was te verwachten...quote:Op maandag 27 juni 2011 10:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij voor 1 jaar tekent.
wel apart dat hij Ruiz 4 dagen eerder terug wilde hebben!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa, ik had meer vertrouwen in het AD dan de Telegraaf maar oke...
Epic song is epicquote:
Gaan geruchten dat (weet niet meer welke) een ploeg Ruiz én Chadli in één koop wil..quote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel apart dat hij Ruiz 4 dagen eerder terug wilde hebben!
Terecht, luie dondersquote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
wel apart dat hij Ruiz 4 dagen eerder terug wilde hebben!
Ja die lui die meer zandkastelen bouwen dan doelpunten maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaan geruchten dat (weet niet meer welke) een ploeg Ruiz én Chadli in één koop wil..
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaan geruchten dat (weet niet meer welke) een ploeg Ruiz én Chadli in één koop wil..
geruchten zijn dat Preud'homme ze naar zijn nieuwe club, Al Shabab, wil halen...quote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Terecht, luie donders.
[..]
Ja die lui die meer zandkastelen bouwen dan doelpunten maken.
U hebt gelijkquote:Op maandag 27 juni 2011 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
en niks luie donders Martijn, als er iemand vakantie verdient (en nodig heeft, om z'n kids te kunnen zien) is het Ruiz wel!
Grapjes, herken ze.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
geruchten zijn dat Preud'homme ze naar zijn nieuwe club, Al Shabab, wil halen...
en niks luie donders Martijn, als er iemand vakantie verdient (en nodig heeft, om z'n kids te kunnen zien) is het Ruiz wel!
mwah.. kregen zo'n gatentekst. ben daar nooit zo'n ster inquote:
welke taal?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:27 schreef norich het volgende:
[..]
mwah.. kregen zo'n gatentekst. ben daar nooit zo'n ster in
1 jaar tekenen heeft als voordeel dat minder hoeft te betalen als je hem vroegtijdig wilt ontslaan, nadeel is dat je over een jaar eventueel weer op zoek kunt naar een nieuwe trainer en ook niks vind als hij naar een andere club gaat (hij is dan transfervrij zeg maar...)quote:
can't be that hard, right?quote:
Dat bedoel ik niet. Dat het een goed iets is dat Adriaanse naar Enschede komt.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 jaar tekenen heeft als voordeel dat minder hoeft te betalen als je hem vroegtijdig wilt ontslaan, nadeel is dat je over een jaar eventueel weer op zoek kunt naar een nieuwe trainer en ook niks vind als hij naar een andere club gaat (hij is dan transfervrij zeg maar...)
[..]
can't be that hard, right?
ik vind van welquote:Op maandag 27 juni 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Dat het een goed iets is dat Adriaanse naar Enschede komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |