abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98761949
hoe voelt een harde buik eigenlijk?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98762295
niet te missen,
alsof je buik zich samentrekt tot een harde bol.
Heb je t niet na een orgasme? of heb je die nooit :+
pi_98762380
Zou ze er al meerdere hebben gehad dan? :P

MJ, als ze echt pijnlijk zijn moet je even bellen, dan is het niet goed. Heb je gewoon ineens een hele strakke bal-buik die verder niet zeer doet, dan is het goed en kan het geen kwaad
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98762492
Nee hij is wel pijnlijk maar dacht ga niet gelijk bellen voel ik me net zo'n watje. Maar denk toch dat ik zo ga bellen want het word ook niet minder.
pi_98762543
zeker bellen Miss Jones, vooral als je ze ook voelt
pi_98762765
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
niet te missen,
alsof je buik zich samentrekt tot een harde bol.
Heb je t niet na een orgasme? of heb je die nooit :+
Ik heb geen last van mijn buik na orgasmen.....maar ik ben ook 18 weken dus misschien komt het nog!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:17:42 #132
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98762903
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef Pvoesss het volgende:
[..]

Ja zijn de reacties zo naar?
Ik denk dat je uiteindelijk wel meer aan een gyn hebt.
Mochten er complicaties of dingen zijn dan is een gyn toch wel heel fijn denk ik.
Zeker als er weinig vertrouwen zit bij de VK
Nou beetje van dat je er op jouw leeftijd nog aan begint en dergelijke.
En opmerkingen van assistentje van de gyn dat het toch wel ontzettendddd zwaar is op mijn leeftijd :{
Ik ben geen zwangerschapsfan maar om nou te zeggen dat het ontzettenddd zwaar is, nah nog niet in ieder geval.
Maar ik trek me er lekker niets van aan en ga straks genieten :+

Goh MissJones, ik dacht dat je harde buiken altijd tegen het eind van de zwangerschap kreeg.
Doen ze zeer? ik heb het nog niet gehad
Misschien dat jij er sneller last van heb omdat je 2 meiden erin hebt zitten :?
Rayen 2½ jaar!
pi_98762996
TJ irritant die opmerkingen!! het gaat ze nog helemaal niks aan! jij geniet er maar lekker van :*
pi_98763030
ik heb ze ook al wel hoor, bij een volle blaas, te snel bewegen, bij t opstaan 's ochtends ook wel.
pi_98763076
Dat opvouwen ga ik eens proberen bij een nies. Misschien helpt het..

MJ, ik zou ook even bellen. Ben je gisteren erg actief geweest? In ieder geval vandaag even rustig aan doen..
Bitterend, ik heb ze ook nauwelijks gehad de 1e keer. Volgens mij ook pas na de 30 weken. Maar dat herken je wel. Dan zit er echt een harde bol in je buik.
pi_98763176
Bij een volle blaas voel ik soms wat oncomfortabel maar of dat een harde buik is?

Deepfreeze ja tot nu toe niet echt iets hard in mijn buik gevoeld!
pi_98763239
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:07 schreef miss-jones25 het volgende:
Nee hij is wel pijnlijk maar dacht ga niet gelijk bellen voel ik me net zo'n watje. Maar denk toch dat ik zo ga bellen want het word ook niet minder.
geen watje aan je meisjes denken. beter te veel als te laat bellen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:01 schreef capricia het volgende:

Ja, niezen is hier ook pijnlijk. En ik merk dat ik af en toe wat druppels urine verlies bij een niesbui.
wees blij een paar druppels. ;) ik ben net geweest en een halve minuut later loopt het zonder ik het voel. :X
mama van 3 kids!
pi_98763780
nou ik heb gebeld en mag half 4 al langs komen
vooral om de laatste dagen mijn buik ook dikker is geworden en met een tweeling ze geen risico durven te nemen op complicaties die er toch meer en sneller op kunnen treden dan bij een zwangerschap met een baby, en helemaal omdat de harde buiken nu toch aantal x per uur is.
stress slaat gelijk toe nu ik er zo snel moet zijn -O-
pi_98763814
Zo, alweer op de terugweg van de advocaat. De adoptieprocedure voor ons kindje is in gang gezet *O*
pi_98763852
@ deepfreeze, nee niet actief geweest, gewoon heel relaxed juist omdat ik geen zin had wat te doen door de warmte ! Ja en stress om wat er met mn hond was die was weggelopen en gewond bij de dierenarts was gebracht.
pi_98763877
Sterkte MJ, gewoon rustig blijven, hoe moeilijk ook..
pi_98763891
mj sterkte, mijn duimen draaien dat er niks is. :*
mama van 3 kids!
pi_98763899
Nirak fijn voor jullie!!

missjones: succes vanmiddag!!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:39:29 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98763925
Goed dat je gebeld hebt MJ!
Nu nog even lekker met je pootjes in een bak koel water, waterijsje erbij. Even wat lezen ofzo.
Komt vast goed. :Y
pi_98763927
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:23 schreef bitterend het volgende:
Bij een volle blaas voel ik soms wat oncomfortabel maar of dat een harde buik is?

Deepfreeze ja tot nu toe niet echt iets hard in mijn buik gevoeld!
je herkent t wel als je er 1 krijgt, tot die tijd genieten van je NIET harde buik
pi_98764024
Wat fijn dat je vanmiddag nog langs mag komen!
Probeer je niet al te druk te maken tot die tijd maar probeer te ontspannen, van stress zullen de harde buiken niet afnemen namelijk. Ik snap dat dat nu even moeilijk is hoor.. maar probeer even afleiding te zoeken.
pi_98764137
Harde buiken voelen niet comfortabel, heb ze ook weleens. Gisteren had ik er ook last van, denk van het warme weer oid.

Fijn dat je vanmiddag langs kunt komen MJ, en zoals iedereen al zegt: probeer je niet veel te druk te maken :)
Tralalalaaa
pi_98764201
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:39 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

je herkent t wel als je er 1 krijgt, tot die tijd genieten van je NIET harde buik
yes boss
pi_98764280
Dikke pret, harde buiken :6

Ik duim voor je MJ! Mss een blaasontsteking?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:07:01 #150
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98765267
Nirak, wat fijn!! *O*

MJ, succes zometeen!! :* ^O^ :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht vanmorgen dat het hier begon trouwens... maar het is weer rustig! Nu naar de gyn!! :W
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')