was te verwachten...quote:Op maandag 27 juni 2011 10:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij voor 1 jaar tekent.
wel apart dat hij Ruiz 4 dagen eerder terug wilde hebben!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa, ik had meer vertrouwen in het AD dan de Telegraaf maar oke...
Epic song is epicquote:
Gaan geruchten dat (weet niet meer welke) een ploeg Ruiz én Chadli in één koop wil..quote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel apart dat hij Ruiz 4 dagen eerder terug wilde hebben!
Terecht, luie dondersquote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
wel apart dat hij Ruiz 4 dagen eerder terug wilde hebben!
Ja die lui die meer zandkastelen bouwen dan doelpunten maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaan geruchten dat (weet niet meer welke) een ploeg Ruiz én Chadli in één koop wil..
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaan geruchten dat (weet niet meer welke) een ploeg Ruiz én Chadli in één koop wil..
geruchten zijn dat Preud'homme ze naar zijn nieuwe club, Al Shabab, wil halen...quote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Terecht, luie donders.
[..]
Ja die lui die meer zandkastelen bouwen dan doelpunten maken.
U hebt gelijkquote:Op maandag 27 juni 2011 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
en niks luie donders Martijn, als er iemand vakantie verdient (en nodig heeft, om z'n kids te kunnen zien) is het Ruiz wel!
Grapjes, herken ze.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
geruchten zijn dat Preud'homme ze naar zijn nieuwe club, Al Shabab, wil halen...
en niks luie donders Martijn, als er iemand vakantie verdient (en nodig heeft, om z'n kids te kunnen zien) is het Ruiz wel!
mwah.. kregen zo'n gatentekst. ben daar nooit zo'n ster inquote:
welke taal?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:27 schreef norich het volgende:
[..]
mwah.. kregen zo'n gatentekst. ben daar nooit zo'n ster in
1 jaar tekenen heeft als voordeel dat minder hoeft te betalen als je hem vroegtijdig wilt ontslaan, nadeel is dat je over een jaar eventueel weer op zoek kunt naar een nieuwe trainer en ook niks vind als hij naar een andere club gaat (hij is dan transfervrij zeg maar...)quote:
can't be that hard, right?quote:
Dat bedoel ik niet. Dat het een goed iets is dat Adriaanse naar Enschede komt.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 jaar tekenen heeft als voordeel dat minder hoeft te betalen als je hem vroegtijdig wilt ontslaan, nadeel is dat je over een jaar eventueel weer op zoek kunt naar een nieuwe trainer en ook niks vind als hij naar een andere club gaat (hij is dan transfervrij zeg maar...)
[..]
can't be that hard, right?
ik vind van welquote:Op maandag 27 juni 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Dat het een goed iets is dat Adriaanse naar Enschede komt.
Sowieso voor wat leuke quotesquote:Op maandag 27 juni 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
Dat bedoel ik niet. Dat het een goed iets is dat Adriaanse naar Enschede komt.
wel als je er slecht in bent.quote:
ja, daar kan je best wat verschillende woorden in kwijtquote:Op maandag 27 juni 2011 11:54 schreef norich het volgende:
[..]
wel als je er slecht in bent.
voorbeeld: ''the channel tunnel was by far the biggest ... project in which britain was involved in the twentieth century. the history of this project, howerever, was not a ... one.''
er kan zoveel staan denk ik dan en dan weet ik nooit wat het moet zijn
IJscokraam ?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, daar kan je best wat verschillende woorden in kwijt
Dan heb je me wel gehoord denk ikquote:Op zondag 26 juni 2011 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb vrij weinig naar het podium gekeken.
true, truequote:Op maandag 27 juni 2011 12:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
The Biggest martijn, mwa dan ga ik toch voor ijscokraam hoor...!
Zoiets zou ik ervan maken denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 11:54 schreef norich het volgende:
[..]
wel als je er slecht in bent.
voorbeeld: ''the channel tunnel was by far the biggest construction project in which britain was involved in the twentieth century. the history of this project, howerever, was not a neat one.''
er kan zoveel staan denk ik dan en dan weet ik nooit wat het moet zijn
misschien. ging dat over die t-shirt-verkiezing?quote:
Nice kan ook ja. Zelfde betekenis als neat.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Mijn keuze: "The channel tunnel was by far the biggest construction project which britain was involved in, in the twentieth century. The history of this project however, wasn't a nice one."
Dit bekt soberso niet: "...was involved in the twentieth century"
Allemaal dezelfde betekenis.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:32 schreef norich het volgende:
Het boek zegt:
"The channel tunnel was by far the biggest building project in which britain was involved in the twentieth century. The history of this project however, was not a happy one."
Maar ik weet zo niet hoe letterlijk je het moet hebben, we'll see.
And now is it damn over, come here too for my entertainment and not for school.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:13 schreef Mdrop het volgende:
En nu is het verdomme afgelopen, kom hier ook voor mn vermaak en niet voor school!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
And now is it damn over, come here too for my entertainment and not for school.
damn, mijn Engels is goedGans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |