Op dropbox he?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Yaaaay
Dan pleur ik de rest er ook op.
Even de brokjes lospeuteren!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
oh ja, ook dat nog.....
Mijn telefoon ziet sinds gister zijn sim kaart niet meer
quote:
www.dropbox.com - als je het e-mail adres geeft waarmee je je daar geregistreerd hebt geef ik je toegangquote:
Ken ik niet, ben daar niet geregistreerdquote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
www.dropbox.com - als je het e-mail adres geeft waarmee je je daar geregistreerd hebt geef ik je toegang
hidiho gmailquote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
www.dropbox.com - als je het e-mail adres geeft waarmee je je daar geregistreerd hebt geef ik je toegang
quote:
waar vind ik die Kal??quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:06 schreef Kally het volgende:
Ik moet de andere filmpjes nog kijken, de 2e was erg donker Rem
Die Djeep was van Heks denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:55 schreef mootie het volgende:
Ik kwam een zwarte aansteker tegen in mijn tas
Die vond ik al op de keukentafel iid.quote:
Donker, donder en bliksem hier. Maar nog geen regendruppel gevallen. Raar weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef Soury het volgende:
Jeahhhh het wordt aarde donker hier... Laat maar komen die donder en bliksem
Djeep aanstekers zijn van mij. Vorige week donderdag vier stuks gekocht, kan er nog maar twee vindenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:55 schreef mootie het volgende:
Ik kwam een zwarte aansteker tegen in mijn tas
De zwarte heb ik gejatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Djeep aanstekers zijn van mij. Vorige week donderdag vier stuks gekocht, kan er nog maar twee vinden
Breng 'm maar terugquote:
Ik maak wel een euro overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Breng 'm maar terug![]()
Trouwens, hoe krijgt Heidi nu zijn jas terug, ik hoor er niets over van hem
Het heeft geen haast, maar ik zal even kijken. Ik geloof dat mijn Pa van de week in de buurt komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Breng 'm maar terug![]()
Trouwens, hoe krijgt Heidi nu zijn jas terug, ik hoor er niets over van hem
Als hij in de buurt komt, dan kan ik hem wel in het houthok hangen, kan hij hem daar vandaan halen (als ik niet thuis ben).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het heeft geen haast, maar ik zal even kijken. Ik geloof dat mijn Pa van de week in de buurt komt.
En anders zal ik je mijn gegevens wel mailen idd, zodat je hem op kunt sturen.
Dat zou handig zijn idd, ik bedacht mij al dat jij er niet altijd bentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als hij in de buurt komt, dan kan ik hem wel in het houthok hangen, kan hij hem daar vandaan halen (als ik niet thuis ben).
Vuur genoeg daarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef HiDiHo het volgende:
Volgende keer een pakje aanstekers op het lijstje
quote:
quote:
quote:
BOBquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hé, ik heb altijd een paar reserveaanstekers bij me waarvan ik er één aan Heidi heb gegeven.
Als je een vuurtje nodig hebt dan roept u maar
Zien!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:40 schreef mootie het volgende:
Ik heb zo'n heerlijk brakke ochtendfoto van Muis <3
WattuH !!!! Dat bestaat nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:40 schreef mootie het volgende:
Ik heb zo'n heerlijk brakke ochtendfoto van Muis <3
Nee jij was heul niet brak.quote:
Zo zie ik er nou eenmaal uit 's morgensquote:
Ja wie nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo zie ik er nou eenmaal uit 's morgensIk was wel moe
Ik las hoertjequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Heks was zo fit als een hoentje, of leek fit
|
Forum Opties | |
---|---|