Waarom zou je nu eigenlijk nog een Nexus S kopen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:44 schreef 1517 het volgende:
UPS heeft mijn Nexus S bezorgt bij een adres wat niet bestaat, godverdommmeeee
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom zou je nu eigenlijk nog een Nexus S kopen?
Net als Windows op een pc krijg je op een gegeven moment wel dat de vereisten om het nieuwe OS te kunnen draaien, hoger worden dan de hardware in je apparaat nog kan leveren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
Kun je android in principe eindeloos updaten als je bijv een tab koopt met android 2.2?
Via XDA wel. Als je het officieel wil houden moet je even naar de fabrikant kijken of die heeft aangekondigd of er updates komen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
Kun je android in principe eindeloos updaten als je bijv een tab koopt met android 2.2?
Uiteraard. Op een gegeven moment houdt het op... Wat ik zei, net als bij een pc: op een 486 ga je ook geen Windows 7 draaien. En bij telefoons gaat het nog veel sneller met die vooruitgang...quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
Maar kunnen er ook hardware matige restricties zijn?
HTC Desire #36quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:56 schreef ArnosL het volgende:
Op m'n Desire zit nog android 2.2. Via handmatig updaten vind ie niks, maar is er voor de Desire nog wel een andere update verkrijgbaar? Zoja, weet iemand waar?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:59 schreef Fixers het volgende:
Ik gebruik nu thuis een wifiverbinding voor internet. Maar krijg zo af en toe de melding: "Toegang to internet leid tot overbezetting." Wat betekent dat?
Dat de coder niet zo goed is met grammatica.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:59 schreef Fixers het volgende:
Ik gebruik nu thuis een wifiverbinding voor internet. Maar krijg zo af en toe de melding: "Toegang to internet leid tot overbezetting." Wat betekent dat?
Apps worden, als het goed is, al door Google gebackupped, mits je dit aan hebt staan. Als je dan je telefoon reset en weer opnieuw inlogt met je Google-account, worden al je apps weer opnieuw geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:48 schreef BluesRebel het volgende:
Wat is een goede backup app? Niet voor smsjes, gesprekken enzo maar meer instellingen, apps, appinstellingen etc. Wil mijn telefoon resetten en geen zin om alles weer te doen. (Komen die apps dan ook in de Market als geïnstalleerd te staan of worden die apk's gewoon gebackupped?)
Gratis graag, geen CC. (En geen root.)
Ik ben nog aan het wennen aan het schermtoetsenbord, volgens mij zijn het mijn typo's. (ben overgestapt van een htc G1 naar een ideos x5 van huawei).quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat de coder niet zo goed is met grammatica.
Beide zijn niet gratis.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:15 schreef jampot het volgende:
MyBackup Pro
Titanium Backup.
Voor dat laatste, market links, heb je dacht ik root nodig. But i could be wrong.
Ik heb gemerkt dat niet alle Androids dat hebben. Mijn HTC Magic (Google-telefoon) had het wel, maar mijn Xperia Neo heeft die optie niet. Erg jammer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Apps worden, als het goed is, al door Google gebackupped, mits je dit aan hebt staan. Als je dan je telefoon reset en weer opnieuw inlogt met je Google-account, worden al je apps weer opnieuw geïnstalleerd.
Augustus volgens mij. Hou de Nederlandse SE-twitter-account in de gaten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand misschien of Andriod 2.3 al beschikbaar is voor de Xperia X10 (Officiele versie)
En Mybackup Pro doet lang niet alles backuppen & restoren, zo heb ik laatst gemerkt na een factory reset.quote:
Wat niet?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:14 schreef static het volgende:
[..]
En Mybackup Pro doet lang niet alles backuppen & restoren, zo heb ik laatst gemerkt na een factory reset.
Kan dat niet vinden bij de Desire.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Apps worden, als het goed is, al door Google gebackupped, mits je dit aan hebt staan. Als je dan je telefoon reset en weer opnieuw inlogt met je Google-account, worden al je apps weer opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb gemerkt dat ondanks de instelling DATA back-up lang niet alle app data in de back-up staat. Vandaar dat ik van belangrijke app's zelf een back-up van de data maak voor zover mogelijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:14 schreef static het volgende:
[..]
En Mybackup Pro doet lang niet alles backuppen & restoren, zo heb ik laatst gemerkt na een factory reset.
Apps, instellingen, homescreens, inlogcodes, weet ik veel wat. Heb het net weer een beetje op orde.quote:
Heb je wel 'APKs + Data' gekozen? Zowel bij het back-uppen als bij het restoren?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:41 schreef static het volgende:
[..]
Apps, instellingen, homescreens, inlogcodes, weet ik veel wat. Heb het net weer een beetje op orde.
Angry birds weer helemaal overnieuw beginnen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop