QFTquote:Op maandag 27 juni 2011 11:07 schreef Yi-Long het volgende:
Zolang de overheid nog besluit dat kinderen dagenloos zinloos opgesloten worden in gebouwen om hun jeugd te verneuken met nutteloze onzin waar ze grotendeels later niets meer aan hebben, hebben ze eigenlijk weinig recht tot spreken wat betreft 'kindermishandeling'.
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:07 schreef Yi-Long het volgende:
Zolang de overheid nog besluit dat kinderen dagenloos zinloos opgesloten worden in gebouwen om hun jeugd te verneuken met nutteloze onzin waar ze grotendeels later niets meer aan hebben, hebben ze eigenlijk weinig recht tot spreken wat betreft 'kindermishandeling'.
Wat is dagenloos?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ja dat is er serieus, ik luister vaak radio. Het gaat ongeveer zo:quote:Op maandag 27 juni 2011 11:07 schreef captainkid het volgende:
Is er serieus een overheids spotje waarin wordt gesuggereerd dat zonder eten naar bed kindermishandeling is EN dat je dit dan moet melden?
Ik kijk geen TV bijna en luister geen radio
Dit. Al dat lieve gedoe van de laatste heeft nog niets opgebracht aan de jeugd te zien.... Kinderen zijn net dieren en die moeten dingen leren. Ouders van tegenwoordig zijn vaak ongeïnteresseerd en dan krijg je kutkoters.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een onzin. Toen ik klein was en ik was vervelend net voor het eten of tijdens het eten, kreeg ik een flinke draai om mijn oren, mijn pa trok me dan aan een oor en werd naar boven gedirrigeerd met als bonus een trap onder mijn hol, zonder avondeten naar bed. Ik ben echt niks tekort gekomen of getraumatiseerd en zie dit ook echt niet als mishandeling.
Misschien bedoelden ze dat naar oma gaan kindermishandeling is?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:10 schreef Teufelsritt het volgende:
[..]
Ja dat is er serieus, ik luister vaak radio. Het gaat ongeveer zo:
Kind: "Gister moest ik zonder eten naar bed en vandaag gaan we naar oma"
Vrouwenstem: "Merkt u ook signalen op van kindermishandeling? Bel dan **** of ga naar *****.nl"
Jij stuurt je dieren ook zonder eten naar bed?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:11 schreef Prospos het volgende:
[..]
Dit. Al dat lieve gedoe van de laatste heeft nog niets opgebracht aan de jeugd te zien.... Kinderen zijn net dieren en die moeten dingen leren. Ouders van tegenwoordig zijn vaak ongeïnteresseerd en dan krijg je kutkoters.
Ja regelmatig. Als een van mijn vissen mij irriteer stuur ik ze voor straf allemaal zonder eten de nacht in.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef Beregd het volgende:
[..]
Jij stuurt je dieren ook zonder eten naar bed?
Nee. De mandquote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef Beregd het volgende:
[..]
Jij stuurt je dieren ook zonder eten naar bed?
Het gaat er om dat ze vergeten was de deur goed te sluiten en zonder eten naar bed moest, alweer.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:10 schreef Teufelsritt het volgende:
[..]
Ja dat is er serieus, ik luister vaak radio. Het gaat ongeveer zo:
Kind: "Gister moest ik zonder eten naar bed en vandaag gaan we naar oma"
Vrouwenstem: "Merkt u ook signalen op van kindermishandeling? Bel dan **** of ga naar *****.nl"
Wat een tyfuskötkindquote:Op maandag 27 juni 2011 11:01 schreef Gokhan03 het volgende:
Kinderen moet je gewoon kunnen slaan klaar.
Voorbeeld:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |