Zo'n grote schaduw heb ik nietquote:Op maandag 27 juni 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Stond je je schaduw over hem heen te werpen Greys?
Een kudo voor jou.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ook puspiemels en slinkende pruimen in gedachten dus mijn TT is echt keurig, al zeg ik het zelf
Daar had hij even genoeg van kennelijkquote:
De schaduw van Grees haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. neemt een hoop licht weg.
Linkje?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nog een keer voor Greys![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De schaduw van Grees haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. neemt een hoop licht weg.Oh die onthou ik voor de volgende TT, laf joe Muis
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oh joy!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die onthou ik voor de volgende TT, laf joe Muis
Das de hondjesvariant op "wat een lief kindje "quote:
Die vond ik te groot voor haarquote:Op maandag 27 juni 2011 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.fuertedogs.com/jake-reu/4/714-joepie-reutje
Deze dan, zie dat vieze haar.
Oh jezus, ik zou 's nachts de kamer niet meer in durvenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
Nee deze is nog best te doen.
Dit is een lief hondje![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |