Ik heb geen last van mijn buik na orgasmen.....maar ik ben ook 18 weken dus misschien komt het nog!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
niet te missen,
alsof je buik zich samentrekt tot een harde bol.
Heb je t niet na een orgasme? of heb je die nooit
Nou beetje van dat je er op jouw leeftijd nog aan begint en dergelijke.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja zijn de reacties zo naar?
Ik denk dat je uiteindelijk wel meer aan een gyn hebt.
Mochten er complicaties of dingen zijn dan is een gyn toch wel heel fijn denk ik.
Zeker als er weinig vertrouwen zit bij de VK
geen watje aan je meisjes denken. beter te veel als te laat bellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:07 schreef miss-jones25 het volgende:
Nee hij is wel pijnlijk maar dacht ga niet gelijk bellen voel ik me net zo'n watje. Maar denk toch dat ik zo ga bellen want het word ook niet minder.
wees blij een paar druppels.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:01 schreef capricia het volgende:
Ja, niezen is hier ook pijnlijk. En ik merk dat ik af en toe wat druppels urine verlies bij een niesbui.
je herkent t wel als je er 1 krijgt, tot die tijd genieten van je NIET harde buikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:23 schreef bitterend het volgende:
Bij een volle blaas voel ik soms wat oncomfortabel maar of dat een harde buik is?
Deepfreeze ja tot nu toe niet echt iets hard in mijn buik gevoeld!
yes bossquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je herkent t wel als je er 1 krijgt, tot die tijd genieten van je NIET harde buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht vanmorgen dat het hier begon trouwens... maar het is weer rustig! Nu naar de gyn!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |