQ heb je een map pics, daar kan het wel onder.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef mootie het volgende:
Schrijven met lippenstift is best moeilijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |