was te verwachten...quote:Op maandag 27 juni 2011 10:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij voor 1 jaar tekent.
wel apart dat hij Ruiz 4 dagen eerder terug wilde hebben!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa, ik had meer vertrouwen in het AD dan de Telegraaf maar oke...
Epic song is epicquote:
Gaan geruchten dat (weet niet meer welke) een ploeg Ruiz én Chadli in één koop wil..quote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel apart dat hij Ruiz 4 dagen eerder terug wilde hebben!
Terecht, luie dondersquote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
wel apart dat hij Ruiz 4 dagen eerder terug wilde hebben!
Ja die lui die meer zandkastelen bouwen dan doelpunten maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaan geruchten dat (weet niet meer welke) een ploeg Ruiz én Chadli in één koop wil..
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaan geruchten dat (weet niet meer welke) een ploeg Ruiz én Chadli in één koop wil..
geruchten zijn dat Preud'homme ze naar zijn nieuwe club, Al Shabab, wil halen...quote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Terecht, luie donders.
[..]
Ja die lui die meer zandkastelen bouwen dan doelpunten maken.
U hebt gelijkquote:Op maandag 27 juni 2011 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
en niks luie donders Martijn, als er iemand vakantie verdient (en nodig heeft, om z'n kids te kunnen zien) is het Ruiz wel!
Grapjes, herken ze.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
geruchten zijn dat Preud'homme ze naar zijn nieuwe club, Al Shabab, wil halen...
en niks luie donders Martijn, als er iemand vakantie verdient (en nodig heeft, om z'n kids te kunnen zien) is het Ruiz wel!
mwah.. kregen zo'n gatentekst. ben daar nooit zo'n ster inquote:
welke taal?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:27 schreef norich het volgende:
[..]
mwah.. kregen zo'n gatentekst. ben daar nooit zo'n ster in
1 jaar tekenen heeft als voordeel dat minder hoeft te betalen als je hem vroegtijdig wilt ontslaan, nadeel is dat je over een jaar eventueel weer op zoek kunt naar een nieuwe trainer en ook niks vind als hij naar een andere club gaat (hij is dan transfervrij zeg maar...)quote:
can't be that hard, right?quote:
Dat bedoel ik niet. Dat het een goed iets is dat Adriaanse naar Enschede komt.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 jaar tekenen heeft als voordeel dat minder hoeft te betalen als je hem vroegtijdig wilt ontslaan, nadeel is dat je over een jaar eventueel weer op zoek kunt naar een nieuwe trainer en ook niks vind als hij naar een andere club gaat (hij is dan transfervrij zeg maar...)
[..]
can't be that hard, right?
ik vind van welquote:Op maandag 27 juni 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Dat het een goed iets is dat Adriaanse naar Enschede komt.
Sowieso voor wat leuke quotesquote:Op maandag 27 juni 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
Dat bedoel ik niet. Dat het een goed iets is dat Adriaanse naar Enschede komt.
wel als je er slecht in bent.quote:
ja, daar kan je best wat verschillende woorden in kwijtquote:Op maandag 27 juni 2011 11:54 schreef norich het volgende:
[..]
wel als je er slecht in bent.
voorbeeld: ''the channel tunnel was by far the biggest ... project in which britain was involved in the twentieth century. the history of this project, howerever, was not a ... one.''
er kan zoveel staan denk ik dan en dan weet ik nooit wat het moet zijn
IJscokraam ?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, daar kan je best wat verschillende woorden in kwijt
Dan heb je me wel gehoord denk ikquote:Op zondag 26 juni 2011 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb vrij weinig naar het podium gekeken.
true, truequote:Op maandag 27 juni 2011 12:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
The Biggest martijn, mwa dan ga ik toch voor ijscokraam hoor...!
Zoiets zou ik ervan maken denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 11:54 schreef norich het volgende:
[..]
wel als je er slecht in bent.
voorbeeld: ''the channel tunnel was by far the biggest construction project in which britain was involved in the twentieth century. the history of this project, howerever, was not a neat one.''
er kan zoveel staan denk ik dan en dan weet ik nooit wat het moet zijn
misschien. ging dat over die t-shirt-verkiezing?quote:
Nice kan ook ja. Zelfde betekenis als neat.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Mijn keuze: "The channel tunnel was by far the biggest construction project which britain was involved in, in the twentieth century. The history of this project however, wasn't a nice one."
Dit bekt soberso niet: "...was involved in the twentieth century"
Allemaal dezelfde betekenis.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:32 schreef norich het volgende:
Het boek zegt:
"The channel tunnel was by far the biggest building project in which britain was involved in the twentieth century. The history of this project however, was not a happy one."
Maar ik weet zo niet hoe letterlijk je het moet hebben, we'll see.
And now is it damn over, come here too for my entertainment and not for school.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:13 schreef Mdrop het volgende:
En nu is het verdomme afgelopen, kom hier ook voor mn vermaak en niet voor school!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
And now is it damn over, come here too for my entertainment and not for school.
damn, mijn Engels is goedGans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Should have knownquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:30 schreef Mdrop het volgende:
Ik heb verdomme 80+ functies ofzo aan deze bureaustoel en een fijne stand is verdomme niet mogelijk.
Kantoor personeel -1!
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien. ging dat over die t-shirt-verkiezing?
ik heb wel iets daarvan gehoord, maar verder niet op gelet, want die wonnen wij toch niet en bierquote:
Het enige wat ik weet is dat ik moet betalen, niet waar/wanneer en wat ik kan volgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:55 schreef GimmeGore het volgende:
jullie ontvangen tenminste brieven zonder info
ik weet totaal niet waar ik aan toe ben op dit moment.
Die had ik vorige week vrijdag al ontvangen, over lesgeld etc?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb jij ook een brief ontvangen van 4 kantjes zonder echte info van Saxion vandaag?
Nee dat waren twee aparte brieven, nu een met regels op school enzoquote:Op maandag 27 juni 2011 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die had ik vorige week vrijdag al ontvangen, over lesgeld etc?
Nou atm 10 keer liever school dan werkquote:Op maandag 27 juni 2011 15:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
gelukkig ga ik niet meer naar school en heb ik daar geen last meer van![]()
Ik wist niet dat jij in ONZ posttequote:Op maandag 27 juni 2011 15:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, zag vrijdag dat topic dus maar TVP gedaan. Klinkt allemaal heel eng.
Ik post overal wel als ik zin heb, maar zoveel tijd heb ik normaal niet en dus doe ik alleen maar me in een paar slowchats waar TOF van overgebleven is.quote:
Ah, oke.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik post overal wel als ik zin heb, maar zoveel tijd heb ik normaal niet en dus doe ik alleen maar me in een paar slowchats waar TOF van overgebleven is.
Moet je zelf weten. Wel een beetje vreemd als je toch niet van plan bent te komenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik er dus ook maar niet heen, maar posten mag toch wel
?
--Stopt met posten in topic #1673504--quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
Moet je zelf weten. Wel een beetje vreemd als je toch niet van plan bent te komen
Ik zeg net, moet je zelf wetenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
--Stopt met posten in topic #1673504--
Nog een uurtje, en compleet GEEN zin meer!
Het klinkt zoals je het opvatquote:
Nice! hot_teen_naked_shower_14.gifquote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woensdagochtend naar de neuroloog, 14.gif
Dat doe ik sowiesoquote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice! hot_teen_naked_shower_14.gif
[..]
Dat doe ik sowieso!
Is er eigenlijk het laatste jaar nou nog een TOF! meet dinges geweest?
Dat is wel een aanrader hoor, heerlijk even in die warmte en dan weer richting de aircoquote:Op maandag 27 juni 2011 16:45 schreef Under_Score het volgende:
valt hier nog wel mee. maar ik ben nog niet buiten geweest..
ik gok dat het onmeunig bakken wordt in de autoquote:Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is wel een aanrader hoor, heerlijk even in die warmte en dan weer richting de airco!
Dinsdag avond dacht ik zo....quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Under_Score het volgende:
gaat het vanacht of morgenvroeg onweren trouwens? anders kan ik mooi op de fietsch naar het werk
quote:
quote:
TUUT!quote:
Hoi Wouterquote:Op maandag 27 juni 2011 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:
Ratel![]()
wordt jij ook zo geil van dat warme weer?
Alles plakt als de ....., maar eens een half uur hard lopen en dan onder de (bijna) koude douchequote:Op maandag 27 juni 2011 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt jij ook zo geil van dat warme weer?
sexyquote:
Sommige mensen moeten wél werkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, weer naar bed. Tot over een paar uur
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten wél werken
Trusten![]()
Blijkbaar hebben meer mensen moeite met hun taalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik dacht dat het aan mij lag altijd, niet dus
Ik word daar best verdrietig vanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben meer mensen moeite met hun taal
Nou! Een foutje maken kan, maar dat was gewoon ernstigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo slecht is het in ToF gelukkig niet gesteld
Ik stem voorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inderdaad
Nekschot voor die taalverkrachters
Heb je in je slaap weer met poep staan gooien?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
Iel, er zit hier smerigheid tegen het raam geplakt
Ik slaap niet in de bus, dan word ik misselijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je in je slaap weer met poep staan gooien?
Lik er even aan, dan weet je het zekerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik slaap niet in de bus, dan word ik misselijk.
He, misschien is dat het! Het lijkt wel op kots!
Ligt eraan of 't over het land trekt. Ik hoorde dat 't Noordwaarts gaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Benieuwd hoe heftig dat noodweer gaat worden als ik het zo hoor uit Zeeland
Zit nog genoeg shit achter de "huidige" buienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan of 't over het land trekt. Ik hoorde dat 't Noordwaarts gaat.
ach alles wat daar valt, valt hier niet moet je maar denkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Benieuwd hoe heftig dat noodweer gaat worden als ik het zo hoor uit Zeeland
Oh, dat mag van mij! Dan kan ik iig nog fatsoenlijk met de trein naar huisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ach alles wat daar valt, valt hier niet moet je maar denken![]()
![]()
![]()
en ik hoorde van collega's dat het gene dat hier in Twente gaat vallen pas vannacht valt.
Je hoeft niet jaloers te zijn hoorquote:
Jaloers ben ik niet hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
Je hoeft niet jaloers te zijn hoorMark houdt vast ook wel van nou.
Och, wel vier postsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jaloers ben ik niet hoor, maar al dat publieke geklef
Daarom, al die gezelligheid hier, nergens voor nodigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
Och, wel vier posts
Maar je hebt gelijk, beter schelden we elkaar de huid vol
Ken het... Zit naast een fietsroute voor scholieren.. Chicksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:04 schreef Mdrop het volgende:
Een dag naast het raam, zeer goed voor je productiviteit.
Dat is nog beter, zit aan het fietsbad bij de Makro, meer vrachtwagens dan fietsersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ken het... Zit naast een fietsroute voor scholieren.. Chicks
Jep, vandaag nog exact een weekquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is nog beter, zit aan het fietsbad bij de Makro, meer vrachtwagens dan fietsers.
Zit je BTW nog steeds in Tubbergen of?
ik kijk uit over de parkeerplaats, niet heel boeiendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:04 schreef Mdrop het volgende:
Een dag naast het raam, zeer goed voor je productiviteit.
Volgens mij komen we er af met wat motregen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en ik hoorde van collega's dat het gene dat hier in Twente gaat vallen pas vannacht valt.
Nee inderdaad, maar wat zul jij dan een werk afleveren iedere dagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kijk uit over de parkeerplaats, niet heel boeiend
Wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij komen we er af met wat motregen...
Beetje onweer is altijd mooiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
had aan de ene kant wel wat storm willen hebben, best tof (als je binnenzit)maar aan de andere kant is wat motregen beter weer om boodschappen te doen
je werkt naast een basisschool?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ken het... Zit naast een fietsroute voor scholieren.. Chicks
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, buienradar.nl geeft aan dat het wel opgehouden is met het "noodweer".
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
In dit lelijke gebouw, exclusief vrouw;
[ afbeelding ]
Neequote:
Nu maar hopen dat oost er weer eens naast zitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weinig kans op noodweer
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=127005
twitter:leonieterbraak twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 11:31:57Nog drie afleveringen van #edned en dan houdt het op voor mij. Heb mijn contract opgezegd en zal per 2 aug werken voor Talpa. #raargevoel reageer retweet
damnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weinig kans op noodweer
ben net ook ff naar het dorp geweest, wat een zinderende hittequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De pleuris, het is echt té warm buiten
ietsje warmer mag wel en dan met normale luchtvochtigheidquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
34 graden
Ik wil 20 graden, meest ideale temperatuur
Ja langer dan 5 minuten buiten staan niets doen is niet lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De pleuris, het is echt té warm buiten
20 graden is ook niet lekker, gewoon een graad of 25quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
34 graden
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:14 schreef GimmeGore het volgende:
ik zag gister nog iemand met een jas en een trui aan
gelukkig had ze haar jas wel open
Negert?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:14 schreef GimmeGore het volgende:
dat scheeltquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:14 schreef GimmeGore het volgende:
Welkom in Tubbergenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blehhh, niemand hier heeft zin om te werken
Beter! Straks maar eens wat vleesch kopen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weinig kans op noodweer
vind je het gek, met dit weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blehhh, niemand hier heeft zin om te werken
Matig. Ik mocht graag naar d'r kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:51 schreef Mdrop het volgende:
nooit maar bij deze stop ik dus helemaal met kijken naar TV Oost;twitter:leonieterbraak twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 11:31:57Nog drie afleveringen van #edned en dan houdt het op voor mij. Heb mijn contract opgezegd en zal per 2 aug werken voor Talpa. #raargevoel reageer retweet
Inderdaad, verder is het ook weinig soeps daar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Matig. Ik mocht graag naar d'r kijken.
Ideaal in het noorden van Finland.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
34 graden
Ja, met jou erbijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ga je binnenkort nog stappen met "A"?
Het is meer weer voor een ijskoude Rivella, een ligstoel, een dikke baap en een Alpha Blondy cd...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan is er op straat ook nog eentje leip aant gaan op stampmuziek
Zwemmenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't is heerlijk weer om ehhh
Ja, waarvoor eigenlijk?
In een binnenbad dan.. Nu nat uit het water = gegarandeerde verbrandingquote:
Bohhhhquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't is heerlijk weer om ehhh
Ja, waarvoor eigenlijk?
ja, ik wil zwemmenquote:
/werkquote:
Dan stel je je ook wel weer aan hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In een binnenbad dan.. Nu nat uit het water = gegarandeerde verbranding
*fap fap fap*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
/werk
[..]
Dan stel je je ook wel weer aan hoor, beetje van dat witte spul doet wonderen.
Geen idee, maar het is iig wit spul.quote:
Dat klopt, als jij het nou probeert en die bevindingen is post....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee, maar het is iig wit spul.
Smelt je ook weg?quote:
quote:
Ja.quote:
En dan duik je achter de bankquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Voor het eerst zit ik met smart te wachten op onweersbuien.
Selmaquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, dan sta ik startklaar om naar beneden te sprinten.
Net nog naar de begane grond gegaan om afval te dumpen. Wat een warmtequote:
zal straks ook wel compleet wegsmelten in de auto!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Net nog naar de begane grond gegaan om afval te dumpen. Wat een warmteIk heb het weer hogerop gezocht
Arko is de shit, Een goed excuus om stevig door te rijdenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal straks ook wel compleet wegsmelten in de auto!
* ReMcOrE heeft geen airco, wel arco
maar het helpt he-le-maal niks tegen de warmte in de autoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Arko is de shit, Een goed excuus om stevig door te rijden
Daarom kocht ik toen een auto met aircoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:12 schreef ReMcOrE het volgende:
maar het helpt he-le-maal niks tegen de warmte in de auto
ja, dat weet ik nu ook voor de volgende keerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Daarom kocht ik toen een auto met airco![]()
.
Ach voor die X dagen in het jaar....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, dat weet ik nu ook voor de volgende keer
nou, ga voor de grap 1 keer in mijn auto zitten (na een hele dag op de parkeerplaats)! dan laat je spontaan airco inbouwen ofzoquote:
Lol oke, ook geen schaduw plek daar dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, ga voor de grap 1 keer in mijn auto zitten (na een hele dag op de parkeerplaats)! dan laat je spontaan airco inbouwen ofzo![]()
hij staat nu wel in de schaduw, maar die komt daar pas rond 15.00quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol oke, ook geen schaduw plek daar dan?
straks thuis pasquote:
Half uur voor die tijd de ramen open (al is het buiten ook warmquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
hij staat nu wel in de schaduw, maar die komt daar pas rond 15.00
helpt dat? (om 14.30 de ramen open bedoel je?) want zou eventueel wel kunnen, kijk zelf toch uit op de parkeerplaats...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Half uur voor die tijd de ramen open (al is het buiten ook warm), of geen optie?
Nieuwere auto's kun je van afstand de ramen open doen, neem niet aan dat die optie er voor niets op zit(?)!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
helpt dat? (om 14.30 de ramen open bedoel je?) want zou eventueel wel kunnen, kijk zelf toch uit op de parkeerplaats...
ja, de knop van deuren openen langer inhouden zorgt voor ramen open (BMW in ieder geval); maar heb geen afstandsbedieningquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nieuwere auto's kun je van afstand de ramen open doen, neem niet aan dat die optie er voor niets op zit(?)!
Ja dat bedoel ik, zelfde verhaal bij audi. Nee die 10 minuten ofzo heeft geen zin.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, de knop van deuren openen langer inhouden zorgt voor ramen open (BMW in ieder geval); maar heb geen afstandsbedieningkan wel naar beneden lopen, alleen dat heeft voor vandaag weinig zin meer
Hihihi, het lijkt net of er melk uit haar linker tiet spuitquote:
dus dat wordt lekker bakkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, zelfde verhaal bij audi. Nee die 10 minuten ofzo heeft geen zin.
nu je het zegtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihi, het lijkt net of er melk uit haar linker tiet spuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |