SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Na Heloef en Minibeer zal ze wel verzadigd zijn. De echte beer zal er wel niet meer aan te pas komen.quote:
Sedan was wel als eerste. Herzie het rooster maar evenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:42 schreef S95Sedan het volgende:
Vind het vooral flauw dat je mij overslaat
Het is troostseks in volgorde van leed.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:42 schreef S95Sedan het volgende:
Vind het vooral flauw dat je mij overslaat
Hee jij, kom je ook soppen?quote:
Ah vandaar, dus ik ben weer laatstequote:Op maandag 27 juni 2011 01:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is troostseks in volgorde van leed.
Lanter en verzadigd? Nee joh ben je gek.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Na Heloef en Minibeer zal ze wel verzadigd zijn. De echte beer zal er wel niet meer aan te pas komen.
Keiharde zweterige seks met Strawberry en Lanterfanteraar.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:45 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben niet bijgelezen, jongens. Ik heb geen idee waar jullie het op dit moment over hebben. Enlighten me!
Troostseks.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:45 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben niet bijgelezen, jongens. Ik heb geen idee waar jullie het op dit moment over hebben. Enlighten me!
dampende zwetende geile harde seks.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:45 schreef Grunge. het volgende:
Wie weetquote:Op maandag 27 juni 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lanter en verzadigd? Nee joh ben je gek.
Toffe UI heb jij.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:45 schreef Grunge. het volgende:
Tja, er bleek zoveel te zeggen over de liefde. Ik snapte het ook niet allemaal, dus doe maar gewoon mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:47 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb gewoon een bericht getikt in een topic uit deze reeks toen topic tien nog niet eens geweest was (nog niet eens zo lang geleden!) dat ik zou gaan bijlezen en daarna meeposten. Wat is het snel gegaan!
Smoothquote:Op maandag 27 juni 2011 01:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Tja, er bleek zoveel te zeggen over de liefde. Ik snapte het ook niet allemaal, dus doe maar gewoon mee.
Het is meer een slowchat geworden, hè? Toen ik meelas ging het nog echt over individuele problemen.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Tja, er bleek zoveel te zeggen over de liefde. Ik snapte het ook niet allemaal, dus doe maar gewoon mee.
Inhoudelijk gaat het opzich nog wel over bepaalde onderwerpen.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het is meer een slowchat geworden, hè? Toen ik meelas ging het nog echt over individuele problemen.
Daar is veel strijdt over gevoerd en soms nog wel eens. Met momenten herleven de oude tijden.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het is meer een slowchat geworden, hè? Toen ik meelas ging het nog echt over individuele problemen.
Dit topic is echt niks meer vergeleken met hoe het was in 1-100 ongeveer. Dat was zowat boek-waardig.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Inhoudelijk gaat het opzich nog wel over bepaalde onderwerpen.
Soms komt er nog wel wat ontopics voorbij. De helft onderneemt serieuze stappen om een relati te krijgen, de helft doet er niks aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, met Richard toch? Ja! En toen plaatste hij een foto om die later weer te verwijderen, maar die stond natuurlijk nog wel gequote. En hij zag er zo anders uit dan ik had verwacht na al die verhalen.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dit topic is echt niks meer vergeleken met hoe het was in 1-100 ongeveer. Dat was zowat boek-waardig.
Dit is voornamelijk saai gezever geworden nu, helaas.
He, als iemand wat heeft wil ik nog wel serieus een poging wagen maar lant en haar seksverslaving en gerrie is nou eenmaal een beetje alles al van gezegdquote:Op maandag 27 juni 2011 01:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dit topic is echt niks meer vergeleken met hoe het was in 1-100 ongeveer. Dat was zowat boek-waardig.
Dit is voornamelijk saai gezever geworden nu, helaas.
Onder andere. Genoeg discussies zonder hem ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, met Richard toch? Ja! En toen plaatste hij een foto om die later weer te verwijderen, maar die stond natuurlijk nog wel gequote. En hij zag er zo anders uit dan ik had verwacht na al die verhalen.
Er is nieuw bloed nodig.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Onder andere. Genoeg discussies zonder hem ook.
Vertel?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is niet bloed nodig.
Al zal Richard binnenkort dus wel terugkomen.
De eerste keer met iemand is het zoiets van: "oh shit hier gaan we."quote:Op maandag 27 juni 2011 02:00 schreef greatjob het volgende:
Kan ik iets vragen.
Net voordat jullie gaan zoenen... Wat gaat er dan door jullie heen? Hoe ontstaat zoiets? (ik weet dat het in iedere situatie anders is, maar geef desnoods concrete voorbeelden van wat er gebeurde)
Jup. Ik bedoelde ook de eerste keer dat je met een nieuw iemand gaat zonen. Andere gevallen is het gewoon vertrouwd.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De eerste keer met iemand is het zoiets van: "oh shit hier gaan we."
Alle andere keren boeit het eigenlijk niks meer, want dan voel je jezelf echt een pro.
Een pro?quote:Op maandag 27 juni 2011 02:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De eerste keer met iemand is het zoiets van: "oh shit hier gaan we."
Alle andere keren boeit het eigenlijk niks meer, want dan voel je jezelf echt een pro.
Die 'blik'.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:00 schreef greatjob het volgende:
Kan ik iets vragen.
Net voordat jullie gaan zoenen... Wat gaat er dan door jullie heen? Hoe ontstaat zoiets? (ik weet dat het in iedere situatie anders is, maar geef desnoods concrete voorbeelden van wat er gebeurde)
Wat het gevoel?quote:Op maandag 27 juni 2011 02:00 schreef greatjob het volgende:
Kan ik iets vragen.
Ik herken het ook wel een beetje bij mezelfquote:Op maandag 27 juni 2011 02:00 schreef Grunge. het volgende:
Een goede vriend van me (tot ik in zijn logeerbed kotste, daarna nooit meer gezien uit schaamte, lang en lullig verhaal) had een soortgelijk probleem. Ik ben vaak een beetje de pooier voor 'm geweest (meisjes voor hem aangesproken, hij was ziekelijk verlegen maar werkte enkel aan zijn uiterlijk waar het probleem dus niet zat). Uiteindelijk kreeg hij zijn eerste vriendin vlak voor zijn dertigste. Daarom meende ik een hoop te herkennen.
Het verhaal van Richard leverde bij veel mensen herkenning op, vermoed ik. Het was moedig van hem om er zo voor te gaan staan, wat de meeste niet durven. Soepersoep klaagt wel dat het topic niet is wat het is geweest, maar de interessante figuren zijn er allemaal uitgepest, mede door hemzelf. Hij wilde normaal over versieren kunnen praten en dat doen we nu. En dat is wel saai.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:00 schreef Grunge. het volgende:
Een goede vriend van me (tot ik in zijn logeerbed kotste, daarna nooit meer gezien uit schaamte, lang en lullig verhaal) had een soortgelijk probleem. Ik ben vaak een beetje de pooier voor 'm geweest (meisjes voor hem aangesproken, hij was ziekelijk verlegen maar werkte enkel aan zijn uiterlijk waar het probleem dus niet zat). Uiteindelijk kreeg hij zijn eerste vriendin vlak voor zijn dertigste. Daarom meende ik een hoop te herkennen.
Nou kijk. Je hebt pro's, en je hebt noobs. Als pro voel je je vertrouwd met iets en denk je er niet bij na.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een pro?
Jij wordt per uur betaald voor het bekken van vrouwen?
Ouwe teringlijer!quote:Op maandag 27 juni 2011 02:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het verhaal van Richard leverde bij veel mensen herkenning op, vermoed ik. Het was moedig van hem om er zo voor te gaan staan, wat de meeste niet durven. Soepersoep klaagt wel dat het topic niet is wat het is geweest, maar de interessante figuren zijn er allemaal uitgepest, mede door hemzelf. Hij wilde normaal over versieren kunnen praten en dat doen we nu. En dat is wel saai.
Eigenlijk alle keren dat ik zoende, kwam het vanuit het niks (vanaf haar kant zeg maar), en voelde ik me alleen maar opeens erg goedquote:Op maandag 27 juni 2011 02:04 schreef greatjob het volgende:
Zouden jullie een kleine samenvatting kunnen geven hoe het voor jullie gebeurde (één die te herinneren is).
Eerste keer zoenen? Was bloednerveus, weet ook nog precies waar het was en met wie.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:04 schreef greatjob het volgende:
Zouden jullie een kleine samenvatting kunnen geven hoe het voor jullie gebeurde (één die te herinneren is).
Welke interessante figuren zijn er dan precies uitgepest?quote:Op maandag 27 juni 2011 02:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het verhaal van Richard leverde bij veel mensen herkenning op, vermoed ik. Het was moedig van hem om er zo voor te gaan staan, wat de meeste niet durven. Soepersoep klaagt wel dat het topic niet is wat het is geweest, maar de interessante figuren zijn er allemaal uitgepest, mede door hemzelf. Hij wilde normaal over versieren kunnen praten en dat doen we nu. En dat is wel saai.
Proberen?quote:Op maandag 27 juni 2011 02:06 schreef Myraela het volgende:
Zoenen.Geen idee wat ik daarvoor denk. Het gaat gewoon vanzelf.
Doe maar Myreala, hij mocht ook al geen troostsex hebben, dus dan maar een troostzoenquote:
Hetzelfde helaasquote:Op maandag 27 juni 2011 02:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eigenlijk alle keren dat ik zoende, kwam het vanuit het niks (vanaf haar kant zeg maar), en voelde ik me alleen maar opeens erg goed
Hee niks, dit is gewoon een experiment jaquote:Op maandag 27 juni 2011 02:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Doe maar Myreala, hij mocht ook al geen troostsex hebben, dus dan maar een troostzoen
God, ik realiseer me opeens weer hoe hard ik faal op relatiegebiedquote:
Laten we het maar houden op van de stoel afgesoptquote:Op maandag 27 juni 2011 02:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee niks, dit is gewoon een experiment ja
En dat lant nou wegvlucht
quote:Op maandag 27 juni 2011 02:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
God, ik realiseer me opeens weer hoe hard ik faal op relatiegebied
Richard, Schenkstroop, MLiG, Lanterfanteraar hebben het allemaal voor hun kiezen gehad. Alleen Lant post nog volop mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke interessante figuren zijn er dan precies uitgepest?
Het is niet erg.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
God, ik realiseer me opeens weer hoe hard ik faal op relatiegebied
En terecht.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Richard, Schenkstroop, MLiG, Lanterfanteraar hebben het allemaal voor hun kiezen gehad. Alleen Lant post nog volop mee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MLiG die is niet weggepest, heeft gewoon niet zoveel te vertellen.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Richard, Schenkstroop, MLiG, Lanterfanteraar hebben het allemaal voor hun kiezen gehad. Alleen Lant post nog volop mee.
Wat deed schenkstroop dan precies? Dat heb ik geloof ik gemist.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
MLiG die is niet weggepest, heeft gewoon niet zoveel te vertellen.
Lant dus ook niet.
Richard heeft een ban, dus ook niet weggepest.
Schenkstroop had de harde woorden een beetje verdiend met zijn vrouwenhaterij.
Grof taalgebruik. Iedereen aanvallen en uitschelden. De posts werden gelijk door een mod gedelete.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat deed schenkstroop dan precies? Dat heb ik geloof ik gemist.
Niet echt veel, maar hij kon de kritiek niet meer hebben en flipte tegen Catbert geloof ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat deed schenkstroop dan precies? Dat heb ik geloof ik gemist.
Ik haal hem altijd door elkaar met SuperSoepquote:
Ik denk - ik weet het wel zeker, zelfs - dat je allereerst heel goed moet beseffen dat vrouwen geen goden zijn. De jongen in kwestie, laten we 'm J. noemen, was bij élke vrouw buiten zijn familie onzeker. Inclusief scheve autistenogen als jullie begrijpen wat ik bedoel. Doodsbang. Ik ben van mening dat je een treedje hoger moet staan dan de vrouw die je wilt versieren. Dan kan het nog steeds heel romantisch worden, inclusief chivalry... het één sluit het ander niet uit. Oh, en elke vrouw 'dame' noemen werkt ook niet, denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik herken het ook wel een beetje bij mezelf. Probleem is dat ik niet echt weet hoe ik aan mn innerlijk zou moeten werken
En dat terwijl ze qua postgedrag totaal niet op elkaar lijken.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik haal hem altijd door elkaar met SuperSoep, net als moneyfornothing en formerjellybean, die haal ik ook altijd door elkaar
Ik laat me altijd steken. Daarna gaan ze weg.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat! Muggen zijn de enige uitzondering.
Tuurlijk wel, slaan met een handdoek.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier ook een, op het plafond. Ben te lui om 'm dood te maken, kan ik toch niet bij.
Vallen ze dood neer? Ja?quote:Op maandag 27 juni 2011 02:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik laat me altijd steken. Daarna gaan ze weg.
Daar zit een grap in. Ik durf hem niet te maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Poten en vleugels uittrekken, laten verdrinken in een liefst niet doorgespoelde wc-pot. Dankuquote:
Geachte jonkvrouw, Zal ik uw deur open houden zodat u veilig de auto in kan stappen?quote:Op maandag 27 juni 2011 02:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik denk - ik weet het wel zeker, zelfs - dat je allereerst heel goed moet beseffen dat vrouwen geen goden zijn. De jongen in kwestie, laten we 'm J. noemen, was bij élke vrouw buiten zijn familie onzeker. Inclusief scheve autistenogen als jullie begrijpen wat ik bedoel. Doodsbang. Ik ben van mening dat je een treedje hoger moet staan dan de vrouw die je wilt versieren. Dan kan het nog steeds heel romantisch worden, inclusief chivalry... het één sluit het ander niet uit. Oh, en elke vrouw 'dame' noemen werkt ook niet, denk ik.
quote:Op maandag 27 juni 2011 02:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daar zit een grap in. Ik durf hem niet te maken.
Maar waar zit dan het jeukende bultje. Of heb daar geen inspraak in.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wow.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ook hier valt een vunzige grap te makenquote:Op maandag 27 juni 2011 02:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar waar zit dan het jeukende bultje. Of heb daar geen inspraak in.
Die zou ik echt uitlachen.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:24 schreef greatjob het volgende:
[..]
Geachte jonkvrouw, Zal ik uw deur open houden zodat u veilig de auto in kan stappen?
Nou ja zeg, ik word overgeslagen!quote:Op maandag 27 juni 2011 01:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Keiharde zweterige seks met Strawberry en Lanterfanteraar.
*CLAIM!quote:Op maandag 27 juni 2011 02:27 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik word overgeslagen!*aandachtshoeralarm*
Geen zorgen, S95Sedan komt zo wel met een opmerking richting je.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:27 schreef minnemin het volgende:
[..]
Maak je niet druk, genoeg gewillige hierquote:Op maandag 27 juni 2011 02:27 schreef minnemin het volgende:
[..]
Het is leuker om hem te impliceren, kan je de niet creatieven, de dommerts en de braven eruit halenquote:
Hee, ik gun jullie ook wel je pleziertje hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 02:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Geen zorgen, S95Sedan komt zo wel met een opmerking richting je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |